همکاری خانم بازیگر مشهور با یک برنامه صبحگاهی

همکاری خانم بازیگر مشهور با یک برنامه صبحگاهی

ماریون کوتیار، بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار، برای فصل چهارم سریال پرستاره «برنامه صبحگاهی» به جنیفر انیستون و ریس ویترسپون پیوست.

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه ‌تلویزیونی «برنامه صبحگاهی» که تا امروز سه فصل از آن بر روی پلتفرم اپل تی‌وی پلاس منتشر شده است، به تازگی وارد مرحله پیش تولید فصل چهارم شده و اعلام خبر پیوستن کوتیار به جمع ستارگان آن یک غافلگیری بزرگ برای علاقمندان این درام پرطرفدار محسوب می‌شود.

این بازیگر پرآوازه که در کارنامه خود جوایز مهم بین‌المللی از جمله جایزه گلدن گلوب و بفتا را دارد، قرار است در نقش «سلین دومون»، یک مجری باهوش از یک خانواده اروپایی معروف را در فصل چهارم این مجموعه درام تلویزیونی که روایتگر داستان‌هایی حول محور یک شبکه تلوزیونی به نام «یوبی‌ای» است را بازی کند.

کوتیار به بازیگرانی که در فصل گذشته حضور داشتند، از جمله ویترسپون، انیستون، بیلی کروداپ، مارک دوپلاس، نستور کاربونل، کارن پیتمن، گرتا لی، جان هم و نیکول بیهاری، پیوسته است. فصل چهارم از زمان اتفاقات پایانی فصل سوم آغاز می‌شود، که در آن انیستون در نقش «آلکس» تلاش می‌کند تا ادغامی بین شبکه تلوزیونی «یوبی‌ای» که در آن مشغول به کار است و شبکه «ان‌بی‌ان» پیشنهاد دهد، تا از فروش و تفکیک شبکه مطبوعش جلوگیری کند.

کوتیار به دلیل حضورش در فیلم‌هایی همچون «تلقین» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان و «زنگار و استخوان» اثر کارگردان فرانسوی ژاک اودیار به شهرت رسیده است. او همچنین به تازگی در یک قسمت از مجموعمه‌ی تلوزیونی «برون‌یابی‌ها» محصول اپل تی‌وی ‌پلاس با بازیگرانی همچون فارست ویتاکر و مریل استریپ حضور داشته است.

آنیستون و ویترسپون علاوه‌ بر بازی در «برنامه صبحگاهی» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این سریال که توسط شرکت‌های هلو سان‌شاین، استودیو مدیا رس و اکو فیلم تولید شده، فعالیت می‌کنند. فصل دوم سریال «برنامه صبحگاهی» برای چندین جایزه امی از جمله در رشته بهترین بازیگر زن برای ویترسپون، بهترین بازیگر مکمل مرد برای کروداپ و بهترین بازیگر مهمان برای مارسیا گی هاردن نامزد دریافت جایزه شد.