کانتر استرایک رکورد تعداد بازی‌های همزمان استیم را شکست

کانتر استرایک رکورد تعداد بازی‌های همزمان استیم را شکست

به نقل از دیجیکالا:

بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter Strike: Global Offensive یا CS:GO) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سبک شوتر است. این بازی حدود ۱۱ سال سابقه داشته و از عناوین قدیمی و بسیار موفق روی کامپیوتر است. نکته جالب هم اینجاست که این بازی تنها روی پلتفرم کامپیوتر عرضه شد ولی عملکرد بسیار خوبی داشت.

حال پس از این مدت، یکی از مجله‌های گیمینگ متوجه شده که بازی کانتر استرایک رکورد خودش را در زمینه داشتن بازیکنان همزمان شکسته است. به این شکل که در هفته گذشته این بازی نزدیک به ۱.۳ میلیون کاربر همزمان داشته که عدد بسیار زیادی در دنیای گیمینگ است.

اگر بخواهیم دقیق بررسی کنیم، حدود ۳ سال پیش، زمانی که دنیا در قرنطینه بود، کانتر استرایک توانست رکورد ۱.۳۰۹ میلیون نفر همزمان آنلاین را بزند. همانطور که گفتیم در آن زمان قرنطینه بود و منطقی است که افراد زیادی به تجربه بازی‌های متفاوت روی بیاورند. حال هفته گذشته این رقم به ۱.۳۲ میلیون نفر افزایش پیدا کرده که باعث شده رکورد گذشته را بشکند.

CS GO

در حال حاضر استیم بازی کانتر استرایک: گلوبال آفینسیو را پرطرفدارترین بازی می‌داند. همینطور اینکه این بازی تنها عنوان اسپورت بوده که بیش از ۱ میلیون کاربر همزمان را داشته است. نکته جالب اینجاست که رقبای دیگر در این زمینه حتی نزدیک کانتر استرایک هم نیستند. به این شکل که دوتا ۲ (Dota 2) نزدیک به ۶۵۳ هزار نفر کاربر فعال داشته و پابجی (PUBG) نزدیک به ۴۵۲ هزار نفر کاربر دارد.

مجموعه کانتر سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد و یکی از پرطرفدارترین عناوین شوتر است. یکی از نکات مثبت این بازی سبک بودن آن است که باعث می‌شود روی سخت افزارهای مختلف اجرا شود. همین باعث افزایش دسترسی به آن شده و طرفداران آن را نیز از پیش هم بیشتر کرده است. کاربران کانتر نیز نسبت به آن وفادار بوده و باعث شدند تا موفقیت خود را همچنان حفظ کند. حال باید دید که این بازی در ادامه راه چگونه عمل خواهد کرد. البته امکان دارد که در آینده ما شاهد یک بازی جدید از مجموعه کانتر استرایک باشیم.

منبع: Eurogamer.net


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
بازی pes 2022 مخصوص xbox 360
۷۰,۰۰۰
تومان
خرید بازی کنسول

مشاهده همه

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ