ترکیب محسن تنابنده و نوید محمدزاده چقدر بامزه است؟

رامبد جوان بعد از چند سال دوری از سینما با «زودپز» به سینماها برگشت؛ کارگردانی که در دهه۷۰ بیشترین سریال مناسبتی و نوروزی را کارگردانی کرده است. «زودپز» فیلمی است که نتوانست به جشنواره فیلم فجر سال گذشته راه پیدا کند، از 17 مهر اکرانش شروع می شود.

زودپز

همشهری آنلاین: در کارنامه رامبد جوان آثار تلویزیونی و سریالی چون گم‌گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، نگار، قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع، اسپاگتی در هشت دقیقه و… دیده می‌شود. از رامبد جوان قبل از «زودپز»، «نگار» در سال۹۸ اکران شد و او بعدتر با مجموعه «خندوانه» در تلویزیون و سریال «مردم معمولی» در شبکه نمایش خانگی فعالیتش را ادامه داد.

کارگردانان و قصه‌های دهه۶۰
به‌نظر رامبد جوان هم مانند برخی از کارگردانان، علاقه‌ای به ساخت فیلم‌هایی داشته باشد که داستانش در دهه۶۰ می‌گذرد. تب تندی که مدتی در سینما دیده می‌شود، سامان مقدم به سراغ نهنگ عنبر رفت و نوستالژی‌های این دهه را زنده کرد. ابوالحسن داوودی «هزارپا» را ساخت و حتی پیمان معادی هم دست به‌کار شد و «بمب یک عاشقانه» را به سینما آورد. البته کارگردانان دیگری نیز قصه‌های دهه۶۰ را به تصویر درآورند؛ قصه‌هایی که همیشه در آن ردپای جنگ ۸ ساله ایران و عراق دیده می‌شود. داستان فیلم «زودپز» نیز در دهه۶۰ می‌گذرد و ماجرای ۳دوست است که بعد از ترکیدن زودپز در محله قدیمی‌شان اتفاق‌های عجیب و غریبی برایشان رخ می‌دهد.

تنابنده؛ نویسنده و کارگردان
رامبد جوان در این فیلم، انتخاب بازیگرهای خوبی دارد؛ تنابنده که این روزها درگیر تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» است، در این فیلم، هم به‌عنوان بازیگر نقش اصلی و هم سرپرست نویسندگان حضور دارد. در کنار تنابنده، نام مهدی نادری و ابوالفضل کاهانی دیده می‌شود

ترکیب محسن تنابنده و نوید محمدزاده چقدر بامزه است؟

اولین فیلم طنز نوید محمدزاده
در کنار محسن تنابنده، حضور نوید محمدزاده در گریم خاص جالب توجه است و به‌نظر این ترکیب بازیگری می‌تواند تماشاگر را به سینما بکشاند. نوید محمدزاده، نخستین نقش کمدی است که بازی کرده و سال گذشته با ۲سریال «آکتور» و «جنگل آسفالت» بازی کرد.

گلاره عباسی بعد از «آکتور»
در کنار این ۲ بازیگر، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری و… بازی می‌کنند. یکی از چهره‌های شناخته شده گلاره عباسی است. بازیگری که با حضور در «نگین» وارد سینما شد و بعدتر با بازی در فیلم‌های مختلف، حضورش در سینما پررنگ‌تر شد؛ گلاره عباسی بیشترین همکاری را با نرگس آبیار دارد و در فیلم‌های او همچون «اشیا در آینه»، «نفس» و «شیار۱۴۳»، «ابلق» بازی کرده است. عباسی هم با گریم خاص دهه۶۰ باید بازی قابل توجهی در فیلم رامبد جوان داشته باشد. عباسی در «آکتور» با نوید محمدزاده همبازی بود.