دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»

دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌های برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند.همشهری آنلایناحسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت:« بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.»
وی ادامه داد:« امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه های نوین، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری(اپلیکیشن ها و سکوهای خبری) در زمینه صنایع خلاق رسانه‌ها و شرکت های دانش بنیان رسانه‌ای و شرکت‌هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه‌ای می‌توانند در بخش‌های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده؛ حضور داشته باشند.»
حامد مقدم تاکید کرد:« با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه مطبوعات امسال طیف وسیعی از رسانه‌های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»
مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش‌ ثبت‌نامه برای رسانه‌های واجد شرایط توضیح داد:« پیش ثبت‌نام برای همه رسانه‌ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت‌نام رسانه‌ای از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت‌نام ۲۷ دی ماه خواهد بود.»
به گفته احسان حامدمقدم؛ کانال ها و صفحات مجازی، رسانه های برخط، نمایندگی رسانه های خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وبسایتpressexpo.ir انجام می شود.
وی در ادامه گفت:« ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال و تغییر رویکردی که داشته؛ از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.»
این مدیر اجرایی توضیح داد:« این نمایشگاه در صدد است طراحی نشانه دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.»
به گفته احسان حامدمقدم؛ طرح‌ها و ایده‌های دریافتی توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت ۳ طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار می‌شود.