راهنمای خرید کلاه گیس؛ انواع، نکات مهم و پرفروش‌ترین‌ها

راهنمای خرید کلاه گیس؛ انواع، نکات مهم و پرفروش‌ترین‌ها

به نقل از دیجیکالا:

راهنمای خرید کلاه گیس؛ انواع، نکات مهم و پرفروش‌ترین‌ها

راهنمای جامع خرید کلاه گیس به همراه پرفروش‌ترین مدل‌ها

اگر به دلیل شیمی‌درمانی یا سایر شرایط پزشکی موهای خود را از دست داده‌اید یا علاقه‌مندید که ظاهر جدیدی داشته باشید، این راهنمای خرید دقیقا همان جیزی است که به شما کمک می‌کند تا کلاه گیس مناسب خود را انتخاب کنید. قبل از اینکه به صورت کامل وارد بحث شویم، باید بدانید که با وجود یک کلاه گیس باکیفیت و البته با جنسی مشابه با موهای طبیعی، هیچکس نمی‌تواند به شما بگوید که کلاه گیس پوشیده‌اید، البته اگر در زمان تعریف از موهای زیبایتان خودتان قضیه را لو ندهید! بنابراین با در نظر گرفتن این فکت در مورد کلاه گیس‌ها این بار در مجله‌ی دیجی‌کالا مگ به سراغ ارائه‌ی نکات لازم در خرید این نوع از کالاها می‌رویم و در کنار آن پرفروش‌ترین محصولات سایت را هم معرفی می‌کنیم.

قدم اول در خرید کلاه گیس، اندازه‌گیری دور سَر است

کلاه گیس طبیعی از کجا بخرم

اگر متوجه شدید که بیشتر کلاه گیس‌های انتخابی وقتی روی سرتان قرار می‌گیرند خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند، می‌تواند نشانه‌ی این باشد که احتمالا از محدوده‌ی سایز متوسط خارج هستید.

همچون فرآیند خرید لباس، که کار خود را با جست‌وجو در اندازه‌‌ی مناسب خود شروع می‌کنید. قدم اول در انتخاب کلاه گیس هم، تعیین اندازه‌ی دور سر است که به انتخابی بهتر و طبیعی‌تر بسیار کمک می‌کند. قبل از هرچیزی در نظر داشته باشید که اگر متوجه شدید که بیشتر کلاه گیس‌های انتخابی وقتی روی سرتان قرار می‌گیرند خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند، می‌تواند نشانه‌ی این باشد که احتمالا از محدوده‌ی سایز متوسط خارج هستید.

اندازه‌ی سر ممکن است با اندازه‌ی کلی بدن فرد مطابقت نداشته باشد، بنابراین فرآیند اندازه‌گیری در خرید این دسته از کالاها مهم است. به طور کلی برای کلاه گیس‌های زنانه و مردانه، ۳ اندازه‌ی اصلی در بازار وجود دارد، که شامل مدل‌های کوچک، متوسط و بزرگ می‌شود. از آنجایی که اکثر افراد کلاه‌هایی با سایز متوسط می‌پوشند، اگر سایز سر شما متوسط باشد، انتخاب‌های بیشتری با سبک‌های متنوع‌تر پیش روی شما وجود خواهد داشت. برای دستیابی به اندازه‌ی دقیق، بهتر است شخص دیگری در اندازه‌گیری سر شما با استفاده از متر پارچه‌ای کمک کند. به یاد داشته باشید که متر باید به صورت محکم به دور سر قرار گیرد اما کشیده نشود.

نحوه‌ی اندازه‌گیری دور سر

برای اندازه گیری دور سر، ناحیه‌ی اطراف خط موی خود را پیدا کنید سپس با استفاده از متر کار را از پیشانی‌ شروع کنید، متر را دور خط رویش مو، پشت گوش تا پشت گردن و پشت گوش دیگر قرار دهید.

کلاه گیس راهنمای اندازه‌گیری

راهنمای انتخاب کلاه گیس بر اساس اندازه‌ی دور سر

نحوه‌ی اندازه‌گیری سر از جلو به عقب برای انتخاب و خرید کلاه گیس

در اکثر مواقع، معیار قرار دادن اندازه‌ی دور سر به شما در انتخاب دقیق کلاه‌گیس کمک می‌کند، اما اگر اندازه‌ی بررسی شده با انتظارات شما مطابقت نداشت، می‌توانید اندازه‌گیری سر از جلو به عقب را هم اعمال کنید. برای انجام این کار، انگشت خود را از مرکز پیشانی به سمت بالا ببرید تا زمانی که ریشه موهایتان را لمس کنید. سپس از همین نقطه اندازه‌گیری را شروع کنید. در مرحله بعد، از ستون فقرات خود شروع کنید و انگشت خود را به سمت بالای گردن بکشید تا زمانی که ریشه موهایتان را از پشت لمس کنید. در چنین نقطه‌ای اندازه‌گیری شما به پایان می‌رسد.

کلاه گیس طبیعی از کجا بخرم

اندازه‌گیری سر از جلو به عقب

آشنایی با انواع کلاه گیس بر اساس جنس موها

در حالت کلی کلاه گیس‌ها در دو دسته‌ی طبیعی و غیر طبیعی (مصنوعی) قرار می‌گیرند، که این مساله به دلیل نوع و جنس موهای مورد استفاده در این محصولات است.

خرید کلاه گیس طبیعی

کلاه گیس‌های طبیعی از موی انسان ساخته می‌شوند و همان تطبیق‌پذیری‌ای که انتظار دارید، را به شما ارائه می‌کنند. اما باید بدانید که این مشخصه هم می‌تواند مزیت و هم عیب کلاه گیس‌های طبیعی باشد، چراکه از آنجایی که کلاه گیس‌های طبیعی از موهای واقعی ساخته شده‌اند، نیاز به مراقبت، حالت دادن و نگهداری بیشتری نسبت به مدل‌های مصنوعی دارند. در واقع این دسته از محصولات بدون رعایت نکات مربوط به نگهداری می‌توانند خشک و شکننده شوند.

خرید کلاه گیس طبیعی معمولا گران‌تر از نمونه‌های مصنوعی برای شما آب می‌خورد، به همین دلیل، ما استفاده از این کالاها را برای افراد درگیر با بیماری‌‌های خاص یا کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از کلاه گیس را دارند، توصیه نمی‌کنیم.

خرید کلاه گیس طبیعی معمولا گران‌تر از نمونه‌های مصنوعی برای شما آب می‌خورد، به همین دلیل، ما استفاده از این کالاها را برای افراد درگیر با بیماری‌‌های خاص یا کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از کلاه گیس را دارند، توصیه نمی‌کنیم. همه‌ی این‌ها در حالی است که یکی از مزایای بزرگ خرید کلاه گیس‌های مصنوعی این است که موهای شما تقریباً بدون هیچ تلاشی همیشه زیبا به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که کلاه گیس طبیعی می‌تواند یک سال یا بیشتر (در صورت استفاده‌ی روزانه و البته مراقبت صحیح) برای شما کار کند.

کلاه گیس‌هایی از جنس موهای مصنوعی

قیمت کلاه گیس طبیعی

بسیاری از افرادی که کلاه گیس مصنوعی با کیفیت بالا را نمی‌شناسند فکر می‌کنند که برای داشتن ظاهری طبیعی به کلاه گیس طبیعی نیاز دارند. اما واقعا این‌طور نیست و کلاه گیس‌های مصنوعی باکیفیت از نظر ظاهری تقریباً از کلاه گیس‌های طبیعی قابل تشخیص نیستند. نکته اصلی این است که یک محصول باکیفیت و کاملا مرغوب را انتخاب کنید. کلاه گیس های مصنوعی این مزیت را دارند که شکل خود را حفظ کنند و به مرور زمان تغییر شکل ندهند، بنابراین نیاز به نگهداری کمتری نسبت به مدل‌های طبیعی دارند. در واقع در صورت بهم‌ریختگی این نوع از موها تنها کافیست با یک بطری آب موهای مصنوعی را اسپری کنید تا به حالت اولیه خود بازگردند.

نکته‌ی منفی خرید کلاه گیس مصنوعی این است که نمی‌توان آن‌ها را در معرض گرما قرار داد، این بدان معنی است که هنگام قرار دادن ماهیتابه خود در فر یا کباب کردن گوشت باید حسابی مراقب باشید. همچنین به این معنی است که شما نمی‌توان از اتوی فر، اتوی مو، سشوار یا سایر ابزارهای حالت دهنده‌ی مو بر روی آن‌ها استفاده کرد. گزینه‌های مصنوعی معمولاً بین ۴ تا ۶ ماه (در صورت استفاده‌ی روزانه) دوام می‌آورند.

کلاه‌ گیس‌های مصنوعی اما مقاوم در برابر حرارت

خبر خوش اینکه این دسته از کلاه گیس‌های مصنوعی را می‌توان با ابزارهایی با گرمای متعادل (حداکثر دمای ۳۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد) حالت داد، به همین دلیل هم به عنوان کالاهای مقاوم در برابر حرارت شناخته می‌شوند. با خرید این نوع کلاه گیس می‌توانید آن‌ها را از فر به صاف و برعکس تغییر سبک دهید، اما یکی از نکات منفی این کالاها در این است که حالت دادن به این موها کمی دشوارتر از موهای انسان است. همچنین اگر (هنگام پوشیدن کلاه گیس) موها برای مدتی به پشتی صندلی یا بالش فشار داده شوند، ممکن است موهای اطراف ناحیه‌ی پشت گردن مات شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، استفاده از اتوی مو یا اتوی فر کننده در حالت بسیار کم حرارت می‌تواند شکل کلاه گیس را بازیابی کند.

لازم به تاکید است که در صورت استفاده‌ی روزانه، میانگین طول عمر این محصولات ۳ ماه است. اگر فقط گاهی از کلاه گیس خود استفاده می‌کنید، طول عمر کلاه گیس مقاوم به حرارت می‌تواند افزایش هم پیدا کند. در همین راستا بیماران و افراد تازه‌کار بهتر است خرید خود را به یک کلاه گیس مصنوعی و مقاوم به حرارت محدود کنند، چراکه مراقبت از آن‌ها آسان‌تر است، شکل خود را حفظ می‌کنند و به حداقل مهارت برای نگهداری نیاز دارند. همچنین رنج قیمت معقول و متعادلی که با جیب اغلب افراد سازگار است را دارا هستند.

پیشنهاد می‌شود بیماران و افراد تازه‌کار یک کلاه گیس مصنوعی و مقاوم به حرارت را خریداری کنند، چراکه مراقبت از آن‌ها آسان‌تر است، شکل خود را حفظ می‌کنند و به حداقل مهارت برای نگهداری نیاز دارند. همچنین رنج قیمت متعادل و تقریبا ارزانی برای آقایان و خانم‌ها دارند.

نوع کَپ (بخش داخلی) کلاه گیس

خرید کلاه گیس انواع

در این قسمت به معرفی انواع مختلفی از کپ‌ها یا همان بخش داخلی در کلاه گیس می‌پردازیم و مزایا و معایب مدل‌های مختلف آن را توضیح می‌دهیم. به طور کلی چهار نوع کلاه گیس در بازار وجود دارد.

خرید کلاه گیس با بافت ماشینی یا کلاسیک

این دسته از کپ‌ها با دستگاه‌های ماشینی ساخته می‌شوند و با ردیف‌های بافتنی مو همراه‌اند که به هم دوخته شده است. این نوع از محصولات دارای الیاف گره خورده‌ای و کلی در بخش مربوط به ریشه‌ی مو هستند تا کلاه زیر آن را پنهان کنند. همچنین به دلیل ساختاری که دارند، قسمت‌های ثابت در آن زیاد دیده می‌شود، بنابراین گزینه‌های کلاسیک تطبیق‌پذیری کمتری را ارائه می‌کنند. خرید کلاه گیسی با کَپ کلاسیک معمولا گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر برای اکثر آقایان و خانم‌ها است.

کلاه گیس‌های مونوفیلامانی یا تک رشته‌ای

کلاه گیس‌های مونوفیلامانی گران تر از مدل‌های کلاسیک هستند، زیرا یک گام فراتر برای ساخت موهایی هر چه شبیه‌تر به موهای طبیعی است. در این دسته از کلاه گیس‌ها موها به شکل مش‌بندی شده قرار دارند و این طور به نظر می‌رسد که موها به شکل طبیعی خود از سر شما رشد کرده‌اند. لازم به ذکر است که این نوع از محصولات امکان تطبیق پذیری ظاهری بیشتر را فراهم می‌کنند.

کلاه گیس دستی

کلاه گیس دستی در مقایسه با کلاه گیس کلاسیک سبک‌تر است و در آن‌ها از تعداد الیاف کمتری استفاده شده است که این امر امکان جریان پیدا کردن هوا را به داخل کلاه گیس را فراهم می‌کند و به خنک نگه داشتن سر کمک می‌کند.

در این دسته از محصولات هر مو به صورت جداگانه روی یک توری بسیار نرم یا پارچه‌ی توری دوخته می‌‌شود. این محصولات همچون کلاه گیس‌های مونوفیلامانی معمولی، راحت‌ترین و طبیعی‌ترین ظاهر ممکن را ارائه می‌دهند و در مقایسه با کلاه گیس کلاسیک سبک‌تر هستند و در آن‌ها از تعداد الیاف کمتری استفاده شده است که این امر امکان جریان پیدا کردن هوا را به داخل کلاه گیس را فراهم و به خنک نگه داشتن پوست سر کمک می‌‎کند. همچنین لازم به تاکید است که کلاه گیس‌های دستی، نرم، سبک و قابل انعطاف هستند و اگر رویه‌ی مونوفیلامانی و زیر آن دست دوز باشد معمولا قیمت بالاتری هم نسبت به مدل‌های معمول دارند.

خرید کلاه گیس با کَپِ جلو توری

این دسته از کپ‌ها می‌توانند به شکل توری روی کلاه های کلاسیک، کلاه گیس‌های مونوفیلامانی یا کلاه گیس‌های دستی قرار گیرند. کلاه گیس‌هایی از نوع جلو توری دارای موهای گره خورده و جداگانه بر روی توری بسیار ظریفی در اطراف خط مو هستند که به شما این امکان را می‌دهد که موهای خود را از روی صورت به عقب ببرید تا ظاهری طبیعی‌تر داشته باشید. در واقع کلاه گیس توری به فرد این امکان را می‌دهد تا حالت و سبک کلاه گیس را در جلوی سر خود تغییر دهد.

آشنایی با سبک‌های مختلف کلاه گیس

سبک‌های مختلف کلاه گیس

هنگامی که در مورد اندازه، نوع یا جنس موها و نوع کلاه گیس تصمیم گرفتید، می‌توانید به سراغ سبک کلاه گیس، لذت بخش‌ترین بخش خرید، بروید. شما می‌توانید انواع مدل موهای کوتاه، تا طول چانه، متوسط و بلند را بررسی کنید و بر اساس شکل صورت خود بهترین انتخاب را داشته باشید. البته لازم به تاکید است که خرید کلاه گیس کوتاه‌تر با مدیریت آسان‌تر همراه خواهد بود و زمانی که موهای شما شروع به رشد می‌کنند، تغییر کمتری ایجاد می‌کند.

اگر علاقه‌مندید که مدل موهای کلاه گیس را با موهای قبلی یا موجود خود مطابقت دهید، بهتر است اندازه‌گیری دقیقی از طول موهای خود داشته باشید، در چنین حالتی تخمین خوبی از محل افتادن تارهای مو روی فریم کلاه خواهید داشت.

موضوع انتخاب رنگ کلاه گیس هم مساله‌ی مهمی است که اگرچه برای اغلب آقایان سر راست پیش می‌رود، اما برای خانم‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد. البته به احتمال زیاد رنگ‌های متنوعی در هر سبکی که شما انتخاب کنید در بازار وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که اگر علاقه‌مند هستید که مدل موهای کلاه گیس مردانه یا کلاه گیس زنانه خود را با موهای قبلی یا موجود خود مطابقت دهید، بهتر است اندازه‌گیری دقیقی از طول موهای خود داشته باشید، در چنین حالتی تخمین خوبی از محل افتادن تارهای مو روی فریم کلاه خواهید داشت.

انتخاب و خرید کلاه گیس بر اساس شکل صورت

قیمت کلاه گیس مردانه

انتخاب کلاه گیسی متناسب با حالت صورت اهمیت بالایی دارد، چراکه گزینه‌ای نامنتناسب با ظاهر و شکل صورت باعث مصنوعی به نظر رسیدن این کالا روی سر می‌شود، در حالی که انتخاب کلاه گیسی سازگار با حالت چهره نه تنها طبیعی به نظر می‌‌رسد، بلکه زیبایی شما را دو چندان می‌کند. بنابراین، با در نظر گرفتن این فاکتور تضمین می‌کنیم که در کنار رعایت سایر نکات اشاره شده در این مقاله، کسی متوجه این که نخواهد شد که شما از کلاه گیس استفاده می‌کنید. در همین راستا به منظور تعیین شکل صورت در ابتدا در جلوی آینه بایستید و موهای خود را تا خط رویش جمع کنید، سپس بر اساس شکلی که می‌بینید، کلاه گیس مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر حالت صورت شما تقریبا گرد و دایره‌ای شکل است، بهترین گزینه‌های کلاه گیس برای شما مدل‌هایی با موی کوتاه و شلوغ است. البته از نظر کوتاهی اگر طول موهای کلاه گیس تا سر شانه‌های شما باشد زیبایی بیشتری به صورت شما می‌دهد.

صورت گرد یا دایره‌ای

اگر حالت صورت شما تقریبا گرد و دایره‌ای شکل است، بهترین گزینه‌های کلاه گیس برای شما مدل‌هایی با موی کوتاه و شلوغ است. البته از نظر کوتاهی اگر طول موهای کلاه گیس تا سر شانه‌های شما باشد زیبایی بیشتری به صورت شما می‌دهد. همچنین در خرید کلاه گیس زنانه یا خرید کلاه گیس مردانه، انتخاب مدلی که قسمتی از بالای پیشانی شما را بپوشاند، بسیار ایدئال‌تر به نظر می‌رسد.

صورت لوزی شکل

چیزی که در چهره‌های لوزی شکل بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند گونه‌ها و چانه بلند و نسبتا باریک این افراد است که اغلب پیشانی بلند هم دارند. به همین دلیل هم به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود که کلاه گیس‌هایی را انتخاب کنند که چانه و پیشانی را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و از کشیدگی صورت کم می‌کند.

صورت قلبی شکل

به طور کلی صورت‌های قلبی معمولا با پیشانی پهن و چانه نسبتا باریک شناخته می‌شوند. بنابراین انتخاب کلاه گیسی که بتواند پهنای پیشانی را در این نوع از صورت‌ها کم کند، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای صورت قلبی‌ها باشد. به عنوان مثال خرید کلاه گیس چتری یکی از بهترین مدل‌ها برای این دسته از افراد است.

صورت بیضی شکل

مدل چتری یا به اصطلاح مصری گزینه‌ای بسیار عالی برای افرادی است که صورتی بیضی شکل دارند. البته اگر با چهره بیضی شکل قصد خرید کلاه گیس زنانه دارید می‌توانید کلاه گیس بلند بخرید، اما بهتر است که نمونه‌های موج دار یا مدل‌هایی که فرفری هستند را هم در نظر داشته باشید.

صورت مربعی شکل

صادقانه بگوییم صورت‌های مربعی کمی در انتخاب و خرید کلاه گیس مردانه یا زنانه چالش دارند، چراکه معمولا باید مدل‌های زیادی را امتحان کنند که به کالایی مطابق با چهره‌ی خود برسند. در همین راستا معمولا کلاه گیس‌هایی را به این افراد توصیه می‌کنیم که بتوانند حالت تیزی چانه را کمتر کند و به نوعی بلند و کج باشد؛ به این معنا که نوک موهای کلاه گیس به صورت کج کوتاه شده باشد.

صورت‌های کشیده

اصولا در نظر داشته باشید که تعداد کمی از افراد هستند که صورت‌های کشیده‌تری از لوزی شکل‌ها دارند. با این حال، معمولا حین خرید کلاه گیس به این افراد توصیه می‌کنیم که نمونه‌های موج‌دار و فرفری را انتخاب کنند زیرا به تعادل حالت چهره شان کمک زیادی می‌کند.

آیا لازم است که بیش از یک کلاه گیس بخرم؟

قیمت کلاه گیس طبیعی زنانه

همانطور که قبلا هم اشاره شد، اگر به دلیل درگیری با بیماری‌ای خاص قصد دارید که یک کلاه گیس بخرید، انتخاب آن با توجه به نکات مطرح در این نوشتار، قبل از شروع ریزش مو بسیار مهم است. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، مطمئناً ایده خوبی است که بیش از یک کلاه گیس در دست داشته باشید، چراکه با خرید دو کالا می‌توانید از یکی به عنوان زاپاس استفاده کنید و زمانی که یکی را شسته‌اید، کلاه دیگری برای پوشیدن دارید. همچنین وجود جایگزین، ماندگاری بیشتری را برای این محصولات به همراه خواهد داشت.

از طرفی خرید کلاه گیس جایگزین می‌تواند از منظر ساده کردن روتین‌های شما و آمادگی برای خروج خانه هم کمک کننده باشد. اگر کلاه گیس مصنوعی یا طبیعی مقاوم در برابر حرارت دارید، صاف نگه داشتن یکی از آن‌ها می‌تواند به کاهش زمان آماده شدن صبح برای رفتن به سرکار مفید باشد. اغلب خانم‌هایی که به سهولت پوشیدن کلاه گیس عادت کرده‌اند، اغلب از تنوعی که این دسته از کالاها به آن‌ها می‌دهد، استقبال می‌کنند و از انتخاب‌های چند رنگ و سبک متفاوت لذت می‌برند. با این حال علیرغم مزایای خرید کلاه گیس دوم، توصیه می‌کنیم برای خرید کلاه گیس دوم چندان عجله نکنید و مطمئن شوید که اولی دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید.

معرفی انواع کلاه گیس‌های پرفروش دیجی‌کالا

استفاده از کلاه گیس چه به دلیل ریزش موی ناشی از بیماری‌ها، چه در فرآیند درمان و چه از منظر زیبایی می‌تواند کاری چالشی و همراه با نکاتی جزئی باشد، چراکه در نظر نگرفتن یکسری فاکتورهای ساده می‌تواند خیلی راحت عدم طبیعی بودن موها را لو دهد. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم که قبل از خرید هر نوع کلاه گیس مردانه و زنانه‌ای به جمع‌آوری اطلاعاتی صحیح و دقیق بپردازید و بر اساس آن کالایی متناسب را انتخاب کنید.

کلاه گیس زنانه مدل Mt13

یکی از کلاه گیس‌های باکیفیت و زیبای بازار که از نوع مصنوعی ولی با ظاهری کاملا طبیعی‌ است، کلاه گیس زنانه مدل Mt13 است که با سبک فردار و رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن به بازار عرضه شده است. این محصول حدودا ۸۰ سانتی‌متر است و با وجود یک کلاه توری می‌تواند به راحتی و به شکلی محکم به سر متصل شود. لازم به ذکر است که اگرچه این محصول جزو گزینه‌های خرید کلاه گیس زنانه ارزان به شمار نمی‌رود اما در دسته نمونه‌های میان‌رده و تقریبا خوش‌قیمت دسته‌بندی می‌شود و می‌توان به خوبی نیازهای شما را برطرف کند.

کلاه گیس زنانه مدل Mt13

کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۲

اگر به دنبال کالایی هستید که به معنی واقعی کلمه طبیعی به نظر برسد، ما به شما کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۲ را پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه این محصول جزو گزینه‌های بالارده و گران‌قیمت بازار است اما ویژگی‌هایی همچون استفاده از الیاف طبیعی، قد ۷۰ سانتی‌متری، تراکم بالا و با امکان تحمل حرارت تا دمای ۱۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد از جمله مشخصاتی است، که این کلاه گیس را نسبت به سایر مدل‌ها برتری داده است. کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۲ از تعریق پوست سر جلوگیری می‌کند و می‌توان با استفاده از اتوی مو، سشوار، ژل و اسپری مو آن را به زیبایی حالت داد.

کلاه گیس زنانه مادمو مدل 20002

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل ۰۳

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل ۰۳ از نمونه محصولاتی با اندازه‌ی کوتاه، متراکم و مقاوم به حرارت است و جزو کلاه گیس‌های مصنوعی به حساب می‌آید. این کالا دارای چسب و بست‌هایی برای محکم کردن آن روی سر است و با وجود ظاهر طبیعی‌ای که دارد یک گزینه‌ی میان‌رده برای استفاده‌ی خانم‌ها است. لازم به ذکر است که این محصول امکان حالت دادن به موها را با استفاده از اتو و سشوار به کاربر می‌دهد.

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل 03

کلاه گیس زنانه کد ۷۴۸۸F

اگر به دنبال گزینه‌ای ساخته شده از الیاف مصنوعی اما با قیمتی بسیار ارزان هستید، کلاه گیس زنانه کد ۷۴۸۸F می‌تواند همان چیزی باشد که قصد خرید آن را دارید. این نوع کلاه گیس ارزان تنها با رنگ طلایی در سایت موجود است اما با توجه به قیمتی که دارد می‌تواند برای استفاده‌ی کوتاه مدت کاربردی باشد. البته لازم به تاکید است که این نوع کالای زیبایی مقاوم به حرارت نیست و نمی‌توان با استفاده از لوازمی همچون اتوی مو به آن حالات مختلفی داد.

کلاه گیس زنانه کد 7488F

کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۱۲

مادمو یکی از برندهای برتر در زمینه‌ی تولید انواع کلاه گیس است و در این میان کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۱۲ یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند به شمار می‌رود. از جمله مشخصه‌های این کلاه می‌توان به جنسی از الیاف طبیعی، مقاوم در برابر حرارت، سبک موج‌دار، طول حدودا ۷۰ سانتی‌متری و تراک بالای تارهای مو در آن اشاره کرد. البته در زمان نوشتن این مقاله تنها رنگ موجود این محصول، بژ است.

کلاه گیس زنانه مادمو مدل 20012

کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۱۹

یکی دیگر از محصولات برند مادمو، کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۱۹ است که با رنگ نخودی در سایت دیجی‌کالا موجود است. این نوع کلاه گیس باکیفیت زنانه کاملا قابل شست‌وشو است و از آنجایی که از تور سوئیسی در ساختار آن استفاده شده، موها تار به تار به هر شبکه بافت خورده است. قد این کالا حدودا ۸۰ سانتی‌متر است و در مقابل حرارت به خوبی مقاومت می‌کند. به همین دلیل هم هر نوع عملیاتی که با موهای طبیعی قابل انجام است، با استفاده از کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۱۹ هم امکان‌پذیر است.

کلاه گیس زنانه مادمو مدل 20019

کلاه گیس مردانه جوگندمی سفید کد ۰۹۱۲-۱۰۰۱

اگر چند روزی است که در فکر خرید کلاه گیس مردانه هستید، کلاه گیس مردانه جوگندمی سفید کد ۰۹۱۲-۱۰۰۱ می‌تواند محصولی مناسب برای شروع باشد. این نوع کلاه گیس مردانه جزو مدل‌های باکیفیت در این دسته از کالاها است که با تراکم بسیار بالایی همراه است. از جمله مزایای این کلاه می‌توان به قابلیت نصب راحت بر روی سر و امکان مقاومت در برابر حرارت اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که این محصول رنگ‌پذیر نیست.

کلاه گیس مردانه جوگندمی سفید کد 0912-1001

کلاه گیس مردانه کد sxno-462-1001

یکی از محصولات مشکی رنگ بازار در بین کلاه گیس‌های مردانه، کلاه گیس مردانه کد sxno-462-1001 است. این کالا دارای مشخصاتی همچون سبکی، قابلیت نصب آسان، با امکان تحمل حرارت، قابل نصب به شکل کشی و ضدتعریق است که همین ویژگی‌ها هم آن را به نمونه محصولی متناسب برای آقایان تبدیل کرده است.

کلاه گیس مردانه کد sxno-462-1001

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل ۲۱

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل ۲۱ گزینه‌ای مصنوعی با اندازه‌ی کوتاه است که با توجه به قیمتی که دارد یکی از مدل‌های میان‌رده‌ی بازار به شمار می‌رود. این محصول ظاهری بسیار طبیعی دارد و می‌تواند حرارت ملایم سشوار و اتو مو را تحمل کند.

کلاه گیس زنانه ساتورا مدل 21

کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۷

کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۷ آخرین گزینه‌ی پیشنهادی در بین مدل‌های متنوع و باکیفیت کلاه گیس‌های مادمو است که مشخصات آن شامل رنگ مشکی، تارهایی از جنس الیاف طبیعی، دارای توری در بخش جلویی، قابل حرارت تا دمای ۱۸۰ درجه‌ی سانتیگراد، دارای فرق متحرک، ضد تعریق و سبک می‌شود. کلاه گیس زنانه مادمو مدل ۲۰۰۰۷ قدی به اندازه‌ی حدودا ۷۰ سانتی‌متر دارد و یکی از محصولات باکیفیت بازار و ساخت ایران است.

کلاه گیس زنانه مادمو مدل 20007

منبع: Headcovers unlimited

پاسخ به سوالات متدوال
رنج قیمت کلاه گیس باکیفیت چقدر است؟
رنج قیمت کلاه گیس‌های زنانه و مردانه بسیار وسیع است اما شما می‌توانید با مبلغی در حدود ۱ میلیون و پانصد هزار تومان گزینه‌ای میان‌رده را در سال ۱۴۰۲ تهیه کنید.
چطور کلاه گیس را بشوییم؟