جنگ حقیقی ما با آمریکاست

جنگ حقیقی ما با آمریکاست

معاون ریاست تشکیلات خودگران فلسطین گفت اکنون جز ضرورت پایان نسل کشی و حملات وحشیانه اسرائیل که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد درباره هیچ موضوع دیگری نباید سخن گفت.

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از تلویزیون المیادین، سخنگو و معاون ریاست تشکیلات خودگران فلسطین اعلام کرد: جنگ حقیقی با آمریکاست که از حق وتو برای جلوگیری از توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه استفاده می‌کند.
نبیل ابو ردینه در حاشیه نشست فوق العاده وزیران رسانه‌ای کشورهای سازمان همکاری اسلامی گفت: دولت آمریکا باید بفهمد که به امنیت ملی عربی که خطوط قرمز فلسطینی و عربی است لطمه می‌زند.

وی افزود: اولین و آخرین پیام فلسطینی‌ها این است که در حال حاضر جز ضرورت پایان جنگ در غزه، پایان نسل کشی و حملات وحشیانه اسرائیل که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد درباره هیچ موضوع دیگری نباید سخن گفت. همه کشورها جز آمریکا به نفع ما رای دادند. این پنجمین باری است که بجز آمریکا دیگر کشورهای جهان به ما رای می‌دهند. در نتیجه نبرد اصلی، متوقف کردن جنگ و متوقف کردن حملات است اینکه دولت آمریکا بفهمد که به امنیت ملی عربی و منطقه‌ای ضربه می‌زند که بارها درباره آن هشدار داده ایم و آن را خطوط قرمز فلسطینی، عربی، اسلامی و مسیحی می‌دانیم.