سریال دوم سازندگان «در انتهای شب» دست به دست شد

آخرین خبرها از سریال جدید آیدا پناهنده می‌گوید پخش این سریال به پلتفرم دیگری منتقل شده است.

آیدا پناهنده

به گزارش همشهری آنلاین، «جادوی سفید» به کارگردانی آیدا پناهنده پیش از این قرار بود در پلتفرم فیلمنت تهیه و منتشر شود، اما حالا خبر می‌رسد با این که مراحل اولیه پیش تولید سریال در فیلمنت انجام شده، سریال به فیلیمو واگذار شده و این پلتفرم رسما تهیه و انتشار آن را بر عهده دارد. آنچه در باره علت این اتفاق و عوض شدن پلتفرم عنوان شده، دلایل مالی است و برآورد اولیه سریال باعث شده فیلمنت به همکاری با این سریال ادامه ندهد.

سریال اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه این روزها در روستایی در تهران در حال ساخت لوکیشن اصلی و تست گریم و لباس بازیگران و مراحل دورخوانی فیلمنامه هستند. ضمن این که بخش‌های زیادی از سریال هم در شیراز فیلمبرداری می‌شود.

آنچه تا به حال در باره این سریال گفته شده این است که سریال هشت یا نه قسمتی خواهد بود که داستان آن در دوره قاجار می‌گذرد و ظاهرا چهار دوره زمانی را در برمی‌گیرد. پارسا پیروزفر بعد از تجربه همکاری با آیدا پناهنده در فیلم تی تی و سریال موفق در انتهای شب، این بار هم در سریال دیگری از این کارگردان حضور دارد. سحر گلدوست هم که در سریال در انتهای شب حضور داشت، در جادی سفید هم بازی دارد. علاوه بر آنها علی شادمان، ندا جبرائیلی و پردیس پورعابدینی هم از بازیگران این سریال هستند.

در باره کارگردان

آیدا پناهنده پس از تجربه چند فیلم کوتاه و چند فیلم تلویزیونی، اولین فیلم بلندش ناهید را سال ۱۳۹۳ با تهیه کنندگی بیژن امکانیان ساخت که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود. این فیلم در شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن موفق به دریافت جایزه «آینده نویدبخش» در بخش نوعی نگاه شد و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر کاندیدای بهترین فیلم‌نامه (به‌طور مشترک با ارسلان امیری) در بخش فیلم‌های اول بود. ناهید در زمستان ۹۴ در فرانسه پخش شد و همزمان با آن در بیش از سی و دو کشور جهان اکران عمومی‌داشت. در این فیلم ساره بیات، نوید محمدزاده، پژمان بازغی و پوریا رحیمی‌سام بازی می‌کردند. پس از این فیلم پناهنده، فیلم‌های اسرافیل و پاییز نیکایدوها را نوشت و ساخت و سال ۹۹ هم فیلم تی تی را با بازی الناز شاکردوست، ‌ پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا کار کرد. او امسال هم در انتهای شب را برای شبکه نمایش خانگی ساخت که یک مینی سریال بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت