زنان ایرانی طلا و جواهراتشان را برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کردند

برخی از طلاب خواهر در بوشهر طلای خود را به نیت کمک به جبهه اسلام و مقاومت هدیه دادند تا همچون دوران دفاع مقدس، پشتیبان رزمندگان این بار در جبهه مقاومت باشند.

طلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس حدود یک سال از طوفان الاقصی و ضربه مهلک مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی می گذرد، ضربه‌ای که اشغالگران قدس را به باتلاقی برد که تاکنون در آن گیر افتاده‌اند.

هر چند که رژیم صهیونیستی برای جبران آبروی از دست رفته خود دست به وحشیانه‌ترین اقدامات ضد بشری زد اما به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی طوفان الاقصی «شکست غیر قابل ترمیم» برای رژیم صهیونیستی است.

اکنون که سالروز این حماسه هستیم، اسرائیل هیچگونه دستاوردی از حملات وحشیانه خود نداشته و جز با به شهادت رساندن حدود ۴۲ هزار فلسطینی که تعدادی بسیاری از آن کودک و زنان هستند نتوانسته کاری را از پیش ببرد و شکست بزرگی را در میدان جنگ متحمل شده است. با این حال بزرگ شدن دامنه جنگ و ورود جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان و انصارالله یمن موازنه جنگ را تغییر داد، تا اینکه شیوه رژیم صهیونیستی به سمت ترور فرماندهان رفت.

با ترور رهبران حزب الله و در صدر آنان به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، بر خلاف تصور صهیونیست ها، خون تازه ای به جریان مقاومت تزریق شد. از جهتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با صدور حکم جهادی جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت، راه را برای جهاد به روش های مختلف و جوشش حرکت های مردمی باز کرد.
در بوشهر نیز خواهران طلاب، پیش قراول لبیک به فرمان مقام معظم رهبری شدند و با راه اندازی پویشی، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی برای کمک به مردم، لبنان، فلسطین و یمن شدند. برخی از طلاب خواهر در بوشهر حتی طلای خود را به نیت کمک به جبهه اسلام و مقاومت هدیه دادند تا همچون دوران دفاع مقدس، پشتیبان رزمندگان این بار در جبهه مقاومت باشند.

ارزش طلای جمع آوری شده ۱۵ میلیارد ریال
فاطمه یوسفی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) بوشهربا اشاره به این اقدام طلاب خواهر استان گفت: به دنبال صدور حکم جهاد توسط ولی أمر مسلمین، امام خامنه‌ای که فرمودند «فرض است بر همه مسلمانان که از مردم مسلمان فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی کنند»، بانوان ولایتمدار و انقلابی شهر بوشهر، به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران، با احساس مسئولیت و اعتقاد به این حکم، لبیک گفتند.

وی افزود: امروز، در نخستین روز از این پویش، بانوان با اهدای طلاها و زیورآلات خود، مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال را گردآوری کردند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) بوشهر گفت: این اقدام نشان ‌دهنده پاسخ مثبت به ندای حکم جهاد رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم با ادامه این پویش، شاهد حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بیشتری از سوی بانوان باشیم.

یوسفی تاکید کرد: این روند ان‌شاالله تا آن روز که صهیونیسم از صحنه روزگار محو گردد ادامه خواهد داشت.

بوشهری ها همواره ثابت کردند که با عقبه ۵۰۰ ساله در عرصه مقاومت، درس ایستادگی و مجاهدت را به خوبی آموخته اند و نسل امروز نیز با تاسی از همین روحیه مقاومت و استکبارستیزی پیش می رود.