تعطیلی ۳ استان در روز پنجشنبه + جزئیات

تعطیلی ۳ استان در روز پنجشنبه + جزئیات

با توجه به افزایش دمای هوای در بسیاری از استان های کشور و به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور اداره ها و دستگاه های اجرایی برخی از استان ها در روز پنجشنبه (۲۸ تیرماه) تعطیل هستند.

به گزارش همشهری آنلاین،با توجه به گرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف برق، ادارات استان کرمانشاه روز پنجشنبه تعطیل است. البته پنجشنبه هفته گذشته یعنی ۲۱ تیرماه نیز ادارات این استان تعطیل بود.

مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: «به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور، افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، تمامی سازمان ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استثنای مراکز خدمات‌رسان، درمانی و نظامی روز پنجشنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل هستند.»

همچنین ادارات استان قم روز پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل شدند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اعلام کرد: ادارات و بانک های این استان در راستای مدیریت مصرف انرژی و افزایش دمای هوا روز ۲۸ تیرماه پنجشنبه هفته جاری تعطیل خواهند بود.

دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان نیز اعلام کرد با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی استان فردا پنجشنبه ۲۸ تیرماه، دورکار خواهند بود. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در راستای مدیریت مصرف انرژی و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از احتمال قطعی برق خانگی و بنا به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار، فعالیت همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به استثناء مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات‌رسان و نیز واحدهایی که به تشخیص مدیر مربوطه نیاز به حضور کارکنان است، در روز پنجشنبه ۲۸ تیر به صورت دورکاری اعلام می شود.