تصاویر | آنر تاشو چند روز دیگر وارد بازار می‌شود | مشخصات این گوشی چیست؟

تصاویر | آنر تاشو چند روز دیگر وارد بازار می‌شود | مشخصات این گوشی چیست؟

چندین گزارش ادعا کرده‌اند که آنر قصد دارد این ماه (ژوئن) گوشی تاشوی خود به سبک صدفی را در چین رونمایی کند.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، امروز، این برند به طور رسمی تأیید کرد که رونمایی از گوشی مورد انتظار Magic V Flip در بازار خانگی آن در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) انجام خواهد شد.

صفحه ویژه‌ای در حال حاضر در فروشگاه آنلاین آنر برای رزرو فعال است. فهرست رسمی این گوشی، پیکربندی‌ها و گزینه‌های رنگی دستگاه را فاش کرده است.

آنر تأیید کرده است که گوشی Honor Magic V Flip در سه پیکربندی موجود خواهد بود: ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه.

از نظر گزینه‌های رنگی، این دستگاه در رنگ‌های سیاه ایرس، صورتی و سفید کاملیا عرضه خواهد شد.

تصاویر | آنر تاشو چند روز دیگر وارد بازار می‌شود | مشخصات این گوشی چیست؟

نگاهی دقیق‌تر به تصاویر رسمی گوشی Honor Magic V Flip نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک نمایشگر پوششی بزرگ است. در گوشه بالایی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۹ و پشتیبانی از OIS قرار دارد. یک دوربین ثانویه کوچکتر زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. به طور شگفت‌انگیزی، فلش LED برای دوربین در نیمه پایینی دستگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

لبه راست گوشی Magic V Flip دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است که به نظر می‌رسد با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده‌اند. لبه پایینی آن شامل یک اسلات سیم کارت، یک پورت USB-C و یک دریچه بلندگو است.

در مورد مشخصات دیگر، گزارش‌ها نشان داده‌اند که این گوشی دارای یک باتری دو سلولی ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ وات است.