نحوه اضافه کردن کپشن به استوری با راحتی آب خوردن

نحوه اضافه کردن کپشن به استوری با راحتی آب خوردن

وجود کپشن یا توضیح روی استوری اینستاگرام اهمیت زیادی در جلب توجه مخاطبان خواهد داشت. اگر مایلید تا با نحوه اضافه کردن کپشن به استوری آشنا شوید با ادامه مطلب همراه ما باشید. با یادگیری این کار استوری شما ارتباط بهتری با مخاطب برقرار می کند.

نحوه اضافه کردن کپشن به استوری

اضافه کردن زیر نویس روشی عالی برای دسترسی بیشتر به استوری های شما برای مخاطبان بیشتری است. اینستاگرام علیرغم جنبه سرگرمی می تواند جنبه اطلاع رسانی و کاری نیز داشته باشد. در موارد بسیاری از استوری ها برای کارهای مختلفی استفاده می شود.

 

در استوری کپشن یا توضیحی روی آن درج می شود که اهمیت زیادی در جلب توجه مخاطب خواهد داشت. هنگامی که یک استوری را مشاهده می کنید با دیدن کپشن آن اهداف استوری برای شما قابل دسترس تر می شود.به عبارتی افزودن کپشن به استوری اطلاعات بیشتری را در اختیار فالوورها قررا می دهد و توضیحات مفیدی در مورد محتوای ارسالی به دست می آورند.

این کار ساده اما مفید در اینستاگرام کمک می کند تا با فالوورها بهتر ارتباط برقرار کنید. وجود کپشن در استوری توضیحات مفیدی در مورد محتوای آن می دهد. همچنین فالوورها اطلاعات بیشتری در مورد تصویر یا ویدیوی به اشتراک گذاشته شده دریافت می کنند.

در ضمن می توانید به کمک هشتگ ها، مکان ها و استیکرها استوری خود را جذاب تر نمایید. به طور کلی کپشن یک ابزار مهم برای ارتباط با فالوورها می باشد. ولی نکته ای که وجود دارد این است که چطور به استوری کپشن اضافه کنیم. در ادامه با مراحل ایجاد کپشن روی استوری آشنا می شوید.

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا و سپس به قسمت استوری بروید.

 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

۲. در ادامه روی استوری در صفحه هوم کلیک کرده به گونه ای که می خواهید یک استوری جدید قرار دهید.

۳. حالا با نگه داشتن کلید ضبط استوری، شروع به ضبط ویدیو نمایید. جهت این که یک کپشن به ویدیو استوری اضافه شود باید شروع به صحبت کنید.

۴. پس از این که ویدیو ضبط شد روی آیکون استیکر نمایش داده شده در تصویر زیر کلیک کنید.

در صورتی که این استیکر را مشاهده نمی کنید احتمالا باید اینستاگرام را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

۵. در این مرحله کپشن استوری نشان داده می شود. می توانید آن را حرکت داده تا در جای مناسبی از ویدیو قرار گیرد. حتی می توانید از میان چهار فرم مختلف فونت متن هر یک را به دلخواه انتخاب کنید.

۶. حالا می توانید کپشن استوری را ویرایش نمایید. با زدن روی متن رنگ آن را تغییر داده یا ویرایش های دیگری را اعمال کنید. پس از اتمام کار ویرایش کپشن روی کلمه Done ضربه بزنید.

۷. هنگامی که کار با ویرایش کپشن و سایز اجزای ویدیو در استوری به پایان رسید روی Your Story که در بخش پایین و گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد، ضربه بزنید. اکنون استوری شما برای بازدید ارسال شده و به مخاطبان نمایش داده می شود.

سخن پایانی

قابلیت کپشن خودکار یا توضیح خودکار ویژگی جدید در استوری اینستاگرام می باشد. این ویژگی به صورت یک استیکر در دسترس شما خواهد بود. اینستاگرام به طور خودکار هر آنچه شما صحبت می کنید را به کپشن تبدیل و در عین حال قابلیت ویرایش نیز دارد.

این روش جدید و جالب تفاوت هایی را در استوری شما ایجاد می کند. اگر اکانت کاری داشته باشید این قابلیت می تواند به سرعت عمل شما بسیار کمک کند. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه  اضافه کردن ادمین به اینستاگرام و قابلیت زمان بندی پست اینستاگرام روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا