تغییر رای احتمالی علیرضا بیرانوند به خاطر تیم ملی! | غرامت ۲۰ میلیاردی چقدر کم شده است؟

تغییر رای احتمالی علیرضا بیرانوند به خاطر تیم ملی! | غرامت ۲۰ میلیاردی چقدر کم شده است؟

شایعاتی پیرامون تغییر رای احتمالی علیرضا بیرانوند سنگربان جدید تراکتور وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر ورزشی،‌ کمیته تعیین وضعیت هنوز رای نهایی خود را در مورد پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام نکرده و همین موضوع شایعات پیرامون این رای را افزایش داده است. از باشگاه تراکتور نیز به عنوان مقصد بعدی بیرانوند نام برده شد که نه تنها تا اعلام حکم نهایی صبر نکرد، بلکه از بیرانوند به عنوان یکی از خریدهای قطعی خود رونمایی کرد تا به نوعی این پالس را برای اهالی فوتبال بفرستد که از حکم قطعی بیرانوند که هنوز اعلام نشده مطلع است!

در این میان اما شایعات فضای مجازی به سمت و سویی می‌رود که حکم کمیته وضعیت به نفع باشگاه پرسپولیس بوده و قرار بر اعلام محکومیت بیرانوند و پرداخت غرامت ۲۰ میلیاردی بوده است اما اعمال نفوذ در رای این پرونده با توجه به بازی‌های پیش روی تیم ملی و این که تیم ملی به بیرانوند در این بازی‌ها نیاز دارد، باعث شده به نوعی رای تعدیل شود. این گونه که باشگاه پرسپولیس برنده این پرونده خواهد بود اما غرامت به ۷ – ۶ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده و بیرانوند نیز بدون محرومیت می‌تواند فوتبالش را در تراکتور ادامه دهد.

تمام این شایعات درحالی به گوش می‌رسد که رضا درویش در جایگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم وعده داده رای بیرانوند را تا آخرین مرحله پیش برده و حتی اگر لازم باشد این پرونده را راهی دادگاه‌های جهانی FIFA و CAS خواهد کرد.

از این رو باید صبر کرد و دید کمیته وضعیت برای پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند چه رایی را صادر خواهد کرد.