مشخصات کلیدی گلکسی A25 لو رفت

مشخصات کلیدی گلکسی A25 لو رفت

گلکسی A25 از جمله جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ است که چند روز قبل رندرهای جدید آن منتشر شد. در این رندرها شاهد طراحی تکراری مانند بیشتر گوشی‌های این شرکت هستیم و حالا می‌توانیم با قاطعیت زیادی در مورد ویژگی‌های کلیدی آن صحبت کنیم.

بر اساس این گزارش جدید، گلکسی A25 از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن FHD+ را ارائه می‌کند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی در ناچ قطره‌ای شکل نمایشگر قرار گرفته است. در پنل پشتی آن، سه دوربین مجزا تعبیه شده که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

قلب تپنده‌ی این گوشی، چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ است که در کنار آن ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کنند. برای یادآوری باید بگوییم که این همان چیپست استفاده شده در A33 و A53 محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن، باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کنیم.

ظاهرا قیمت پایه این گوشی در حدود ۳۰۰ یورو خواهد بود. با وجود اینکه هنوز تاریخ معرفی این گوشی فاش نشده، ولی ارائه‌ی گواهی‌های مختلف برای آن نشان می‌دهد که در آینده‌ی نزدیک با این گوشی روبرو خواهیم شد.