۵ وسیله‌ی ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان

۵ وسیله‌ی ضروری و کارآمد برای ورزش در تابستان

به نقل از دیجیکالا:

باشگاه‌های ورزشی در تابستان شلوغ‌تر از همیشه هستند. تعداد زیادی ورزشکار تازه‌کار برای استفاده‌ی بهتر از روزهای طولانی و تعطیلات تابستان به باشگاه می‌آیند تا کمی وزن کم کنند و بدن‌هایشان را روی فرم بیاورند. اما قبل از اینکه به کالری سوزی فکر کنید باید بدانید که ورزش در تابستان نیازمند به همراه داشتن وسایلی ضروری است.

این وسایل هم انجام تمرینات را آسان می‌کند هم خیال شما را از نتیجه‌بخش بودن آن‌ها راحت می‌کند. در این مطلب از دیجی‌کالا مگ می‌خواهیم ۵ وسیله‌ی ضروری برای ورزش در تابستان را به شما معرفی کنیم.

اهمیت آمادگی برای ورزش در تابستان

اهمیت آمادگی برای ورزش در تابستان

انگیزه‌ی شما برای شروع ورزش شما را مشتاق می‌کند تا زودتر به باشگاه رفته و وزنه زدن یا انجام تمرینات هوازی را شروع کنید. اما تا وقتی به باشگاه نرسیده‌اید نمی‌دانید که غیر از انگیزه، نیاز به یک لیست از آهنگ‌های مناسب برای تمرین کردن ضروری است.

این صحنه را تصور کنید؛ حسابی روی تردمیل دویده‌اید و عرق کرده‌اید، دستتان را دراز می‌کنید تا بطری آب را بردارید اما می‌بینید که یادتان رفته آن را همراه خود بیاورید. یعنی باید از ترمیل پایین بیایید، سراغ شیر آب‌سردکن بروید و با دست یا لیوان یک‌بار مصرف آب بنوشید.

این اتفاقات ساده‌ای که تعریف کردیم می‌تواند شما را خسته کند و باعث شود که با ناراحتی از باشگاه بیرون بیایید. همچنین نبود وسایل ضروری می‌تواند اشتیاق شما برای رفتن به باشگاه را کمتر کند. پس آماده شدن برای رفتن به باشگاه به اندازه‌ی شروع ورزش در تابستان ضروری است.

۵ وسیله‌ی ضروری برای ورزش در تابستان

5 وسیله‌ی ضروری برای ورزش در تابستان

حالا که با اهمیت آماده شدن قبل از باشگاه آشنا شده‌اید، می‌توانیم با هم ۵ وسیله‌ که وجود آن برای هر ورزشکاری واجب است را بررسی کنیم.

۱. کیف ورزشی

کیف ورزشی مهم‌ترین وسیله برای یک ورزشکار است. ظاهر این کیف‌ها جذاب است و به راحتی می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار داده، روی شانه انداخته و با خود حمل کنید. اغلب این کیف‌ها بخش مخصوصی برای قرار دادن دئودورانت، ادکلن، ژل مو و بطری آب دارند. همچنین محفظه‌ی مخصوصی برای قرار دادن چند دست لباس تمیز هم در این کیف‌ها به چشم می‌خورد. بهتر است قبل از خرید کیف، لیستی از وسایلی که قرار است در آن قرار دهید تهیه کنید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید.

۲. بطری آب یا شیکر پروتئین

بطری‌های آب همراه و شیکر پروتئین از ضروری‌ترین وسایل برای ورزش در تابستان است. این وسیله‌ی به ظاهر ساده به هیدراته ماندن بدن شما در حین تمرینات کمک کرده و در زمان لازم، می‌توانند نوشیدنی‌های پروتئینی را به بدنتان برسانند.

۳. حوله

حوله می‌تواند کاربردهای زیادی برای یک ورزشکار داشته باشد. از پاک کردن عرق تا قرار گرفتن روی وسایل بدنسازی برای به حداقل رساندن انتقال میکروب‌ها کاربردهایی است که یک حوله می‌تواند داشته باشد. شما می‌توانید یک حوله‌ی سبک، نرم و مقاوم را برای استفاده در باشگاه انتخاب کنید.

۴. هدفون

کمی قبل‌تر از اهمیت لیست موسیقی‌های مناسب صحبت کردیم. درست است که در باشگاه‌ها همیشه موسیقی پخش می‌شود، اما با سلیقه‌ی همه هماهنگ نیست. پس بهتر است یک لیست از موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را در موبایل‌تان ذخیره کنید تا در زمان ورزش بتوانید گوش کنید. برای گوش دادن به موسیقی در زمان ورزش هم به یک هدفون مناسب نیاز دارید. هدفونی که کیفیت صدای خوبی داشته باشد، سبک باشد، از رسیدن صدای اطراف به گوش شما ممانعت کند و چند ساعت بدون وقفه برایتان موسیقی پخش کند.

۵. دستکش ورزشی

اگر بدنسازی را به عنوان ورزش در تابستان انتخاب کرده‌اید پس حتما به یک جفت دستکش ورزشی نیاز دارید. این دستکش‌های زیبا از دست و مچ شما در زمان انجام حرکات کششی و کار با وزنه‌ها محافظت می‌کند. حتی اگر با دوچرخه ورزش‌های هوازی انجام می‌دهید به یکی از آن‌ها نیاز دارید چون مانع تاول زدن پوست کف دست و انگشتان می‌شود.

دستکش بدنسازی مدل S
۱۱۹,۰۰۰
تومان
خرید دستکش ورزشی

مشاهده همه

مرور کلی

در این مطلب به صورت خلاصه ۵ وسیله‌ی ضروری برای ورزش را بررسی کردیم. البته ضرورت استفاده از لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب بالاتر از این وسایل است اما فراموش نکنید که برای داشتن انگیزه‌ی مداوم، باید ورزش را لذت‌بخش کنید. پس حتما قبل از باشگاه رفتن حسابی آماده شوید. برایمان در بخش کامنت‌ها بنویسید به غیر از این وسیله، دیگر چه چیزی را در زمان ورزش با خود به همراه می‌برید تا از حضور در باشگاه لذت ببرید.

منبع: fizznessshizzness

پاسخ به چند پرسش پرتکرار
چه ورزش‌هایی برای تابستان مناسب هستند؟
شنا، دویدن، دوچرخه سواری، پیاده‌روی، طناب زدن، تنیس روی میز، فوتبال، ورزش‌های هوازی و بدنسازی برای تابستان مناسب‌ترین ورزش‌ها هستند.
چطور در تابستان از گرمازدگی در حین ورزش جلوگیری کنیم؟
بهترین ساعت ورزش کردن در تابستان چه ساعتی است؟