خرید بازی های فکری و آموزشی از فروشگاه اینترنتی ویززززز

خرید بازی های فکری و آموزشی از فروشگاه اینترنتی ویززززز

بخشی از ترتیب و آموزش کودکان توسط بزرگسالان و والدین آنها انجام می‌شود، اما نباید فراموش کرد که اسباب بازی‌ آن هم از نوع آموزشی و فکری نیز نقش مهمی در این روند دارند.

بسیاری از والدین اسباب بازی‌ها را تنها وسیله‌ای برای سرگرم شدن کودکان خود می‌دانند، اما این طرز تفکر اشتباه است و بسیاری از این وسیله‌های بازی نکات ابتدایی زندگی هر کودک و مهارت‌های بسیاری را به کودکان آموزش می‌دهند.

نکته جالب درباره این اسباب بازی‌ها این است که مواردی را به کودک شما یاد می‌دهند که شاید در زندگی عادی شما نتوانید آنها را به کودک خود آموزش دهید.

از این رو، خرید اسباب بازی آموزشی برای کودکان یک ضرورت به شمار می‌آید و در صورتی آن را جدی نگیرید کودک خود را از آموزش‌هایی محروم می‌کنید که شاید در طول زندگی روزمره با آنها مواجه نشوند.

در این مقاله ابتدا درباره مزایای بازی با اسباب بازی‌های آموزشی و فکری صحبت خواهیم کرد و پس از آن فروشگاهی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید اسباب بازی‌های مناسب کودک خود را از آن تهیه کنید.

مزایای بازی با اسباب بازی‌های فکری و آموزشی

تحقیقات نشان می‌دهند که یادگیری از طریق بازی بخش مهمی از روند رشد کودک است. کودکان با بازی با اسباب بازی‌های مختلف به درک درستی از آنچه هستند می‌رسند و حتی می‌توانند زمان خود را هم برای یادگیری محیط اطراف خود بگذارند و هم سرگرم شوند.

از آنجایی که کودکان در آغاز کودکی خود تنها با مشاهده اطراف خود موارد بسیاری را یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند، به همین دلیل است که بسیاری از والدین با این مدل اسباب بازی مسیر یادگیری آنها را هموار می‌کنند.

استفاده از اسباب‌بازی‌های آموزشی به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های مختلفی را که در زندگی خود به آنها نیاز دارند، بیاموزند. این مهارت‌ها مختلف هستند و برخی از مهم‌ترین آنها عبارت است از:

⦁ حل مسئله و یادگیری علت و معلول
⦁ تعامل با دیگران
⦁ سازش و حل تعارض با اطرافیان و دوستان
⦁ به اشتراک گذاشتن وسایل و بازی‌ها
⦁ توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت
⦁ پرورش خلاقیت و تخیل
⦁ رسیدن به استقلال
⦁ تقویت عزت نفس
⦁ تقویت مثبت اندیشی
⦁ یادگیری همدلی
⦁ یادگیری اهمیت دادن به دیگران
⦁ تقویت مهارت در ریاضی و اعداد

اینها تنها بخش کوچکی از مهارت‌هایی است که کودکان با بازی با اسباب بازی‌های آموزشی به دست می‌آورند و آنها را در خود تقویت می‌کنند. اما برای اینکه این مهارت‌ها را در کودک خود تقویت کنید، باید بهترین بازی‌های فکری و آموزشی را برای او خریداری کنید. فروشگاه تخصصی کودک ویززززز می‌تواند مرجع مناسب شما برای تهیه این نوع بازی‌ها باشد.

فروشگاه تخصصی کودک ویززززز

فروشگاه کودک ویززززز در میان وب‌سایت‌های ایرانی قرار می‌گیرد که می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید و انواع اسباب بازی را با هر قیمت و تنوعی در آن پیدا و خریداری کنید.

در ویززززز انواع اسباب بازی آموزشی برای رده‌های سنی متفاوت وجود دارد که خب، این مزیت کار انتخاب اسباب بازی را برای شما راحت می‌کند. البته ویژگی‌ها و مشخصات هر اسباب بازی در ویززززز نیز به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می‌کند. به عنوان مثال، در زمان خرید بازی‌های آموزشی و فکری می‌توانید ابتدا رده سنی آن را بررسی کنید و بعد سراغ درجه سختی و آسانی آن بروید تا بتوانید انتخاب درستی بر اساس کودک خود داشته باشید.

مزایای خرید بازی فکری و آموزشی از ویززززز

مزایای خرید از ویززززز بسیار است اما مهم‌ترین آنها ضمانت بهترین قیمت، اصل بودن کالا، ارسال به سراسر ایران و پرداخت در محل می‌باشد. در ویززززز تخفیف‌ها و فروش ویژه‌ها به صورت مداوم هستند و شما این فرصت را دارید تا بازی‌های آموزشی و فکری کودک خود را با هزینه‌ی پایین‌تری تهیه کنید.