ماموریت DOGE-1 اسپیس ایکس با پشتوانه مالی دوج‌کوین اوایل ۲۰۲۲ انجام می گیرد

اسپیس قصد دارد ماموریت DOGE-1 را به عنوان اولین ماموریت رمز ارز دوج کوین در اوایل 20۲۲ با کمک فالکون 9 انجام دهد. این اولین پروژه ای خواهد بود که توسط رمز ارز دوج کوین و با کمک اسپیس ایکس انجام می گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صرافی هوشمند Unizen و […]

اسپیس قصد دارد ماموریت DOGE-1 را به عنوان اولین ماموریت رمز ارز دوج کوین در اوایل 20۲۲ با کمک فالکون 9 انجام دهد. این اولین پروژه ای خواهد بود که توسط رمز ارز دوج کوین و با کمک اسپیس ایکس انجام می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صرافی هوشمند Unizen و مرکز رشد DeFi با نام ZenX این پروژه را همراهی خواهند کرد. قرار است در این ماموریت یک تاسواره ۴۰ کیلوگرمی در مدار ثابت ماه قرار گرفته و از طریق حسگر ها و دوربین‌های خود داده هایی را از ماه و فضا به GEC بفرستد. هنوز زمان دقیق این مأموریت اعلام نشده اما احتمالا در اوایل 20۲۲ انجام می گیرد.

پیش از این نیز بارها ماموریتی شبیه به DOGE-1 به فضا انجام شده است. اما همگی آنها به مدار پایین زمین ارسال شدند. در این ماموریت قرار است این پرتاب تا ۲۵۰ هزار مایل دورتر از زمین انجام گیرد. پیش از این ناسا قصد داشت اولین کیوب ست خود به نام کاپستون را به ماه ارسال کند. اما برای چندمین بار این ماموریت به تاخیر افتاد. در آخرین بار زمان پرتاب آن برای اواخر مارس 20۲۲ تعیین شده است. بدین ترتیب DOGE-1 اولین کیوبست ارسالی به ماموریت ماه محسوب می شود. پشتوانه مادی مأموریت نیز توسط رمز ارز دوج کوین انجام خواهد گرفت.