نگران تکرار سناریوی ترامپ علیه خود هستم؛ «مدام تهدید می‌شوم»!

نگران تکرار سناریوی ترامپ علیه خود هستم؛ «مدام تهدید می‌شوم»!

نخست‌وزیر رژیم صهیونستی اعلام کرد کرد که او و اعضای خانواده و کابینه‌اش مدام تهدید می‌شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگویی مطبوعاتی تصریح کرد او و اعضای خانواده و نیز مسؤولان کابینه‌اش طی روزهای اخیر به‌طور مداوم پیام‌های تهدیدآمیزی دریافت می‌کنند.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود، بیم این دارد که حادثه‌ای مانند تیراندازی به سوی دونالد ترامپ علیه خود او یا یکی از مسؤولان کابینه‌اش رخ دهد.

بنیامین نتانیاهو در پاسخ به سؤال شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی درخصوص احتمال رخ دادن حادثه‌ای همانند تیراندازی به دونالد ترامپ گفت: این امر اصلا بعید نیست؛ تحریک به اقدامات خشونت‌آمیز و ترور مقامات، وزرا و اعضای خانواده‌هایشان به‌طور گسترده وجود دارد. این تهدیدات نه تنها روزانه، بلکه هر ساعت صورت می‌گیرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: «می‌ترسم حادثه‌ای مشابه تیراندازی به ترامپ در اینجا رخ بدهد.»

وی در ادامه افزود: «این تهدیدات نه تنها علیه خود من بلکه علیه اعضای خانواده‌ام نیز وجود دارد؛ آنها موضوعی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند و سپس حماس می‌آید و می‌گوید ما اطلاع داریم شما کجا هستید، ما شما را می‌کشیم.»

ترامپ قرار است در انتخابات پنجم نوامبر ( ۱۵ آبان) با «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها رقابت کند.

با این حال، پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره اول با ترامپ، شماری از دموکرات‌ها به‌دنبال منصرف‌کردن رئیس‌جمهور آمریکا از رقابت با رقیب خود هستند اما بایدن بر حضور در ادامه رقابت‌ها تاکید دارد.

اعلام رسمی نامزدی ترامپ در حالی اتفاق افتاده که او بامداد یکشنبه از یک سوءقصد جان سالم به‌در برد و در تیراندازی در جریان یک تجمع انتخاباتی در پنسیلوانیا، از ناحیه گوش زخمی شد.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی تقریبا هر روز برای آزادی اسرای خود تظاهرات می‌کنند. آنها با سیاست‌های نتانیاهو و کابینه وی در مورد جنگ غزه و نحوه آزادی اسرا مخالف هستند. خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید دارند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای صهیونیست در اسارت در غزه کشته می‌شوند.