جلیلی: با راهکارهای ما فروش نفت افزایش یافت | با مطالعه شب امتحانی نمی‌توان در بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت

جلیلی: با راهکارهای ما فروش نفت افزایش یافت | با مطالعه شب امتحانی نمی‌توان در بزنگاه تاریخی تصمیم درست گرفت

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قبل از دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت، ولی راهکارهای ما در دولت رئیسی جدی گرفته شد و فروش نفت به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: از قبل از دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت. راهکارهای فروش نفت را به دولت وقت دادیم.

وی افزود: این راه‌حل‌ها در دولت رئیسی جدی گرفته شد و فروش نفت ما به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید.

جلیلی: دولتی که صدها اولویت داشته باشد در واقع اولویتی ندارد | کار سیاسی فقط جابه‌جا شدن در محافل و باندهای سیاسی و جناحی نیست

جلیلی همچنین گفت: در ۱۱ سال گذشته عمده وقت من و همراهانم در گفتمان دولت سایه، بر شناخت مسائل کشور و راه‌حل آنها متمرکز بود. کمتر وقت داشتم تا در جلسات محفلی و سیاسی شرکت کنم.

وی افزود: تلاش کردم ذهنم را به روی حاشیه‌ها و لابی‌ها و جلسات کم‌مایه سیاسی ببندم و در عوض، درهای دفترم را به روی صدها کارشناس و متخصص و دانشمند و فعال اجتماعی و دانشگاهی و… باز کنم؛ کسانی که از ماندن پشت لابی‌های خسارت‌بار سیاسی و مناسبات جناحی خسته شده بودند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور و طراحی راه‌حل‌های جدید تحت عنوان گفتمان دولت سایه تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: در این مدت هزاران جلسه عمدتا نه با دوستان سیاست زده، بلکه با اصناف گوناگون نخبگان و توده‌های مردم برگزار کردم. بیش از ۱۴۰ بار به نقاط مختلف کشور سفر کردم و از نزدیک و در دل میدان با مشکلات اقشار و اصناف مختلف آشنا شدم.