رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام سخت خواهد گرفت | ما نظام با تدبیری هستیم پاسخ ما با تدبیر انجام خواهد شد

رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام سخت خواهد گرفت | ما نظام با تدبیری هستیم پاسخ ما با تدبیر انجام خواهد شد

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اسرائیل و آمریکا درجنایاتی همچون شهادت اسماعیل هنیه شریک هم هستند، گفت: رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام سخت خواهد گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پایتخت طی سخنانی اظهار داشت: این روزها سراسر کشور بوی اربعین می‌دهد. کسانی که در این راهپیمایی مقدس شرکت می‌کنند، افتخار کنند. از مردم و دولت عراق برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) تشکر می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار گفت: روز ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار نامیده شده است. قصه خبرنگاران و رسانه‌ها باید جدی گرفته شود. فرهنگ و عقاید را رسانه و خبرنگاران رقم می‌زنند. ایام ماه صفر هم ایام خبرنگاران حماسه بزرگ عاشورا است.

خاتمی با بیان اینکه خبرنگارانی که در مسیر بیان حقیقت حرکت می‌کنند، در عرصه جهاد تبیین نقش زیادی دارند، خاطرنشان کرد: ۲ چیز کار خبرنگاران را ارزش والا می‌دهد؛ یکی امانت داری و دوم حقیقت مداری.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این جنایت و جنایات دیگر در غزه یک مباشری دارد که آن رژیم صهیونیستی است. هیچ تردیدی نیست که در همه جنایات غزه و قدم به قدم آن نشان از آمریکا است.

وی افزود: ده‌ها هزار نفر در غزه به شهادت رسیده که در همه این جنایات آمریکا شریک است. کسانی که در خارج و داخل کشور آمریکا را تطهیر می‌کنند، در تمام جنایات اسرائیل و آمریکا شریک هستند.

خاتمی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا شریک جنایات از جمله شهادت شهید هنیه هستند که مقام معظم رهبری تعبیری داشتند و آن بحث خونخواهی از شهید مجاهد را وظیفه خود می‌دانیم. رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد که ایران انتقام سخت خواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: ما نظام با تدبیری هستیم یعنی چرایی و چگونگی پاسخ ما به رژیم اسرائیل با تدبیر ایران انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: این انتخاب تودهنی محکمی به رژیم صهیونیستی بود. السنوار بیش از ۲۰ سال از عمر خود را در زندان بوده است. انتخاب این مبارز دینی گویای آن است که مقاومت تا نابودی رژیم اسرائیل پیش خواهد رفت.

خطیب نماز جمعه درباره ویژگی‌های کابینه دولت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ۱۰ ویژگی برای اعضای هیئت دولت از جمله امین بودن، صادق بودن، متدین و متشرع، از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی، ایمان، امید به آینده، پاک دستی، عدم سوءسابقه، نگرش ملی و کارامد بودن را بیان کرده‌اند. لذا انتظار این است که مجلس و دولت با مدنظر قرار دادن این مولفه‌ها، کابینه‌ای را انتخاب کنند که به نفع نظام و همگان است. بنابراین اگر در این عرصه دقت نشود، خسارت به کشور تحمیل خواهد شد.