عرضه تولیدات ۳۵۰۰ زن سرپرست خانوار در بوستان

عرضه تولیدات ۳۵۰۰ زن سرپرست خانوار در بوستان

مدیر کل اداره امور زنان و خانواده شهرداری تهران در نشست خبری خود که در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار شد، گفت که تولیدات و محصولات ۳۵۰۰ زن سرپرست خانوار در ۶ بوستان عرضه می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار در بوستان گفتگو برپا شده است. به گفته مریم اردبیلی کسب و کارها در این دوره به ۳۱۷ مجموعه رسیده است و علاوه بر فضای نمایشگاهی بوستان گفتگو، در چند بوستان های ملت، لاله، بازارچه باغ فیض و بازارچه میدان شهدا، دست آفریده‌های زنان توانمند پایتخت به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

او با بیان این که نمایشگاه ها با محوریت حمایت از زنان سرپرست خانوار در قالب کسب و کار کوچک و متوسط راه اندازی شده اند، تاکید کرد: «نیمه دوم سال غرفه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در ایستگاههای مترو راه اندازی می شود. ۲۰ هزار زن تحت پوشش اداره کل امور بانوان هستند که فضا و غرفه ها رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.»

به گفته این مقام مسئول زنان دست فروش که خودشان تولید کننده هستند در صورت تمایل و مراجعه غرفه های مترو در اختیارشان قرار می گیرد.