چند نفر از پیشکسوتان پرسپولیس با یکی از شرکتهای خدمات پرداخت آنلاین به مشکل خوردهاند و در تلاش هستند به پولشان برسند
همشهری آنلاین– پیشکسوتان پرسپولیس روزهای گذشته تجمع داشتند، این تجمع ورزشی نبود؛ ْ آنها با یکی از شرکتهای خدمات پرداخت آنلاین به مشکل خوردهاند و در تلاش هستند مبالغی را که به این درگاه پرداخت سپرده بودند، پس بگیرند.
رضا ریاضتی، به نمایندگی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به همشهری میگوید: «جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس با یکشرکت کار میکنیم. در ۶ماه گذشته همکاری داشتیم و اوایل آنها خوشحساب بودند. اما چند ماه است که پولهای ما دستشان است. رسید داریم که پولهایمان را واریز کردهاند اما پولی دست ما نرسیده است. میگویند در سیستم بانکیشان اختلال داشته است اما نمیدانیم چرا این مشکل حل نمیشود.»
این شرکت تایدیه شاپرک و بانک مرکزی را دارد و پیشکسوتان پرسپولیس مثل دیگر مشتریان این درگاه به همین اعتبار با آنها همکاری کردهاند. پرسپولیسیها به همراه دیگر مشتریان این درگاه روز دوشنبه جلوی این شرکت تجمع کردند تا بتوانند به پولشان برسند. آنها حتی از ماموران ۱۱۰ هم کمک خواستند. ریاضتی میگویند: «حتی کارمندان خود شرکت حق را به ما دادند اما گفتند قبل از شما ۷۰-۸۰ نفر دیگر هم شاکی بودند و آنها هم نتوانستند به پولشان برسند. ۶ماه است که پول ما خوابیده، نه سود میخواهیم نه چیز دیگری. فقط اصل پولمان را میخواهیم. خواسته ما این است که حراست بانک مرکزی وارد ماجرا شود و مشکل را حل کند.»