مردم از نامزدها ویژگی های شهید رئیسی را انتظار دارند

مردم از نامزدها ویژگی های شهید رئیسی را انتظار دارند

یک نماینده سابق مجلس به همشهری آنلاین گفت: همکاری آقای رئیسی با نهادهای حاکمیتی مثال‌زدنی بود.

همشهری آنلاین – گروه سیاسی: محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره شاخص‌های انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری گفت: نامزدهای انتخابات ویژگی‌های ارزنده دولت آقای سیدابراهیم رئیسی را چه در رقابت‌ها و چه در تشکیل دولت آینده به کار ببندند. شهید رئیسی شهید رجایی گام دوم انقلاب ما شد. آقای رئیسی در شیوه‌های مدیریتی و خدمت صادقانه و عاشقانه برای مردم یک الگو شد.

این نماینده سابق مجلس درباره ویژگی‌های دولت رئیسی برای استفاده در دولت آینده گفت: برجستگی‌ها و امتیازات آقای رئیسی در دولت آینده مورد انتظار گسترده مردم است. مردم با حضور حماسی‌ای که در مراسم تشییع شهدای خدمت داشتند، نشان دادند که به ایشان احساس تعلق داشته‌اند.

میرتاج‌الدینی درباره رویکردهای جدید حل اداره کشور هم گفت: تفاوت‌های فکری نامزدها و شرایط اقتصادی کشور طلب می‌کند نامزدها برنامه‌های ابتکاری و جدیدی برای عبور از مشکلات اقتصادی داشته باشند. باید امتیازات دولت شهید رئیسی حفظ شود و اقدامات جدید برای سرعت‌بخشی مسیر هم مد نظر قرار گیرد.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم درباره ویژگی‌های انتخاب رئیس‌جمهور گفت: جهاد شبانه‌روزی به دور از اشرافی‌گری، ساده‌زیستی، فروتنی، تواضع، خدمت دلسوزانه و عاشقانه برای مردم، فرصت‌ها را از دست ندادن و از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات بهره بردن و استفاده از نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های متخصصان جزو ویژگی‌های دولت آقای رئیسی بود که در انتخاب رئیس‌جمهور بعدی نیز باید لحاظ شود.

او با اشاره به الگوی روابط شهید رئیسی با نهادهای حاکمیتی و تجربه آن برای دولت آینده نیز گفت: همکاری آقای رئیسی با نهادهای حاکمیتی مثال‌زدنی بود. ایشان خودش را سرباز ولایت می‌دانست و در این رابطه هیچ‌گونه سستی نشان نداد و واقعا مثل شهید رجایی الگو شد. او یک رئیس‌جمهور مکتبی و ولایی بود و برخلاف برخی که در این مسیر ثابت‌قدم نماندند، ایشان در این مسیر ثابت‌قدم ماند و در تعامل با مجلس و قوه قضاییه هم هماهنگی خوبی داشتند.

میرتاج‌الدینی همچنین روحیه ضدفساد رئیس‌جمهور آینده را مورد تاکید قرار داد و گفت: آقای رئیسی در مسیر پاکدستی و شایسته‌سالاری حرکت کرد و گفت گشت مدیران تشکیل می‌دهم و بر همین اساس هم هر جا مشکلی و مواردی از فساد در دولت سیزدهم پیش آمد با آن قاطعانه برخورد کرد.