مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو فاش شد

مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۳R پرو فاش شد

گوشی‌های سری ردمی نوت معمولا مورد توجه گسترده‌ای قرار می‌گیرند زیرا با وجود ویژگی‌های جذاب، با قیمت مناسبی راهی بازار می‌شوند. ردمی نوت ۱۳R پرو قرار است ۵ روز دیگر رسما رونمایی شود و حالا پیش از رونمایی می‌توانیم به ویژگی‌های کلیدی فاش شده از این گوشی بپردازیم.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی ۶.۶۷ اینچ اندازه دارد که به احتمال زیاد مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. بنابراین کاربران با خرید این گوشی، قرار است با نمایشگر بسیار باکیفیتی روبرو شوند که تجربه خیلی خوبی ارائه خواهد کرد. قلب تپنده‌ی این گوشی، چیپست میان‌رده‌ی Dimensity 6080 که می‌تواند تعادل خیلی خوبی را بین عملکرد مناسب و مصرف انرژی پایین ایجاد کند.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که این یعنی قرار نیست با عمر باتری پایینی روبرو شویم. در مورد رم و حافظه داخلی، ظرفیت ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه داخلی تایید شده که البته مشخص نیست با ظرفیت‌های مختلفی روبرو می‌شویم یا نه.

ردمی نوت 13R پرو

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرید. ضخامت بدنه‌ی گوشی به ۷.۷۳ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن فقط ۱۷۴ گرم است. بنابراین به نظر می‌رسد ردمی نوت ۱۳R پرو از بدنه‌ی خوش‌دستی بهره می‌برد.

مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی قرار است با قیمت ۲۷۵ دلار راهی بازار چین شود و مشخص نیست که آیا به بازارهای جهانی هم راه پیدا می‌کند یا نه.

منبع: GSMArena