خانه‌ای در رفسنجان کاملا سوخت اما قرآن‌ها سالم ماندند + عکس

خانه‌ای در رفسنجان کاملا سوخت اما قرآن‌ها سالم ماندند + عکس

پس از آتش سوزی خانه‌ای در رفسنجان، دو جلد کتاب قرآن از میان بقایای به جا مانده از آتش سوزی بدون هیچ آسیبی، سالم بیرون آمد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم از زمانی که پیامبر نور و رحمت، اسلام را در میان مردم آورد و آنانی که به خدا اعتقاد داشتند به دین اسلام گرویدند تاکنون معجزات بسیاری رخ داده که هر روز بر اعتقاد قلبی مسلمانان افزوده است و در این میان، رخداد روز شنبه هفته گذشته در خانه‌ای در شهر رفسنجان حدیث مفصل دیگری از این معجزات است.

هفته گذشته به دلیل احتمالی اتصالات برق، خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر رفسنجان دچار حریق شد و آتش گرفت، کل وسایل داخل خانه سوخت، اما آنچه که جالب و تعجب برانگیز بود، در میان آتش عظیم، قرآن‌ها سالم ماندند.

به هنگام تهیه گزارش تصویری از بقایای سوخته این خانه، زمانی که به کتابخانه رسیدیم مشاهده کردیم دو جلد قرآن (فقط روی جلد و قسمت بیرونی آن ها) سیاه شده بود و تمامی صفحات و آیات قرآنی همه سالم بودند.

با خانم این خانه که همصحبت شدیم کوهی از درد بر شانه هایش سنگینی می‌کرد؛ اما همین که در این آتش قرآن‌ها سالم ماندند و اهل خانه در زمان آتش سوزی در منزل حضور نداشتند خدا را شاکر بود.

خانه خانم رحیمی با تمامی وسایلش آتش گرفته بود. این بانوی ۴۰ ساله، حادثه آتش سوزی را این گونه روایت می‌کند:

غروب شنبه بود که شیفت کاری ام تمام شده بود، به خانه رفتم؛ نزدیک خانه که شدم متوجه دودی سیاه شدم و فکر کردم این دود به دلیل اینکه زمین پشت خانه خالی است و امکان دارد کسی آتشی روشن کرده از همان جاست.

اما زمانی که درب خانه را گشودم دیدم دود خفه کننده‌ای به من خورد و هراسان در دل آتش و دود خانه به سمت داخل رفتم و همسر و فرزند ۶ ساله ام را صدا می‌زدم، خبری نبود. با نور موبایل همه جای خانه را بررسی کردم، حرارت خیلی اذیت می‌کرد؛ اما پیش خود می‌گفتم اگر فرزندم در خانه بوده و خدای نکرده سوخته باشد زندگی من به پایان می‌رسد.

جست و جوهایم نتیجه‌ای نداشت و در پایان به این رسیدم، خوشبختانه فردی در خانه نبوده است؛ این در حالی بود وقتی به همسرم زنگ می‌زدم جواب نمی‌داد. بعد از مدتی که جواب داد فهمیدم با پسر کوچکم به پارک رفته اند.

معجزه‌ای برای تقویت اعتقادی مسلمانان

خانم رحیمی از آتش نگرفتن قرآن‌های داخل خانه متعجب شده بود؛ البته این امر دل همه مشاهده کنندگان را متوجه معجزات الهی کرد.

وی می‌گوید: خانه ام بیمه حوادث و آتش سوزی نیست؛ خسارت هنگفتی به منو خانواده ام وارد شده است.

رحیمی بیان کرد: علت احتمالی به نظرم اتصال برق است؛ زیرا چندی پیش سیم برق که از کوچه محلمان رد می‌شود جرقه می‌زد که با اتفاقات برق تماس گرفتم و آمدند و گفتند موقتاً درستش کردیم؛ اما اگر دو مرتبه این مشکل ایجاد شد تماس بگیرید تا مگنت‌های این تکه از سیم برق را برایتان تعویض کنیم.

وی افزود: دفعه بعدی این جرقه باعث شده کل در آتش بسوزد؛ حال من ماندم و کوهی از مشکلات که نمی‌دانم به چه نحوی آن‌ها را ساماندهی کنم و خانه ام را بسازم و وسایل بخرم.

خانه‌ای در رفسنجان کاملا سوخت اما قرآن‌ها سالم ماندند + عکس

رضایی پدر این خانواده ۲۰سال برای شرکت نفت، در سمت مکانیک فنی و سوختگیری هواپیمایی زحمت کشیده است.

وی می‌گوید: با توجه به علت مشکلات بیماری، باید از مسکن مخدر استفاده می‌کردم، پس همین امر را بهانه کردند و مرا نه بازخرید و نه بازنشسته کردند.

رضایی تصریح کرد: همچنین بیمه و حقوق مرا قطع کردند و حتی به من بیمه بیکاری هم ندادند.

وی می‌گوید: خواهشی که دارم این مسئله را به گوش مسئولین و شرکت نفت برسانید تا در این موقعیت کمک حال ما باشند.

قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش هموار و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ است.

خانه‌ای در رفسنجان کاملا سوخت اما قرآن‌ها سالم ماندند + عکس

سالم ماندن قرآن از میان شعله‌های آتش، معجزه‌ای برای کسانی است که این روزها با هتک حرمت‌های سریالی به ساحت قرآن سعی در بی ارزش جلوه دادن این کلام حق داشته اند.

اقدام هتاکانه قرآن سوزی که این روزها در کشورهای اروپایی به اوج خود رسیده نمونه‌ای از رفتارهای اسلام ستیزانه به شمار می‌رود.

درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام، طبق آمارهای خودشان پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

حال آنکه آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم و از عامل یا عاملان آن اعلام برائت کند.