بیانی:‌ به نکونام فرصت بدهند تا عیارش را نشان دهد

بیانی:‌ به نکونام فرصت بدهند تا عیارش را نشان دهد

شاهین بیانی، معتقد است استقلال فصل گذشته عملکرد بدی نداشت و باید یک فصل دیگر به نکونام فرصت بدهند تا او عیارش را نشان دهد.

همشهری آنلاین شاهین بیانی، کاپیتان سال‌های دور استقلال معتقد است که باید به جواد نکونام فرصت دارد تا این مربی در فصل آینده عیار خودش را نشان دهد. بیانی در خصوص عملکرد استقلال در فصل گذشته با هدایت جواد نکونام به همشهری گفت: «باید دید در فصل گذشته چه ابزاری در اختیار نکونام گذاشته شد و باشگاه استقلال چه مشکلاتی از شروع فصل گذشته داشت. طبیعتا برخی از بازیکنان مورد نظر این مربی جذب نشدند و نکونام از همان اول با مدیرعامل باشگاه اختلاف داشت و همین موضوع جو بدی را در تیم ایجاد رده بود. استقلال بخش مهمی از تمرینات پیش فصل را هم از دست داد و با وجود این مشکلات عملکرد بدی در سال گذشته نداشت.»

او در مورد برخی انتقادها از سبک بازی استقلال تاکید کرد: ـ«هر مربی بر اساس داشته‌هایش سبک بازی تیمش را انتخاب می‌کند و ما دیدیم که استقلال در بازی آخر فوتبال متفاوتی را برابر پیکان انجام داد. فرهاد مجیدی هم با همین شکل استقلال را قهرمان کرد. نکونام هم فصل گذشته خوب امتیاز گرفت و استقلال فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمان نشد. اگر پرسپولیس با آن نتیجه استقلال خوززستان را شکست نمی‌داد یا استقلال نساجی را می‌برد این تیم قهرمان شده بود.»

بیانی معتقد است که استقلال فصل آینده می‌تواند هجومی‌تر بازی کند: «اگر استقلال قهرمان شده بود قطعا الان خیلی از صحبت‌ها در مورد نکونام عوض می‌شد. باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده و حالا یک فرصت خوب وجود دارد تا تیمی شایسته و قوی برای فصل بعد بسته شود تا هواداران هم از دیدن بازی‌های تهاجمی استقلال لذت ببرند. به نظر من تغییر کادر فنی تصمیم درستی نیست چون آوردن مربی خارجی زمان را از استقلال می‌گیرد و در حال حاضر گزینه ایرانی هم وجود ندارد.»

پیشکسوت استقلال در مورد صحبت‌های وریا غفوری که گفته نکونام شایستگی سرمربیگی استقلال را ندارد، توضیح داد: «هر فردی می‌تواند نظر بدهد ولی من معتقدم باید یک فصل دیگر به نکونام فرصت بدهند تا عیارش را نشان دهد.»