شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم‌ورکس را ترک خواهد کرد

شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم‌ورکس را ترک خواهد کرد

به نقل از دیجیکالا:

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، شینجی میکامی، موسس و مدیر عامل شرکت تانگو گیم‌ورکس (Tango Gamework)، این استودیو را ترک خواهد کرد.

این استودیو در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و با بازی اخیر خود یعنی Hi-Fi Rush، در کنار پروژه‌های جدید و جذابی که در دست ساخت دارد، موفقیت چشمگیری را شاهد بوده است. هرچند به نظر می‌رسد که این موفقیت ادامه‌دار خواهد بود، اما شینجی میکامی بخشی از آن نخواهد بود. میکامی نامی شناخته شده در صنعت بازی است که بیشتر به خاطر سری بسیار محبوب رزیدنت اویل شناخته می‌شود. او در دوران حرفه‌ای خود در کپ‌کام، پروژه‌های زیادی را رهبری کرد و تهیه‌کننده‌ی اجرایی دویل می کرای و کارگردان رزیدنت اویل ۴ بود. پس از اینکه میکامی کپ‌کام را ترک کرد، به کار برای استودیوی پلاتینیوم‌گیمز (PlatinumGames) مشغول شد و بازی Vanquish را کارگردانی کرد که موفقیت زیادی کسب کرد.  در نهایت او استودیوی خود را با نام تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) تاسیس کرد؛ استودیویی که با The Evil Within کار خود را آغاز کرد.

جدایی شینجی میکامی توسط تاد وان (Todd Vaughn)، معاون ارشد مدیر بتسدا اعلام شد و ظاهرا او قرار است که در ماه‌های آینده استودیو را ترک کند. وان از میکامی که به مدت ۱۲ سال یک رهبر و حامی برای توسعه‌دهندگان جوان در تانگو بوده و در ساخت برخی از بازی‌های برجسته‌ی این استودیو، از جمله The Evil Within، گوست‌وایر: توکیو و Hi-Fi مشارکت داشته، تشکر کرده است.

علاوه‌بر این، وان در اعلام کرده که Hi-Fi Rush یکی از موفق‌ترین بازی‌های اخیر بتسدا و ایکس‌باکس بود و برای تانگو از نظر تجاری عالی عمل کرده است. در حالی که تانگو گیم‌ورکس بیشتر به خاطر بازی‌های ترسناک خود شناخته می‌شود، Hi-Fi Rush کاملا متفاوت بوده و یک بازی اکشن دارای ریتم است که در آن بازیکنان برای حمله با ریتم صحیح موسیقی بازی پاداش دریافت می‌کنند.

در حالی که هنوز مشخص نیست که شینجی میکامی در مسیر جدید خود به کجا خواهد رفت، این شخص دارای مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌هایی است که تاثیرشان در همه‌ جای صنعت بازی دیده می‌شود و بدون شک مشکلی از نظر پیدا کردن مکانی جدید برای فعالیت نخواهد داشت.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت