نویتکس

نحوه محوطه سازی سنگ لاشه

3 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 2796881
    استانتهران
    نوع آگهی :شخصی
    آدرس :تهران مازندران

محوطه‌سازی با استفاده از سنگ لاشه یک روش زیبا و مقاوم برای ایجاد فضاهای خارجی است. در زیر توضیحاتی در مورد نحوه محوطه‌سازی با سنگ لاشه آورده شده است:

1. آماده‌سازی محوطه: ابتدا محوطه‌ای که قصد محوطه‌سازی با سنگ لاشه دارید، باید آماده شود. این شامل تمیز کردن محوطه، اندازه‌گیری و برش زمین برای ایجاد فضای مورد نظر می‌شود.

2. نصب لایه‌های پایه: برای ایجاد پایه محوطه، از لایه‌های شن و ماسه استفاده می‌شود. این لایه‌ها باید به طور صحیح فشرده شده و صاف شوند.

3. نصب سنگ لاشه: پس از نصب لایه‌های پایه، سنگ لاشه‌ها به صورت شکسته و خرد شده روی پایه‌ها قرار داده می‌شوند. می‌توانید الگوها و طرح‌های مختلفی از سنگ لاشه را برای ایجاد زمینه‌های زیبا و منحصر به فرد استفاده کنید.

4. تراش گذاری و پر کردن فاصله‌ها: پس از نصب سنگ لاشه، معمولاً فاصله‌های بین سنگ‌ها با تراش گذاری پر شده و سطح صاف و یکنواخت شود.

5. فاصله‌ گذاری و تثبیت: برای افزایش استحکام و پایداری محوطه معمولاً از مواد چسبنده و مواد تثبیت‌ کننده برای تثبیت سنگ لاشه‌ها استفاده می‌شود.

6. تمیزکاری و نگهداری: پس از اتمام محوطه‌سازی با سنگ لاشه، تمیزکاری منظم و نگهداری صحیح از محوطه باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود.

با رعایت این مراحل و استفاده از تکنیک‌های مناسب، محوطه‌سازی با سنگ لاشه می‌تواند به ایجاد یک فضای زیبا، مقاوم و کاربردی کمک کند.

http://sangelashe.com

..............................

سه سوت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

نویتکس