قالیباف: از همه مردم عزیز حلالیت می‌طلبم | شهادت می‌دهم که شهید رئیسی…

قالیباف: از همه مردم عزیز حلالیت می‌طلبم | شهادت می‌دهم که شهید رئیسی…

رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم در آخرین سخنرانی خود در این سمت گفت: خوشحالیم که در حدود شرح وظایف و اختیارات مجلس در قوه تقنین و نظارت کارنامه روشنی را به یادگار می‌گذاریم.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم در نطق خود در پایان کار این دوره مجلس اظهار کرد: شهادت می‌دهم رئیسی در این چند ساله متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشلات مردم را پیگیری کنیم.
وی افزود: این افتخار برای این شهید بزرگوار بس که آغاز دولت سیزدهم را دهه کرامت و ولادت علی بن موسی الرضا آغاز کرد و شهادت خود را در شب ولادت آن حضرت دریافت نمود.
قالیباف گفت: خوشحالیم که در حدود شرح وظایف و اختیارات مجلس در قوه تقنین و نظارت کارنامه روشنی را به یادگار بگذاریم.
وی بیان کرد: اینجانب در این مجال اندک به این بسنده می‌کنم که با تصویب قوانین راهبردی و برنامه هفتم پیشرفت کل کشور زیرساخت قانونی برای تحول در اقتصاد کشور و رسیدن به ثبات ایجاد شده است.
رئیس مجلس یازدهم ادامه داد: برای ما همین مدال افتخار بس که با وجود برخی نقاط ضعف، برآیند کلی عملکرد مجلس یازدهم مرضی و مقبول رهبر حکیم انقلاب گشته است.
وی گفت: تلاش من این بود که در انجام وظایف قانون اساسی و قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و دیگر قوانین کشور که بر عهده رئیس مجلس و رئیس قوه مقننه گذاشته است مسئولانه، با برنامه و مبتنی بر مشورت و خرد جمعی عمل کنم و جایگاه مجلس را در ساختار حکمرانی کشور ارتقا دهم.
قالیباف تاکید کرد: حتما در انجام این وظیفه نقاط ضعفی داشته‌ام که از همه مردم عزیز و شما نمایندگان محترم طلب حلالیت می‌کنم؛ مخصوصا از افرادی که بر اساس ضرورت‌های اداره مجلس ناخواسته حقی از آنان ضایع شده است.