نویتکس

خرید ویلا شخصی ساز و بسیار شیک و خاص

آگهی ویترین
در مازندران ، بابلسر
کد آگهی : 3665520
    استانمازندران
    محلهبابلسر
    قیمت :12,000,000,000 تومان
    آگهی‌دهندهشخصی
    سال ساخت1403
    متراژ220
    تعداد اتاق3
    طبقه2
    آسانسوردارد
    پارکینگدارد
    انباریدارد
    شبکه های اجتماعی :تلگرام و واتس آپ
    آدرس :بابلسر بلوار دانش دانش 23 تفکیکی های بابایی ویلا مهرباران

فروش یک ویلا کاملا بالاتر از استاندارهای حتی شخصی ساز که فقط مشابه این ویلا در شهرک های خاص مازندران با قیمت های بسیار بسیار بالاتر وجود دارد.
این ویلا در شهرستان بابلسر قسمت شهری بابلسر و بلوار دانش 23 تفکیکی های بابایی واقع می باشد که محیط کاملا ویلا سازی و در حال پر شدن کلیه پلاک ها در حالی که در 2 سال ساخت این ویلا 70 درصد پلاک ها مجاور پر میباشد.
این ویلا ماهیت کلی ویلایی خود را به درستی با دیتیل های زیبا حفظ کرده و با هارمونی و پیوستگی داخل و بیرون خود نما و لذت استفاده از فضا بسیار بالایی دارد.
از کیفیت فونداسیون میتوان به این اشاره کرد که قابلیت اضافه شدن یک سقف دیگر هم بالای این ویلا برای بعد ها برای خریدار محترم وجود دارد، و با وجود اینکه ویلا بالای پیلوت نرفته دو پارکینگ تامین میباشد و برق 3 فاز هم داراست .
یک ویلا کامل و بسیار شیک و کاملا شخصی ساز
دو پارکینگ ، دو تراس ، پاسیو ، ورودی مستقل ، کابینت فول ، کمد فول ، مطبخ دارد ، پاسیو دارد ، خواب مهمان دارد، هال و پذیرایی بزرگ ، سرویس عمومی ، کاشی و سرامیک ترک ، لاندری جدا ، خواب کلوزت دار ، خواب مستر ، حمام بزرگ ، دو عدد tv wall ، پنتری ، دیوار ها رنگ شده ، نور لاینی و سیلندری و مخفی ، نرده ها شیشه ای ، پله تو کار شیک ، درهای اتاقی چوب با کیفیت بالا ، سند دار ، و…

..............................

سه سوت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

نویتکس