نظر قاضی‌زاده هاشمی درباره دسترسی به اینترنت آزاد | حل مشکل بیمه و بنزین، جدیدترین وعده انتخاباتی

نظر قاضی‌زاده هاشمی درباره دسترسی به اینترنت آزاد | حل مشکل بیمه و بنزین، جدیدترین وعده انتخاباتی

به‌تازگی قاضی‌زاده هاشمی ویدیویی از خود منتشر کرده و به اهمیت موضوع اینترنت پرداخته است چراکه از نظر این نامزد، در دنیای امروز اینترنت جزو کالای اساسی مردم به حساب آمده بنابراین باید برای آن برنامه‌های ویژه‌ای داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، اخیرا سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رفت و در این برنامه یک وعده جدید و بزرگ را به مردم داد، او گفت که «تورم رو تک رقمی می‌کنم»، برای رسیدن به این مهم، در درجه اول باید مخارج دولت را کنترل و نقدینگی کشور از طریق کنترل بانک‌ها انجام شود.

مردم آزاری را باید کنار گذاشت

این نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در همین برنامه با اشاره به اینکه مردم‌آزاری و مالیات‌های بی ارزش رو باید کنار بذاریم، افزود: لازم است تا رژیمی یک پارچه بر پایه مالیات و یارانه برای خانواده‌های ایرانی شکل بگیرد.

اینترنت جزو کالای اساسی مردم است

به‌تازگی قاضی‌زاده هاشمی ویدیویی از خود منتشر کرده و به اهمیت موضوع اینترنت پرداخته است چراکه از نظر این نامزد، در دنیای امروز اینترنت جزو کالای اساسی مردم به حساب آمده بنابراین باید برای آن برنامه‌های ویژه‌ای داشت. او در همین راستا گفت: برای موضوع اینترنت و دسترسی آزاد به آن، در دولت مردم و خانواده سرمایه گذاری جدی خواهیم داشت.

واکنش قاضی‌زاده هاشمی به اظهارنظر ابتکار

پس از موج حملات به اظهار نظرهای جدید معصومه ابتکار چهره سیاسی اصلاح‌طلب در راستای اهانت به شهید رئیسی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی هم واکنش نشان داد. او در صفحه شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت: خانم ابتکار، انسداد دولت های هم فکر شما بودند. انسداد شمایید که با تدبیری مردم را ناامید و در دوره کرونا با رکورد زنی در آمار مرگ و میر روزانه، آه و ناله خانواده ایرانی را بلند کردید.

حل مشکل بیمه و بنزین رانندگان تاکسی

همچنین در فضای مجازی خود، رانندگان تاکسی را مخاطب قرار داده است و برای آنان نوشت: بار مهمی از حمل و نقل عمومی کشور، امروز بر دوش شما رانندگان عزیز تاکسی‌های اینترنتی است و مردم بدون زحمات شما به مقصد نمی‌رسند. در ‎دولت خانواده مشکل بیمه و سهمیه بنزین خانواده بزرگ فعالان سکوهای برخط حمل و نقل را حل خواهم کرد.