گوشی ریلمی GT3 با شارژ ۲۴۰ واتی راهی بازارهای جهانی شد

گوشی ریلمی GT3 با شارژ ۲۴۰ واتی راهی بازارهای جهانی شد

به نقل از دیجیکالا:

هفته‌ها بعد از معرفی در چین، ساعاتی قبل ریلمی اولین گوشی مجهز به سرعت شارژ ۲۴۰ واتی را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. ریلمی GT3 به لطف این سرعت شارژ شگفت‌انگیز می‌تواند در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود. همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی نسخه‌ی جهانی گوشی ریلمی GT Neo 5 است. ریلمی GT3 با قیمت پایه ۶۵۰ دلار راهی بازار کشورهای مختلف می‌شود.

این یعنی جدیدترین گوشی ریلمی ارزان‌ترین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ محسوب می‌شود. ریلمی مدعی شده که رقبا تا سال‌ها نمی‌توانند سرعت بیشتری برای شارژ گوشی خود ارائه دهند ولی همین امروز ردمی از فناوری شارژ ۳۰۰ واتی برای گوشی‌های خود رونمایی کرده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد به‌زودی یک گوشی با سرعت شارژ بیشتر از ۲۴۰ وات راهی بازار خواهد شد.

ریلمی GT3

باتری استفاده شده برای این گوشی ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و به طور دقیق می‌تواند در عرض ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ شود. اگر فقط ۴ دقیقه باتری را به شارژر وصل کنید، شارژ باتری از ۰ به ۵۰ درصد می‌رسد. ریلمی برای خنک‌ نگه داشتن گوشی از سیستم خنک‌کننده‌ی بزرگی استفاده کرده که در کنار کاهش حرارت چیپست، برای فرایند شارژ هم مثمر ثمر واقع می‌شود.

در کنار ماژول دوربین ریلمی GT3 شاهد یک نوار LED مربع شکل هستیم که حین شارژ به رنگ‌های مختلف درمی‌آید. این نوار LED برای نوتیفیکیشن‌ها و حین عکاسی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن باید به امکان شخصی‌سازی آن هم اشاره کنیم. در پنل جلویی این گوشی شاهد نمایشگر ۶.۷۴ اینچی هستیم که رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌کند. ماژول دوربین هم از دوربین اصلی ۵۰ مگایپکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای ثبت عکس‌های سلفی با این گوشی باید از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید.

ریلمی GT3

باید خاطرنشان کنیم این شرکت برای بازار چین مدل ۱۵۰ واتی ریلمی GT Neo 5 هم عرضه کرده که این مدل راهی بازارهای جهانی نمی‌شود و کاربران ساکن کشورهای مختلف فقط قادر به خرید مدل ۲۴۰ واتی ریلمی GT3 هستند.

منبع: GSMArena

راهنمای خرید گوشی موبایل