نویتکس

ثبت نام ترم تابستانه آموزش برنامه نویسی پایتون و هوش مصنوعی

1 ماه قبل در مازندران ، آمل
کد آگهی : 2924330
    استانمازندران
    محلهآمل
    قیمت :0 تومان
    نوع آگهی :آموزش
    شبکه های اجتماعی :https://telegram.me/myasancode
    آدرس :آمل دانشگاه شمال -مرکز برنامه نویسی آغازه. - آمل -ساختمان ارم

برنامه‌نویسی،یک هنر است که دنیای جدید با مهارت جدید را را برای زندگی شما به ارمغان خواهد آورد. با ما همراه شوید تا به شما نشان دهیم چگونه این هنر را فرا بگیرید.”
آیا می‌خواهید توانایی برنامه‌نویسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید؟آیا به دنبال یادگیری یک مهارت پول ساز و تحسین برانگیز در اجتماع میگردید؟ با دوره‌های آموزشی ما، به راحتی به هدفتان برسید.” چون ما بارها و بارها برای کلی از هنرجوها و دانشجو ها این کار را انجام دادیم که درحال حاضر یا به استخدام شرکت ها در آمده اند یا به صورت دورکاری (فری لنسر)در خانه مشغول به فعالیت هستند.یکی از جذابیت و ویژگی برجسته و دوست داشتنی برنامه نویسی این هست که، شما نه برای کسی کار خواهید کرد و نه نیازی به دفتر کاری خواهید داشت (موضوعی که باعث شده حتی خیلی از کارکنان و کارمندها هم به این حوزه رو بیاورند)
برنامه‌نویسی، مثل یک پازل است. ما به شما قطعات را می‌دهیم و شما آن‌ها را به هم می‌چسبانید .
اما توضیحات این دوره :این دوره شامل 3 بخش حوزه نوجوانان و حوزه فرانت اند و حوزه بک اند می باشد . مباحث حوزه برنامه نویسی نوجوانان 11 به بالا شامل مباحث مقدماتی کامپیوتر و نصب نرم افزار و بازی و در مرحله بعد اصول اولیه و استاندارد برنامه نویس و آشنایی با کدهای زبان های برنامه نویسی و محیط توسعه و نهایتا ساخت نرم افزار با کدهای برنامه نویسی .(40 جلسه آموزشی)
مباحث آموزشی حوزه فرانت عبارتند از : Css,Html,JavaScript ,BootStrap می شود که در 43 جلسه آموزشی و 4 دوره و 63 ساعت برای شما برگزار خواهد شد.
مباحث دوره بک اند عبارتند از صفر تا صد زبان پایتون یا سی شارپ یا js (به دلخواه شما) در 35 جلسه و 6 دوره و 46 ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.
جلسات صرفا آموزشی نیستند بلکه به صورت پروه ای و مهارت محوری هستند چون دیدگاه ما این هست که شما پس از گذراندن دوره بتوانید مشغول به کار یا استخدام شوید.این دوره مناسب همه سنین می باشد (دانشجویان -فارغ التحصیلان-کارمندان-ونوجوانان علاقه مند به هوش مصنوعی)
در پایان گواهی پایان دوره به همراه چندین پروژه کاربردی روز ،برنامه نویسی، به شما اعطا خواهد شد که مورد تایید دیگر شرکت ها یا ادارات برای استخدام خواهد بود.توجه داشته باشید زمان ثبت نام فقط تا 29 خرداد هست . وتعداد ظرفیت ثبت نام برای هر حوزه در این ترم فقط 18 نفر می باشد.
پل های ارتباطی ما:شماره تلگ*م :09366060754
ای دی تل**گ*ر*م:MyAsanCode
پیام رسان واتس اپ :09303334979
شماره های تماس : 09303334979 ،09197070019
بهترین راه ارتباطی از طریق تلگ*ا*م و واتس اپ(پرسش و پاسخ به صورت متنی و ویس) می باشد که همکاران ما به صورت 24 ساعته برای مشاوره و منتور در خدمت شما عزیزان میباشند.
با احترام
موفق باشید.

..............................

سه سوت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

نویتکس