همراهی مجمتع های تجاری تهران در کاهش مصرف برق

همراهی مجمتع های تجاری تهران در کاهش مصرف برق

مصرف برق به دلیل افزایش شدید هوا مدام در حال افزایش است در چنین شرایطی آنچه منجر به پایداری شبکه برق می شود همراهی ما برای کاهش مصرف برق است تازه ترین خبر ها نشان می دهد که مجتمع تجاری در تهران همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

به گزارش همشهری آنلاین، مصرف برق به دلیل افزایش شدید هوا مدام در حال افزایش است در چنین شرایطی آنچه منجر به پایداری شبکه برق می شود همراهی ما برای کاهش مصرف برق است تازه ترین خبر ها نشان می دهد که مجتمع تجاری در تهران همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

مسعود عزیزی معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: مشترکان تجاری پایتخت موفق شده‌اند، امسال ۲۵مگاوات معادل مصرف برق ۲۵هزار منزل مسکونی صرفه‌جویی کنند.

فروشندگان وانت باری، باید پروانه کسب بگیرند

سیدامیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار گفت: بنا بر مصوبه هیأت مقررات زدایی، کسانی که روی وانت بار اقدام به فروش محصول می‌کنند، باید پروانه کسب بگیرند و تحت نظارت اتحادیه درآیند.

بلیت اتوبوس‌ مستقیم تهران – نجف چند؟

داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: امکان خرید بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران – نجف با قیمت ۲میلیون‌و۶۰۰ هزار تومان در سایت‌ها و پایانه‌ها فراهم است.

بیشتر بخوانید

شدیدترین فشار مصرف جهان روی نیروگاه‌های برق ایران | چند درصد ظرفیت اسمی نیروگاه‌های ایران به کار گرفته می شوند؟

رشد افراطی مصرف برق در ایران

فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان در هفته دولت

علیرضا آل‌امین، قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد تا نیازهای اعتباری و درخواست‌های اداری کشاورزان به‌صورت برخط تأیید شود.

همه زائران می‌توانند ارز مسافرتی بگیرند؛ محدودیتی وجود ندارد

زائرانی که ارز اربعین دریافت کرده‌اند مشکلی برای دریافت ارز مسافرتی ندارند؛ یعنی زائران سفر هوایی هم می‌توانند ۲۰۰هزار دینار از شعب منتخب بگیرند و هم ۵۰۰دلار در فرودگاه امام‌ دریافت کنند.

خرید گندم از ۱۱میلیون‌و۱۱۲ هزار تن گذشت

علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از ۱۱میلیون‌و۱۱۲ هزار تن گذشت و پیش‌بینی می‌شود امسال بالاترین میزان تولید و خرید گندم تاریخ کشور را داشته باشیم.

افزایش سرمایه ۲۷۵هزار میلیارد تومانی بانک‌های دولتی

طی حدود ۳سال گذشته ۲۷۵هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه در بانک‌های دولتی و خصوصی شده صورت گرفت که حدود ۱۵درصد از این مبلغ معادل ۴۲.۵هزار میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی‌ها بود.

رکود در بازار لوازم خانگی

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه حداقل قیمت کولر آبی ۱۰میلیون تومان است، گفت: حداقل قیمت کولر گازی نیز ۲۰میلیون تومان است. با توجه به قیمت وسایل سرمایشی، بازار در رکود است.