راهنمای خرید پاوربانک؛ آذر ۱۴۰۲

راهنمای خرید پاوربانک؛ آذر ۱۴۰۲

پاوربانک یا شارژرهای همراه به یکی از اصلی‌ترین گجت‌های این روزها تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید بهترین پاوربانک را دارید، ما در این مطلب راهنمای خرید پاوربانک علاوه بر معرفی بهترین‌های بازار، شما را بیشتر با این دستگاه‌ها آشنا می‌کنیم.


پاوربانک، گجتی برای ضروری‌ترین مواقع!

خرید پاوربانک در بازار پرتلاطم ایران کاری بسیار سخت است. البته چند برند شناخته شده وجود دارند که می‌توان با مراجعه به آنها، تقریبا یک خرید موفق را تجربه کرد، با این‌حال اینکه بتوانید بهترین خرید را بسته به بودجه‌ و نیاز مد نظر خود داشته باشید، یک بحث دیگر است.

اولین چیزی که هر کس در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه می‌کند صرفا ظرفیت آن و تعداد خروجی‌هایش است. با این حال شاید مهم‌ترین مسئله برخی پارامترهای دیگر باشد. از فناوری‌هایی که پاوربانک استفاده می‌کند مانند شارژ سریع، سیستم‌های محافظتی تا میزان جریان ورودی و خروجی، عواملی هستند که بهتر می‌توانند میزان کیفیت و دوام پاوربانک را مشخص کنند.

چه دستگاه‌هایی را می‌توان با پاوربانک شارژ کرد؟

این ذخایر انرژی تقریبا هر چیزی را می‌توانند شارژ کنند، از تلفن همراه و تبلت گرفته تا لپ تاپ و کنسول‌های بازی‌های قابل حمل مانند نینتندو سوییچ. با این حال، آن‌ها اصولا برای دستگاه‌های ارتباطی و گجت‌های قابل حمل طراحی شده‌اند. بیشتر پاوربانک‌ها قادر به چندین بار شارژ کردن تلفن همراه هستند و تعدادی از آن‌ها دارای بیش از یک خروجی هستند که به شما امکان شارژ چند دستگاه به طور همزمان را می‌دهد. مثلا می‌توانید دو گوشی یا یک گوشی و یک تبلت را همزمان به آن وصل کنید. برخی مدل‌ها حتی توانایی شارژ لپ تاپ را دارند، اما ما پیشنهاد می‌کنیم که فقط در هنگام ضرروت از آن استفاده کنید چرا که پاوربانک‌ها بهترین جایگزین برای تامین منبع برق خارجی نیستند و می‌توانند به باتری لپ تاپ شما در طولانی‌مدت ضربه بزنند.

چیزهایی که باید پیش از خرید پاوربانک به آن دقت کنید عبارتند از:

  • اندازه
  • شکل
  • وزن
  • ظرفیت

همچنین وجود یک نمایشگر کوچک روی پاوربانک می‌تواند حسابی مفید باشد. طوری که مثلا روی پاوربانک شما بنویسد که چقدر دیگر باتری برای شارژ کردن دستگاه‌های بیشتر دارد تا بتوانید آن را راحت‌تر مدیریت کنید.

از ظرفیت تا شکل و وزن پاوربانک‌ها

ظرفیت باتری باقی‌مانده در یک دستگاه با واحدی تحت عنوان عنوان میلی‌آمپرساعت (mAh) نشان داده می‌شود. میلی‌آمپرساعت نشان‌دهنده تقریبی قابلیت‌های شارژ است و هر چه عدد بزرگتر باشد، تا زمانی که پاوربانک خود را خوب شارژ کرده باشید، می‌تواند چندین بار دستگاه‌های شما مثل گوشی‌های همراه را شارژ کند. سعی کنید پاوربانکی را پیدا کنید که قادر به حداقل دو بار شارژ کامل پاوربانک شما باشد. با در نظر گرفتن این نکته، نیاز ندارید تا پس از هر بار شارژ گوشی با پاوربانک، نگرانی شارژ کردن مجدد خود پاوربانک را هم داشته باشید.

مشاهده توضیحات

 

 

 

 

 

 

پاوربانک چطور به دستگاه‌هایمان وصل می‌شود؟

پاوربانک‌ها معمولا از پورت‌های خروجی یا ورودی معمول USB استفاده می‌کنند که بسته به مدل، سال ساخت و فناوری به کار رفته، این پورت‌ها می‌توانند مدل‌های مختلف داشته باشند:

مشاهده توضیحات

 

 

 

 

 

چقدر طول می‌کشد تا پاوربانک گوشی ما را شارژ کند؟

بیشتر پاوربانک‌ها می‌توانند یک گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در عرض ۹۰ دقیقه شارژ کنند. اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع داشته باشد، این عدد کمتر می‌شد اما هر چیزی بیشتر از ۹۰ دقیقه یک اخطار بزرگ است که ممکن است اشکال پاوربانک را برساند. یکی از مواردی که باید حتما به آن دقت کنید، ولتاژ خروجی پاوربانک است که تاثیر مهمی روی سرعت شارژ گوشی شما دارد. هر گوشی یک عدد ولتاژ حداکثری دریافت می‌کند که می‌توانید مشابه آداپتوری که برای گوشی خریده‌اید، پاوربانک خود را هم با مشخصاتی یکسان بخرید. از طرفی مدت زمان شارژ تبلت‌ها از گوشی‌های موبایل بیشتر و مدت شارژ لپ تاپ‌ها و کنسول‌هایی مثل نینتندو سوییچ حتی بیشتر از یک تبلت است.


بهترین پاوربانک‌ در آذر ماه ۱۴۰۲

در این بخش قصد داریم تا به بهترین و مناسب‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران و فروشگاه دیجی‌کالا نگاهی بیاندازیم. سعی شده تا در هر بازه قیمتی، مناسب‌ترین محصول را برای‌تان در نظر بگیریم. اگر چنانچه تجربه استفاده از پاوربانکی را دارید که در این لیست قرار ندارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای درج در راهنمای خرید باشد، در بخش دیدگاه‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

 

پاوربانک راو پاور RP-PB169-BK

ظرفیت ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۲۶۵.۰۰۰ تومان

جدول مشخصات

 

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB168-BK یک پاوربانک کوچک و سبک با ظرفیت ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعت است که برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، MP3 و MP4 و غیره مناسب است.

توضیحات بیشتر

 

 

 

 

 

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB168-BK ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس RPP-119
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۳۸۰.۰۰۰ تومان

 

جدول مشخصات

 

 

پاوربانک ریمکس مدل RPP-119 یک پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از جدیدترین محصولات شرکت ریمکس محسوب می‌شود. این پاوربانک دارای بدنه‌ای ظریف و سبک با وزن ۲۰۰ گرم است که به راحتی قابل حمل است.

توضیحات بیشتر

 

 

 

پاوربانک ریمکس مدل RPP-119 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یوسمز Power Bank PB9 Mini
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۶۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 


 

یکی دیگر از پاوربانک‌های ارزان قیمت و خوب بازار، پاوربانک PB9 mini از کمپانی یوسمز با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. این شارژر همراه ۱۹۰ گرمی دارای دو خروجی USB-A بوده که شدت جریان ۲ آمپر را ارائه می‌دهند. بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم و خوش‌ساختی است و طراحی جمع‌وجور و نسبتا کوچکی دارد. همچنین یک نشانگر به درصد برای مشاهده میزان باتری باقی‌مانده روی پاوربانک دیده می‌شود. پاوربانک یوسمز PB9 Mini دارای یک تراشه هوشمند برای کنترل نوسانات و اتصالات کوتاه است تا هیچ آسیبی به دستگاه‌های وصل شده وارد نشود.

پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاوربانک

جدول مشخصات

 

پاور بانک ۲۰۰۰۰ Redmi شیائومی PB200LZM جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پاوربانک‌های بازار است. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی USB-A و دو ورودی USB-C و میکرو USB است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ABS مقاوم است و وزن آن به ۴۰۰ گرم می‌رسد. پاوربانک شیائومی ردمی PB200LZM می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند و از فناوری‌های جلوگیری از نوسانات برق برای محافظت از دستگاه‌های متصل شده به بهترین شکل استفاده می‌کند. همچنین چهار نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ پاوربانک روی دستگاه وجود دارد.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک انکر PowerCore III A1247
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۶۰.۰۰۰ تومان

جدول مشخصات

 

پاوربانک انکر مدل PowerCore III A1247 یک پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB با شدت جریان خروجی ۲.۴ آمپر و ۳.۰ آمپر است که می‌تواند دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. پاوربانک PowerCore III A1247 دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS و وزنی معادل ۲۲۰ گرم است.

پاوربانک انکر مدل PowerCore III  A1247 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر PowerCore Slim A1229
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۹۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاوربانک

جدول مشخصات

 

انکر یکی از نام‌های قابل اعتماد و پریمیوم بازار است که پاوربانک‌های بسیار باکیفیتی دارد. پاوربانک انکر مدل PowerCore Slim A1229 در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، دستگاهی با ظاهری ساده و مینیمال و ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به فناوری شارژ سریع و Power IQ 2.0 برای مدیریت هوشمند جریان خروجی مجهز است. وجود فناوری Power IQ 2.0 باعث می‌شود تا توان خروجی پاوربانک به ۱۸ وات برسد. وزن این شارژر همراه ۲۰۶ گرم است، قد و قواره‌ای مانند گوشی همراه دارد و یک    برای نمایش میزان شارژ روی آن وجود دارد.

پاوربانک انکر مدل PowerCore Slim A1229 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس RPP-129
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات





 

ریمکس RPP-129 یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین پاوربانک‌های بازار با حجم ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که سه خروجی از نوع USB-C و USB-A با پشتیبانی از قابلیت‌های شارژ سریع ۲۲.۵ وات، ۱۸ وات و PD دارد و همزمان می‌تواند تا سه دستگاه را شارژ کند. بدنه این پاوربانک ۴۴۸ گرمی از جنس پلاستیک ABS باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه و آتش‌سوزی است. همچنین یک صفحه دیجیتال LED برای نمایش میزان شارژ روی دستگاه وجود دارد.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-129 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک و شارژ دیواری یوسمز CD172-20W
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاوربانک

جدول مشخصات

 

اگر به دنبال پاوربانکی باکیفیت و شارژ سریع هستید که قابلیت اتصال دیواری هم داشته باشد، شارژر همراه یوسمز CD172-20W در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود. این پاوربانک به یک خروجی USB-A و پورت ورودی و خروجی USB-C مجهز است و در کنار این موارد، سه کابل سرخود USB-C، Micro USB و لایتنینگ هم روی پاوربانک تعبیه شده است. امکان اتصال پاوربانک به دیوار به وسیله دوشاخه جمع‌شونده روی دستگاه فراهم شده تا بتوانید از یوسمز CD172-20W به شکل یک شارژر دیواری استفاده کنید.

این شارژر همراه به فناوری‌های شارژ سریع کوالکام نسل ۳ و PD مجهز است که باعث می‌شود بتوانید دستگاه‌های خود را تا سرعت ۲۰ وات شارژ کنید. وزن این پاوربانک حدود ۲۳۴ گرم است و بدنه‌ آن از پلاستیک فشرده و با کیفیت ساخته شده که مقاومت خوبی در برابر ضربه و حرارت نشان می‌دهد.

شارژ همراه و شارژ دیواری یوسمز مدل CD172-20W ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک تسکو TP 882L
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

جدول مشخصات

 

پاوربانک تسکو مدل TP 882L یک پاوربانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، MP3 و MP4 و غیره مناسب است.

این پاوربانک دارای سه پورت خروجی USB و Type-C است که می‌تواند همزمان سه دستگاه را با آن شارژ کرد. شدت جریان خروجی هر پورت USB و Type-C 3 آمپر در ولتاژ ۵ ولت است که می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت مناسبی شارژ کند. همچنین این پاوربانک از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) و فناوری شارژ سریع QC۳.۰ پشتیبانی می‌کند که می‌تواند سرعت شارژ دستگاه‌های سازگار با این فناوری‌ها را افزایش دهد.

جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک و فلز است که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. این پاوربانک دارای یک نشانگر LED است که وضعیت شارژ دستگاه را به صورت درصدی نمایش می‌دهد.

پاوربانک تسکو مدل TP 882L ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس PPDML-N01
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

باسئوس PPDML-N01 یک پاوربانک قدرتمند و با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که به ورودی و خروجی‌های متنوع USB-C تا USB-A مجهز شده و می‌تواند شارژ سریع تا سرعت ۲۰ وات ارائه دهد. این پاوربانک به خاطر ظرفیت بالای خود، وزنی بیش از ۴۰۰ گرم دارد که در رده شارژرهای همراه سنگین قرار می‌گیرد، اما کیفیت بدنه و عمر خوب باتری، باسئوس PPDML-N01 را به پاوربانکی باکیفیت تبدیل کرده است. همچنین این محصول به نمایشگر دیجیتال LED برای نمایش میزان شارژ مجهز است.

پاوربانک باسئوس مدل PPDML-N01 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سامسونگ ۲۵W EB-P3300XJEG
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

کلاس وزنی سبک | ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (PD) Power Delivery
تکنولوژی Quick Charge 3.0
جنس بدنه فلزی
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین شارژرهای همراه بازار در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، پاور بانک سامسونگ مدل EB-P3300 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به خاطر ظرفیت واقعی و بالای آن در کنار ارائه فناوری‌های شارژ سریع Quick Charge 3.0 و Power Delivery تا ۲۵ وات، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این پاوربانک دارای دو پورت USB-A و USB-C برای شارژ همزمان دو دستگاه یه شارژ یک دستگاه و خود پاوربانک به صورت همزمان است. این پاوربانک با وزنی نزدیک به ۲۰۰ گرم، در کلاس شارژرهای همراه سبک‌وزن قرار می‌گیرد و دارای بدنه فلزی مقاوم و زیبایی است. همچنین به همراه دستگاه، یک کابل دو سر USB-C وجود دارد.

پاوربانک سامسونگ مدل 25W EB-P3300 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس RPP-199
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات




 

پاوربانک ریمکس RPP-199 با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، هیولایی سنگین وزن در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ است که می‌تواند به واسطه ورودی و خروجی‌های USB-C، USB-A و میکرو USB در کنار ۴ کابل متنوع، امکان شارژ همزمان ۶ دستگاه را داشته باشد. این پاوربانک به فناوری‌های شارژ سریع ۲۲.۵ وات و ۲۰ وات PD مجهز شده و می‌تواند دو دستگاه را با همین سرعت‌ها به صورت همزمان شارژ کند. همچنین یک هولدر گوشی موبایل به صورت جمع‌شونده در پاوربانک ریمکس RPP-199 وجود دارد و در کنار آن، دو چراغ قوه LED قدرتمند قرار دارد. بدنه این پاوربانک از مقاومت بالایی در برابر آب، حرارت و تغییرات جریانی برخوردار است.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-199 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سامسونگ EB-P5300
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۲.‍۰۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

شارژر همراه سامسونگ EB-P5300 یکی از باکیفیت‌ترین پاوربانک‌های بازار در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و به واسطه دو خروجی USB-A و USB-C، توانایی شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. همچنین این پاوربانک به فناوری شارژ سریع PD هم مجهز است که می‌تواند دستگاه شما را با سرعت بیشتری شارژ کند. بدنه این پاوربانک ۳۹۲ گرمی از جنس استیل بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس PPXJ060101
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باسئوس مدل PPXJ060101، یکی از شیک‌ترین و مجهزترین شارژرهای همراه بازار در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ است که به سه پورت خروجی و دو پورت ورودی USB-A و USB-C برای اتصال همزمان سه دستگاه مجهز است. این پاوربانک به فناوری شارژ سریع تا ۲۲.۵ وات مجهز است و می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت بالایی شارژ کند. همچنین نمایشگر LED روی دستگاه که به شکل زیبا و مدرنی کار شده، میزان شارژ دستگاه را به دقت نشان می‌دهد. جنس بدنه پاوربانک از ABS و PC ساخته شده که در برابر حرارت و فشار مقاومت بالایی دارد.

پاوربانک باسئوس مدل PPXJ060101 ظرفیت 30000 میلی آمپرساعت

پاوربانک مک‌ دودو MC-864
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

پاوربانک مک دودو MC-864 یکی از خوش‌کیفیت‌ترین شارژرهای همراه بازار مجهز به پنل شارژ بی‌سیم با فناوری مگ‌سیف در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ است که می‌توانید به واسطه آن تمام گوشی‌های باقابلیت شارژ بی‌سیم را در توان‌های ۵ تا ۱۵ وات شارژ کنید. فناوری مگ‌سیف هم این امکان را می‌دهد تا پاوربانک را به صورت مغناطیسی به پشت گوشی فلزی خود به خصوص گوشی‌های اپل بچسبانید. این پاوربانک به یک خروجی USB-A و پورت ورودی و خروجی USB-C هم مجهز است.

پاوربانک مک دودو MC-864 بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات مقاوم در برابر حرارت دارد و از چیپستی هوشمند برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در نوسان‌های برق بهره می‌برد. وجود فناوری PD هم باعث می‌شود تا دستگاه‌های شما با سرعت بالاتری شارژ شوند.

پاوربانک مک دودو مدل MC-864 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک روموس PPD20-50w
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۳.۲۷۵.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

 

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روموس در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ با توانایی شارژ سریع تا حداکثر ۵۰ وات، یکی از گزینه‌های خوب بازار برای کسانی است که به دنبال پاوربانکی پرسرعت و با حجم بالا و کیفیت مطلوب هستند. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB-A و یک پورت ورودی و خروجی USB-C است و به طور همزمان می‌تواند تا سه دستگاه را شارژ کند. شارژر همراه روموس PPD2-50W به خاطر توانایی بالای شارژ، می‌تواند برای اتصال به لپ‌تاپ‌ها هم مورد استفاده قرار بگیرد.

جنس بدنه این پاوربانک ۴۸۰ گرمی از پلاستیک مقاوم است و یک نشانگر LED هم برای نمایش میزان شارژ دستگاه، روی آن دیده می‌شود.

پاوربانک روموس مدل PPD20-50w ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس Amblight
ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۴.۱۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید پاور بانک

جدول مشخصات

 

یکی از پاوربانک‌های پرقدرت و همه‌کاره بازار در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، باسئوس Amblight با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که چهار پورت USB-A و سه پورت USB-C روی آن دیده می‌شود و توانایی شارژ همزمان ۵ دستگاه را دارد. این پاوربانک از فناوری‌های شارژ سریع کوالکام ۳.۰ و PD 3.0 استفاده می‌کند و نه تنها توانایی ارائه شارژ فوق سریع تا ۶۰ وات را دارد، بلکه برای شارژ ۱۸ واتی مک‌بوک‌ها هم آمادگی کامل دارد.

با توجه به ظرفیت بالای پاوربانک باسئوس Amblight، باید انتظار شارژر همراه سنگین وزنی داشته باشید اما ارگونومی خوب دستگاه و زیبایی آن قابل توجه است. همچنین این پاوربانک به نمایشگر LED برای نمایش درصد شارژ دستگاه مجهز است.

پاوربانک باسئوس مدل Amblight ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

 

۸ پاوربانک حرفه‌ای با ظرفیت بالای ۲۵ هزار میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک‌های حرفه‌ای با ظرفیت‌های خیلی بالا، مخاطب خاص خود را دارد. اگر جزو افرادی هستید که به سفرهای کمپی طولانی‌مدت می‌روید یا در محلی زندگی می‌کنید که از نوسانات بالای برق رنج می‌برید، احتمالا داشتن یکی از پاوربانک‌های حجیمی که در ادامه معرفی می‌کنیم، می‌تواند راه و چاره خوبی باشند.

مشاهده همه پاوربانک‌ها

پاوربانک انکر مدل PowerHouse 521 - 256Wh | 200W ظرفیت 256000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک پاورولوجی مدل power Generator ظرفیت 140400 میلی آمپر ساعت

پاوربانک پاورولوجی مدل power Generator ظرفیت 78000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ایکس او مدل ps100c ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک گرین لاین مدل gnmpb60kbk power major ظرفیت 60000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک روموس مدل PEA60 ظرفیت 60000 میلی آمپرساعت

پاوربانک وپو مدل PD35 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک گرین لاین مدل THUNDER 90- gnthupb90 ظرفیت 90000 میلی آمپر ساعت