مردم در برخی شهرستان ها دنبال یک نامزد اصولگرای تایید صلاحیت شده می گردند | مهره های اصلی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده اند

مردم در برخی شهرستان ها دنبال یک نامزد اصولگرای تایید صلاحیت شده می گردند | مهره های اصلی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده اند

علیرضا سلیمی درباره انتخابات ۱۱ اسفند به همشهری آنلاین گفت: نماینده مجلس نمی‌تواند قول اجرایی دهد. کسانی که قول اجرایی می‌دهند، دروغگویان بسیار بزرگی هستند.

همشهری آنلاین – گروه سیاسی: عضو هیات رئیسه مجلس درباره انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری ششم به همشهری آنلاین گفت: تنور انتخابات روز به روز دارد گرم‌تر می‌شود. پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد این انتخابات برخلاف تبلیغات مسموم و حجیم دشمن پرشور باشد و مردم مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس می‌کنند. مردم در ۱۱ اسفند باید خاک به چشم دشمن بپاشند؛ آنها اجازه نمی‌دهند هر کسی در این فضا جولان دهد. مردم ایران مردم دقیق، زمان‌شناس و اهل اقدام به‌موقع و به‌جا هستند و حتما براساس شناختی که از این مردم وجود دارد، آنها کاری کارستان در روز ۱۱ اسفند خواهند کرد.

علیرضا سلیمی همچنین با اشاره به صحبت‌های امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی مبنی بر اینکه انتخابات در ایران همواره سالم و با متانت بوده است، افزود: برخی در گذشته ادعاهایی در مورد انتخابات داشتند که نظام را متهم می‌کردند ولی نظام اسلامی نظام امینی است و امانتدار رای مردم است. امیدواریم مردم با این صحبت حضرت آقا پای صندوق رای بیایند.

نماینده محلات همچنین گفت: مردم علاوه بر اینکه پای صندوق‌های رای می‌آیند باید دنبال انتخاب اصلح نیز بروند. مردم معیارهای انتخاب نامزد اصلح را بهتر از هر کسی می‌دانند. آنها باید از میان کسانی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند، نامزد اصلح را جستجو کنند. نامزدهایی که شورای نگهبان تایید کرده است کف امتیازات را داشته‌اند؛ باید از میان آنها بهترین را انتخاب کرد. انتخاب اصلح یک امر ذاتی و فطری در انسان است. عقل نیز چنین حکم می‌کند که انسان سراغ کسی برود که بهتر می‌تواند خدمت کند.

او درباره حضور جریان‌های سیاسی در انتخابات اضافه کرد: در انتخابات پیش رو همه سلایق نامزد دارند. اتفاقا مهره‌های اصلی سلایق مختلف هم تایید صلاحیت شده‌اند، کما اینکه در انتخابات سال ۱۳۹۸ هم چنین بود. به‌خصوص اصلاح‌طلبان نام و نشان دار در این دوره تایید صلاحیت شده‌اند، مثل آقایان محمدباقر نوبخت، علی مطهری و مسعود پزشکیان که چهره‌های برجسته این جریان هستند و همگی تایید شده‌اند.

سلیمی گفت: در برخی استان‌ها اتفاقا عمده تایید صلاحیت شدگان اصلاح‌طلب هستند. به‌عنوان مثال در برخی شهرستان‌های استان مرکزی مردم با چراغ دنبال حتی یک نامزد اصولگرا می‌گردند، یعنی همه کاندیداها اصلاح‌طلب هستند و اصولگرایان اصلا کاندیدایی ندارند. لذا این بهانه‌هایی که برخی احزاب اصلاح‌طلب می‌آورند واهی است و دروغ محض است. بررسی‌های میدانی نیز دال بر این نکته است. مردم نشان داده‌اند که زمان‌شناس و دقیق هستند و بهتر از مسئولان شرایط را درک می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس درباره سلامت تبلیغات انتخابات تصریح کرد: کاندیداها همان‌طور که حضرت آقا فرمودند سیاه‌نمایی، بددهنی و فحاشی نکنند، به یکدیگر توهین نکنند؛ هر فردی داشته‌های خودش را بگوید و براساس قانون عمل کند. نماینده مجلس نمی‌تواند قول اجرایی دهد. کسانی که قول اجرایی می‌دهند، دروغگویان بسیار بزرگی هستند. مردم می‌دانند کسی که می‌گوید فلان جاده را می‌کشد یا فلان کار عمرانی را انجام می‌دهد، نماینده واقعی آنها نخواهد بود.