عقاب ها برای دوازدهمین بار متوالی در برابر شیرهای نارنجی پوش متوقف شدند | یورو ۲۰۲۴ ؛ هلند ۲ لهستان ۱

عقاب ها برای دوازدهمین بار متوالی در برابر شیرهای نارنجی پوش متوقف شدند | یورو ۲۰۲۴ ؛ هلند ۲ لهستان ۱

در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امروز و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه دو تیم هلند و  لهستان در برابر هم قرار گرفتند. در این بازی هلند با نتیجه ۲ بر یک از سد لهستان گذشت و پیروز از زمین خارج شد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در سومین روز از مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، دو تیم هلند و لهستان به مصاف یکدیگر رفتند و نخستین بازی گروه D را برگزار کردند . این گروه دو تیم دیگر هم دارد که فرانسه و اتریش خواهند بود که بازی خود را فردا برگزار خواهند کرد.

هلند در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ پیروزی کسب کرده و در بازی‌های دوستانه اخیر با نتایج قاطع چهار بر صفر مقابل کانادا و ایسلند به پیروزی رسیده است. تیم هلند دارای بازیکنان هجومی هیجان‌انگیزی همچون کودی گاکپو از لیورپول، ممفیس دپای از اتلتیکو مادرید، دونیل مالن از بروسیا دورتموند و ژاوی سیمونز از لایپزیگ است که بازی تهاجمی و پرفشار را به نمایش می‌گذارند.

لهستان با یک‌سری پیروزی‌های اخیر به یورو ۲۰۲۴ رسیده است، اما در این بازی بدون رابرت لواندوفسکی، بهترین گلزن تاریخ خود در مسابقات قهرمانی اروپا حضور داشت. لواندوفسکی که پنج گل از ۱۱ گل لهستان در این تورنمنت‌ها را به ثمر رسانده، به دلیل مصدومیت غایب بود. به‌رغم عملکرد خوب که این تیم تحت هدایت میخال پروبیژ داشته است اما این تیم همچنان با مشکلات زیادی در مسابقات بزرگ مواجه است. لهستان تنها در دو بازی از ۱۴ مسابقه خود در تاریخ یورو پیروز شده است و در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل هلند هیچ پیروزی کسب نکرده است.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در حالی وارد روز سوم مرحله گروهی شد که تیم ملی اسپانیا روز گذشته خط و نشانی جدی برای حریفان کشید و نشان داد که بدون شک از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.