خوانندگان جوانی که می فروشند | خرید بلیت های گران برای دیدن خوانندگان محبوب

خوانندگان جوانی که می فروشند | خرید بلیت های گران برای دیدن خوانندگان محبوب

باز هم بازار کنسرت های پاییز داغ شده ، برگزارکنندگان کنسرت ها در آخرین ماه فصل؛ کنسرت های پاییزی خود را در حالی برگزار می کنند که خوانندگان جدید با حضور در استیج ها توانستند سالن های بیش از دو هزار صندلی را پر کنند.

.

همشهری آنلاینبا توجه به وضعیت اقتصادی، حالا گران ترین تفریح که به هنر گره خورده، کنسرت های موسیقی هستند. کنسرت هایی که پاپی ها بیشترین طرفدار را دارند. کنسرت های پاپ از اوایل سال به سقف ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. با این که برخی از خانواده ها به خاطر افزایش قیمت بلیت ها ، رفتن به کنسرت را از سبد خانوادگی خود حذف کرده اند؛ اما همچنان کنسرت ها فروش خود را دارند و در این میان خوانندگان جوان حرف اول را می زنند.
برخی از کنسرت های پاپ مثل میلاد درخشانی، محسن یگانه در اولین ساعات فروش بلیط، سالن هایشان پر می شود البته برخی از خوانندگان هم بلیت فروشی شان چند بار تمدید می شود. به جز خوانندگانی چون محسن یگانه که همیشه طرفداران خود را دارد، با نگاهی به سایت بلیت فروشی و فروش بلیت ها به نظر می رسد خوانندگان جوان بیشترین اقبال را از سوی طرفدارانشان دارند. طرفدارانی که قبل از آمدن روی صحنه این خوانندگان، آن ها را در فضاهای دیگر دنبال می کردند.مدتی است که برخی از خوانندگان پاپ که طرفداران زیادی دارد و اصطلاح خوانندگان زیرزمینی را یدک می کشیدند حالا روی صحنه حاضر می شوند و حضور آنها به نظر توانسته در چرخش اقتصادی گروه های پاپ موثر باشد. خوانندگان جوانی که هر چند با تمام نقدهایی که به آنها می شود، با گرفتن مجوز توانستند در زمان رکود کنسرت ها در سال گذشته جانی تازه به کنسرت های پاپ ببخشند.
به غیر از کنسرت های پاپ، گروه های کنسرت موسیقی سنتی و کلاسیک هم اجراهای خود را در تالار وحدت و … دارند.
یکی از کنسرت های محبوبی که این روزها پیش فروش بلیت هایش تمام شده؛ کنسرت ارکستر ملی به رهبری مجید انتظامی است. این ارکستر با عنوان همراه با خاطره ها پنج روز در تالار وحدت کنسرت خواهد داشت و در این کنسرت سمفونی حماسه خرمشهر، از کرخه تا راین، آژانس شیشه ای، بوی پیراهن یوسف، دیوانه ای از قفس پرید، آرزوی بزرگ، ترن، دوئل، شیخ بهایی و زال و سیمرغ (بچه های کوه آلپ) اجرا می شود.
فرهنگسرای نیاوران و ارسباران هم آذر شلوغی را پشت سر می گذارند. در نیاوران کنسرت فلامنکو رُمیک هُوانسیان دهم آذر اجرا خواهند داشت. وحید تاج هم در ارسباران کنسرت سحر سحر را اجرا می کند.