نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت‌ الدن رینگ و اینساید شده است

نیل دراکمن: ناتی داگ مجذوب سبک روایت‌ الدن رینگ و اینساید شده است

به نقل از دیجیکالا:

نیل دراکمن، یکی از مدیران استودیو ناتی داگ، در مصاحبه‌ی اخیر خود بیان کرده که دوست دارد در پروژه‌های آینده کمتر روی روایت سنتی تمرکز کند و به روایت‌های وابسته به خود بازی‌های ویدئویی بیشتر تکیه کند.

نیل دراکمن در مصاحبه‌ی اخیر خود با واشنگتن پست که بیشتر پیرو سریال اقتباسی این اثر انجام شده بود، توضیحاتی هم درباره‌ی دیدگاهش در رابطه با قصه‌گویی در بازی‌های ویدئویی و اینکه چگونه این قصه‌گویی می‌تواند در سال‌های آینده تکامل پیدا کند، توضیحاتی را ارائه داد.

دراکمن اشاره کرد که در حالی که می‌توان استدلال کرد که روایت‌های سنتی بازی‌های ویدئویی به بازی Adventure و دهه‌ی ۸۰ میلادی بازمی‌گردد، او در حال حاضر یشتر به روش هایی علاقه‌مند است که برخی از بازی‌های جدیدتر داستان خود را به شیوه‌ای کمتر مستقیم روایت می‌کنند. او توضیح می‌دهد: «من اخیراً مجذوب چیزهایی مانند Elden Ring و Inside شده‌ام که برای گفتن داستان چندان به روایت سنتی متکی نیستند. من فکر می کنم یکی از بهترین داستان سرایی ها در بازی لست آو آس، بخش زیادی از آن در بخش‌های سینمایی آن است اما بخش زیادی از آن در بخش گیم‌پلی و حرکت در یک محیط و درک تاریخچه یک محیط تنها با نگاه کردن به آن و بررسی آن است. برای من، در حال حاضر، این بهترین لذتی است که از بازی‌ها به دست می‌آورم – [آنهایی] که به مخاطبان خود اعتماد می‌کنند تا چیزها را بفهمند و همیشه و در همه‌جا دستشان را نمی‌گیرند. این چیزهایی است که من واقعاً شیفته آن در ادامه راه هستم.»

Inside

دراکمن درباره‌ی اینکه این موضوع چه معنایی برای پروژه‌های آینده ناتی داگ خواهد داشت، افزود:«این بدان معنا نیست که ما هرگز دیالوگ یا کات‌سین نخواهیم داشت. من فکر می‌کنم همه‌ی این‌ها ابزاری هستند که شما در جعبه ابزار خود در اختیار دارید و مهم این است که شما چگونه از تمام این جنبه‌های مختلف استفاده کنید. بعضی از آن‌ها از طریق رسانه‌های دیگر، بعضی از طریق نامه‌های و یادداشت‌هایی که در بازی پیدا می‌کنید و بعضی هم از طریق داستان‌سرایی محیطی.»

بیشتر بخوانید: دارک سولز چگونه بدون میان‌پرده و دیالوگ داستان تعریف می‌کند؟

دراکمن در انتها توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم که حداقل برای نوع بازی‌هایی که در ناتی داگ می‌سازیم، راهی برای پیشبرد این موضوع وجود دارد. من واقعاً کنجکاو شده‌ام – باز هم می‌گویم، ما هرگز به‌تنهایی فقط روی نقاط قوت و ارزش‌هایمان تکیه نمی‌کنیم و همیشه به دنبال چیزهایی جدید و کمی متفاوت که همه آن را دوست ندارند، هم می‌رویم و آن‌ها را هم امتحان می‌کنیم. باز هم می‌گویم، این چیزهایی است که ما اکنون روی آن کار می‌کنیم – می‌توانم به شما بگویم که تیم‌های ما از پروژه‌های مختلفی که در ناتی داگ روی آن‌ها کار می‌کنیم، بسیار هیجان زده هستند.»

علی‌رغم این نکات درباره‌ی آنچه ممکن است در راه باشد، بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که برای مدتی چیز زیادی در رابطه‌ با پروژه‌های آینده ناتی داگ به غیر از بازی آنلاین جدید آن‌ها بشنوند زیرا نیل دراکمن اخیراً اعلام کرده بود که آن‌ها سعی دارند فاصله‌ی معرفی تا عرضه‌ی بازی را کمتر کنند تا به این شکل فشار کمتری هم به تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی وارد شود.

منیع: VGC


هدست گلد پلی استیشن مدل The Last of Us Part II Limited Edition
دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل Limited Edition The Last of Us Part 2

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ