معرفی ۲۰ سایت درآمدزایی ایرانی

معرفی ۲۰ سایت درآمدزایی ایرانی

چه کسی گفته که فقط می‌توان از سایت‌های خارجی درآمد کسب کرد؟ سایت‌های ایرانی مانند کارلنسر، پونیشا یا آپارات، همگی سایت‌های ایرانی‌اند که می‌توانید با کمک آن‌ها، درآمد داشته باشید. این مقاله را اختصاص داده‌ایم به معرفی سایت درآمدزایی ایرانی. البته، به سایت‌هایی نیز اشاره خواهیم کرد که بتوانید درآمد دلاری از آن‌ها کسب کنید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالبی که در ادامه می‌خوانید  نمایش بده 

بهترین سایت‌های کسب درآمد اینترنتی در ایران

برای پول درآوردن، دیگر لازم نیست شغل‌های سنتی را ادامه بدید و راه نسل قبلی را ادامه بدهید. پول درآوردن در دنیای امروزی، راه‌های تازه و متنوعی وجود دارد که احتمال زیاد توضیح دادن آن برای نسل‌های قبلی، مشکل‌ باشد. از درآمدهای کلیکی گرفته تا بازاریابی و افلیت. در ادامه، سایت‌های کسب درآمد را با هم مرور خواهیم کرد.

بهترین سایت‌های کسب درآمد اینترنتی در ایران

کارلنسر

سایت‌های فریلنسری خارجی را می‌شناسید؟ کارلنسر، مانند همان سایت‌هاست. سایتی که شما در آن، می‌توانید در زمینه کاری مدنظرتان، پروژه بگیرید و به درآمد برسید. یک دنیا پر از کار و پول برای فریلنسرها! مزیت کارلنسر ایرانی بودن آن است که شما می‌توانید پروژه‌های ایرانی و فارسی را بگیرید و دیگر نیاز نیست به زبان مسلط باشید یا آن را حرفه‌ای بدانید.

آپارات

به تولید محتوای ویدیویی یا آموزش دادن علاقه دارید؟ چرا سراغ آپارات نمی‌روید؟ ایرانی وجود ندارد که اسم آپارات به گوشش نخورده باشد. آپارات پلتفورم پخش ویدیو است که با بارگذاری محتواهای ویدیوی در آن، می‌توانید به اندازه نرخ بازدید و کلیک روی تبلیغات، درآمد کسب کنید. برای آنکه دقیق‌تر درباره درآمدزایی از آپارات بدانید، به این سایت رجوع کنید.

ژاکت

یک سایت برای علاقه‌مندان بازاریابی و افلیت مارکتینگ. در روش افیلیت مارکتینگ شما محصولات یک برند را تبلیغ می‌کنید و آن را می‌فروشید. بابت هر فروش، از سایت ژاکت، مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. افلیت مارکتینگ، یک روش آسان برای کسب درآمد میلیونی در خانه است.

پونیشا

پونیشا نیز یک سایت فریلنسری است. درست مانند کارلنسر، با ثبت نام در این سایت، می‌توانید پروژه‌های ایرانی بگیرید. به جرات می‌توانیم بگوییم درآمد فریلنسرها، از کارمندان شرکت‌های خصوصی یا دولتی در همان موقعیت شغلی، به مراتب بیشتر است. پس، اگر مهارتی دارید که با کمک آن، می‌توانید کار فریلنسری را شروع کنید، دست بجنبانید.

باسلام

با سلام، سلاااااام. با آهنگ خواندید. نه؟ اگر اهل تلوزیون دیدن باشید، قطعا تبلیغات پلتفورم باسلام را دیده‌اید. باسلام برای کسب‌وکارهای خانگی بسیار مناسب است. شما در این سایت، می‌توانید محصولات خانگی خود را به فروش بگذارید. به اصطلاح، یک غرفه می‌زنید و در بازار باسلام، محصولات خود را به نمایش می‌گذارید تا کاربران از شما خرید کنند.

دیوار

دیوار را برای خرید یا فروش لوازم دست دوم می‌شناسید. اما به غیر از فروش وسایل دست دوم، دیوار یک راه پول درآوردن دیگر نیز دارد. دیوار یک سایت درآمدزایی ایرانی است که از طریق همکاری در فروش است. شما می‌توانید با همکاری در فروش با فروشندگان مختلف، پول دربیاورید. به زبان ساده‌تر، باید نقش یک بازاریاب را برای محصولات دیگران بازی کنید و به ازای فروش آن‌ها، پورسانت بگیرید.

بای بوک

اگر به کتاب‌خواندن علاقه دارید، چرا سراغ کسب درآمد از آن نمی‌روید؟ بای بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که امکانات مختلف و زیادی دارد. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سایت، وجود سامانه‌ای برای همکاری در فروش کتاب‌هایش است. همه افراد در بای بوک، می‌توانند با معرفی و فروش کتاب‌های این سایت، درآمد کسب کنند.

پین پول

کارت شارژ بخرید و دستمزد بگیرید! این دقیقا کاری است که در پین پول انجام می‌شود. بگذارید نحوه کار پین پول ساده برایتان توضیح بدهیم. این سایت، کاربران را در سود مشارکت در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می‌کند. هر کاربری که در این سایت قبض پرداخت کند یا کارت شارژ بخرد، سود و امتیاز مشارکت دریافت می‌کند. حالا همین سایت، یک ساختار شبکه‌ای برای افزایش درآمد نیز دارد. هر کاربری که یک فرد جدید را عضو این سایت کند، در زیر گروه درآمد او قرار می‌گیرد. از سود مشارکت پرداختی کاربر جدید، مقداری به او نیز می‌رسد.

مینی کار

بیایید اول درباره معنی مینی‌کار صحبت کنیم. منظورمان از مینی‌کار، کارهای کوچکی هستند که با انجام آن‌ها پول در می‌آوریم. اما حجم این کارها، به اندازه کارهای بزرگ مانند فریلنسری نیست. در مینی‌کار، شما با پر کردن پرسشنامه‌های مختلف، لایک کردن یا نظر گذاشتن برای محتواهای مختلف یا حتی کلیک کردن روی تبلیغات کلیکی، پول در می‌آورید. یک سایت درآمدزایی ایرانی از کارهای کوچک! تعجب نکنید. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که برای پر کردن پرسشنامه‌های خاص خود، هزینه می‌کنند تا اطلاعات دقیق‌تر به دست بیاورند.

انجام می‌دم

اسمی عجیب، اما بسیار مناسبی دارد. «انجام می‌دم» یکی دیگر از سایت درآمدزایی ایرانی است. در این سایت با حرفه‌ای می‌توانید پول دربیاورید که بلدید. از تایپ ده انگشتی گرفته تا ساخت تبلیغاتی کلیکی، تبلیغات اینترنتی، تولید محتوای ویدیویی، تصویری و متنی! «انجام می‌دم» تقریبا یک سایت فریلنسری به حساب می‌آید. یکی از راه‌های استثنایی کسب درآمد از این سایت، دعوت کردن دیگران به عضویت در آن است. به ازای هر نفری ۱۱۰۰ تومان به حساب شما واریز می‌کنند که از طرف شما در سایت عضو شود.

مروا جایزه

مروا جایزه را می‌توانیم به عنوان یک سایت تبلیغاتی هدفمند معرفی کنیم. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از این سایت وجود دارد. به ازای ثبت نام هر کاربر از طرف شما، ۲۰۰۰ تومان جایزه دریافت خواید کرد. اگر تبلیغات این سایت را مشاهده کنید، روی لینک‌های تبلیغاتی مدنظر کلیک کنید، به پرسشنامه‌های مختلف پاسخ بدهید و…، مقداری پول، به حساب شما واریز خواهد شد.

تایپیران

تایپ ده انگشتی بلدید و دنبال یک کار خانگی بدون دردسر می‌گردید؟ تایپران را برای شما ساخته‌اند. این سایت بین تایپیست‌ها و کارفرماها، بسیار محبوب است. به خاطر مدیریت عالی و کیفیت کار خوبی که دارد، کارفرماها خیلی دوستش دارند. تایپیست نیزها به خاطر درآمد خوبی که از آن دارند، جزء طرفدارهایش‌اند.

ترجمه ایران

یک سایت عالی برای کسب درآمد از طریق ترجمه کردن. سایتی که در کنار کسب درآمد، به شما کمک می‌کند تا زبانتان را تقویت کنید و روز به روز، کلمات و اصطلاحات جدید یاد بگیرید. اگر دانشجویید و دنبال کار دانشجویی می‌گردید، ترجمه ایران، یک انتخاب مناسب برای شماست. در این سایت، کارفرماها می‌توانند به ترجمه شما امتیاز بدهند. قطعا هرچه امتیاز بیشتری داشته باشید، کارفرماهای زیادتری سراغ شما می‌آیند. از طرف دیگر، مترجمان نیز می‌توانند مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت دریافت کنند.

راست چین

اسم بامزه‌ای دارد. اگر دانش کدنویسی دارید و به دنبال یک شغل دانشجویی مناسب‌اید، طراحی قالب و افزونه‌های وردپرسی را امتحان کنید. آن وقت، می‌توانید این قالب‌ها یا افزونه‌ها را در سایت راست چین بفروشید. یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی از این سایت، راست چین کردن قالب‌های خارجی برای وبسایت‌های فارسی زبان است.

دیجی‌کالا

فکر می‌کنید دیجی‌کالا را فراموش کرده‌ایم؟ زهی خیال باطل! دیجی‌کالا یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات یا همکاری در فروش است. افلیت مارکتینگ در دیجی‌کالا، جزء شغل‌های اینترنتی پول‌ساز به حساب می‌آید. در افیلیت دیجی کالا عضو شوید. یک سایت همکاری در فروش طراحی کنید و لینک محصولات را در آن قرار بدهید. به ازای فروش محصولات، می‌توانید کمیسیون دریافت کنید.

پارس کدرز

این سایت درآمدزایی ایرانی، تقریبا ۱۳ سال سابقه کار دارد. پس حتما باید آن را در این معرفی سایت درآمدزایی ایرانی، می‌آوردیم. پارس کدرز نیز یک عنوان سایت فریلنسری ایرانی به حساب می‌آید. یک دوره آموزشی انتخاب کنید که مهارتی کاربردی مانند سئو، کپی‌رایتری یا حتی برنامه‌نویسی را یاد بگیرید. بعد از گذارندن این دوره، در سایت‌های فریلنسری مانند پارس کدرز ثبت نام و پول درآوردن را شروع کنید.

Youtube

جای خالی یوتیوب، بین معرفی‌نامه‌های سایت‌های کسب درآمد، همیشه حس می‌شود. درست است که یوتیوب یک سایت ایرانی برای کسب درآمد نیست؛ اما باید اعتراف کنیم درآمد از آن، به قدری خوب است که باید به آن اشاره کنیم. یوتیوب همیشه جزء لیست درآمد از سایت دلاری بوده است و همیشه خواهد ماند. با تولید محتوا در این پلتفرم، می‌توانید در کنار درآمد ریالی، یک منبع درآمد دلاری نیز داشته باشید.

Fiverr

حالا که به یوتیوب، اشاره کردیم. بهتر است به درآمد از سایت دلاری فیور نیز اشاره کنیم. فیور نیز یک سایت فریلنسری خارجی است. در این سایت، به عنوان یک فریلنسر می‌توانید پروژه‌های خارجی بگیرید و یک منبع برای کسب درآمد دلاری داشته باشید. پول درآوردن اینترنتی، اصلا کار سختی نیست! uPWORK، نیز یک سایت دیگر، برای انجام کارهای فریلنسری خارجی است.

Swagbucks

بگذارید یک راه درآمد از سایت دلاری دیگر نیز معرفی کنیم. در این سایت با انجام کارهای خاصی مانند تماشای ویدیو، خرید از آمازون، معرفی دوستانتان به این سایت، پر کردن پرسشنامه‌ها یا حتی دیدن تبلیغات، به صورت دلاری درآمد کسب کنید.

میترامگزین

اگر به نوشتن و تولید محتوای متنی علاقه دارید، آخرین معرفی برای شماست. شما می‌توانید مطالب مختلف در موضوعات مشخص بنویسید و بعد آن را در سایت میترامگزین به اشتراک بگذارید. با انتشار مطالبتان، درآمد شما شروع می‌شود. اگر این سایت را به اشخاص جدید معرفی و آن‌ها را جذب این سایت کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

سخن آخر

معرفی سایت درآمدزایی ایرانی همین‌جا تمام می‌شود. در این مقاله، ۲۰ سایت را معرفی کردیم. این ۲۰ سایت، شامل لیست درآمد از سایت دلاری نیز می‌شود. با کمی گشت‌وگذار در اینترنت، می‌توانید سایت‌های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی پیدا کنید و در خانه، پول دربیاورید. فقط کافیست مهارت‌های تازه و پرکاربرد را یاد بگیرید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید برای تکمیل اطلاعات خود به مقاله “۸ راهکار کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه” مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشد شما را با سایت‌های محبوب درآمدزایی آنلاین آشنا کند؟ شما تجربه کار کردن با کدام یک از سایت‌های بالا را دارید؟ برایمان کامنت بگذارید.