گلکسی M14 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گلکسی M14 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

به نقل از دیجیکالا:

ساعاتی قبل سامسونگ در کشور اوکراین از گوشی پایین‌رده‌ی گلکسی M14 5G رونمایی کرد. این گوشی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری شباهت زیادی به گوشی گلکسی A14 دارد که چند ماه قبل معرفی شد. این گوشی از باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و می‌توانیم این ویژگی را به‌عنوان مهم‌ترین قابلیت آن در نظر بگیریم.

در پنل جلویی شاهد نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD هستیم که رزولوشن FHD+ را ارائه می‌دهد و از رفرش‌ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود که درون آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد. در پنل پشتی دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد که از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیو‌های ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. در کنار دوربین اصلی شاهد ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق هستیم.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۳۰ است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم انجام وظیفه می‌کند. کاربران می‌توانند بین دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت دست به انتخاب بزنند که البته با استفاده از کارت حافظه microSD قادر به افزایش ظرفیت حافظه داخلی هستید. گلکسی M14 با رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد و همانطور که گفتیم انرژی آن از طرف باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری از سرعت شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه در بدنه شاهد قرارگیری جک هدفون هستیم.

مدل پایه‌ی این گوشی که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۲۲۲ دلار در اوکراین به فروش می‌رسد و کاربران اوکراینی برای خرید مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی باید ۲۴۱ دلار بپردازند. به احتمال زیاد این گوشی طی چند هفته آینده راهی بازار دیگر کشورها خواهد شد.

منبع: GSMArena

راهنمای خرید گوشی موبایل