بهترین رشته های آرایشگری زنانه کدامند؟

بهترین رشته های آرایشگری زنانه کدامند؟

آیا به دنبال یک شغل مناسب و پردرآمد زنانه هستید؟ به حرفه آرایشگری علاقه دارید اما نمی دانید کدام رشته را انتخاب کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب بهترین رشته های آرایشگری زنانه و انتخاب بهترین کلاس آرایشگری کمک کنیم.

انتخاب شغل به طور کلی یک پروسه حساس و البته دشوار است. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، باید موارد مختلفی از جمله علاقه، توانمندی های فردی و همچنین بازار کار آن را در نظر بگیرید. اگر اهل هنر، مد، زیبایی و خلاقیت هستید، آرایشگری بهترین گزینه برای شماست.

اما نکته اینجاست که امروزه آرایشگری به رشته های بسیار متنوعی تقسیم شده است و هرکدام از آن ها به طور تخصصی به حوزه خاصی از خدمات آرایشگری می پردازند. برای اینکه با بهترین رشته های آرایشگری زنانه آشنا شوید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید، ما در ادامه چند رشته پرطرفدار و پولساز آرایشگری را به شما معرفی می کنیم.

بهترین رشته های آرایشگری زنانه

کاشت ناخن

کاشت ناخن از رشته های جدید آرایشگری است که به سرعت جای خود را در میان خانم ها باز کرده است. این روش زیبایی برای خانم هایی که ناخن های بدشکل، ضعیف و شکننده دارند بسیار جذاب است. زیرا به آن ها این امکان را می دهد که ناخن های بلند، مقاوم، یکدست و زیبایی داشته باشند. علاوه بر این، ناخن های کاشت مقاومت بالایی دارند و به راحتی نمی شکنند. به این ترتیب تمام نیازهای خانم ها برای داشتن ناخن ها و دست های زیبا را برآورده می کند.

به همین دلیل، متخصصان این رشته می توانند مطمئن باشند که اگر در کار خود مهارت بالایی داشته باشند، می توانند مشتری های زیادی جذب کنند و به درآمدهای بالا برسند.

کاشت ناخن روش های مختلفی دارد مانند کاشت اکریلیک، ژله ای، قالبی و … که همه به طور کامل در دوره آموزش کاشت ناخن آموزش داده می شوند.

آموزش کاشت ناخن

فیشیال صورت

داشتن پوست صورت سالم و زیبا خواسته همه خانم ها و آقایان است. اما گاهی اوقات و به دلایل مختلف ممکن است پوست ما دچار مشکلاتی شود که ظاهر و زیبایی آن را دچار مشکل کند. از این رو، بسیاری از افراد مبالغ بالایی را هزینه می کنند تا سلامت و زیبایی پوست خود را بازگردانند. یکی از روش هایی که می توانید برای رسیدگی و درمان پوست خود امتحان کنید، پاکسازی یا فیشیال پوست است. این روش در دوره آموزش فیشیال صورت آموزش داده می شود و هنرجویان را برای کار در کلینیک های زیبایی و تخصصی پوست آماده می کند. مباحثی که در این دوره تدریس می شود شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با انواع پوست
  • آبرسانی پوست
  • ماساژ پوست صورت
  • کار با انواع دستگاه فیشیال صورت
  • لایه برداری پوست
  • ساخت انواع ماسک صورت
  • بستن منافذ باز پوست
  • شناخن انواع بیماری ها و مشکلات پوستی

شما در پایان این دوره برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای آماده می شوید. پس از قبولی در آزمون می توانید مدرک خود را دریافت کنید و کار حرفه ای خود را آغاز کنید.

گریم و میکاپ

آرایش کردن همیشه و در همه فرهنگ ها و زمان ها مورد استقبال خانم ها واقع شده است. این هنر به ویژه در ایران طرفدارهای زیادی دارد و می تواند رشته گریم و میکاپ را به یکی از رشته های پردرآمد تبدیل کند.

زیرا همه خانم ها در هر سن و سالی دوست دارند زیبا و آراسته باشند. و در بسیاری از مراسم ها و مجالس مهم، برای اینکه زیباتر از همیشه به نظر برسند به یک آرایشگر ماهر و باتجربه مراجعه می کنند. از این رو متخصصان این روشته می توانند همیشه مشتری های خود را داشته باشند.

شما در دوره آموزش گریم و میکاپ با انواع لوازم و ابزار آرایشی آشنا می شوید، نحوه کار با آن ها را می آموزید، در شناخت انواع پوست و فرم چهره به مهارت کامل می رسید و تکنیک های مختلف آرایش صورت، چشم، لب و … را به طور حرفه ای آموزش می بینید.

از دیگر مواردی که به عنوان یک آرایشگر حرفه ای باید بدانید، انواع آرایش شب و روز و همچنین آرایش مخصوص عکاسی است. زیرا هر موقعیت و مناسبتی آرایش مخصوص خود را می طلبد و شما باید به عنوان یک متخصص در این زمینه به تمام تکنیک های آرایشی مسلط باشید.

آموزش گریم و میکاپ

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

علاوه بر انتخاب یک رشته خوب و پردرآمد، مهم ترین نکته ای که می تواند موفقیت کاری شما را تضمین کند، انتخاب یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای است.

برای اینکه بتوانید در این زمینه نیز انتخاب مناسبی داشته باشید، باید با ویژگی های یک آموزشگاه خوب و حرفه ای آشنا باشید. یک آموزشگاه حرفه ای مانند رز سرخ که می تواند تمام نیازهای شما را به عنوان یک هنرجو برآورده سازد و شما را با آمادگی کامل روانه بازار کار کند.

رز سرخ تمام دوره های آموزشی رشته های آرایشگری مهم و پرطرفدار مانند آموزش کاشت و طراحی ناخن، فیشیال صورت، رنگ و مش، گریم ومیکاپ، آرایش دائم صورت و … را با بهترین کیفیت و در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند .

از ویژگی های منحصر به فرد و مثبت این آموزشگاه می توان به کیفیت بالای کلاس های آموزشی، همکاری با اساتید باتجربه و حرفه ای، بکارگیری تجهیزات جدید و با کیفیت، شهریه مناسب و مقرون به صرفه و برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل اشاره کرد.

همچنین، رز سرخ می تواند پس از پایان دوره آموزشی شما را برای آزمون به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کند. پس از شرکت و قبولی در آزمون می توانید گواهینامه مهارت خود را دریافت کنید و به طور حرفه ای در زمینه تخصصی خود مشغول به کار شوید.

بعلاوه، خدمات مهم دیگری که آموزشگاه رز سرخ با افتخار به هنرجویان خود ارائه می دهد، پشتیبانی طولانی مدت پس از پایان دوره آموزشی است. با این کار، هنرجویان پس از پایان کلاس خود می توانند برای آمادگی آزمون فنی و حرفه ای و راه اندازی کسب و کار خود از اساتید خود مشورت بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.