ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو با عمر باتری ۱۰ روزه معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو با عمر باتری ۱۰ روزه معرفی شد

به نقل از دیجیکالا:

آنر در کنار گوشی تاشو مجیک Vs2، از ساعت هوشمند واچ ۴ پرو هم رونمایی کرده است. این ساعت از نمایشگر ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED بهره می‌برد که قابلیت نمایشگر همیشه روشن را ارائه می‌دهد و فریم آن از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.

ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو کاملا ضدآب است و بنابراین کاربران با خیال راحت می‌توانند از آن حین شنا کردن استفاده کنند. همچنین نباید پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و GPS داخلی را از قلم بیندازیم. با توجه به وجود میکروفون و اسپیکر، کاربران با استفاده از این ساعت قادر به برقراری تماس تلفنی هم هستند. برای این ساعت از رابط کاربری MagicOS 7.2 استفاده شده و بنابراین سازگاری بالایی با گوشی‌های آنر دارد.

آنر واچ 4 پرو

سنسورهای استفاده شده برای ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، دقت بسیار بالایی دارند و طبیعتا با سنسورهای مربوط به پایش خواب و بررسی سطح استرس هم روبرو هستیم. باتری استفاده شده ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۰ روز انجام وظیفه کند. همچنین در کنار شارژ سیمی، از شارژ بی‌سیم ۴.۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.

مدل دارای بند سیلیکونی ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو با قیمت ۲۲۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل دارای بند چرمی باید ۲۷ دلار مبلغ بیشتری بپردازند. هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت راهی بازارهای جهانی هم می‌شود یا نه.

ساعت هوشمند آنر مدل APTX GS PRO
۱۰,۶۸۶,۰۰۰
تومان
خرید ساعت هوشمند آنر از دیجی‌کالا

مشاهده همه

منبع: GSMArena