بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ؛ گزینه‌های پرامکانات برای خرید

بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ؛ گزینه‌های پرامکانات برای خرید

به نقل از دیجیکالا:

اگر در بازار تلویزیون‌ها به جست‌وجو بپردازید، در می‌یابید که این روزها تلویزیون‌های ال‌سی‌دی (LCD) به طور گسترده جای خود را به تلویزیون‌های ال‌ای‌دی (LED) داده‌اند و با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در بازار به فروش می‌رسند. شرکت‌های بسیاری به دلیل محبوبیت بالای این محصولات اقدام به تولید تلویزیون‌های ال‌ای‌دی با اندازه‌های مختلف می‌کنند.  اگر شما قصد خرید تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ را دارید، این مطلب را از دست ندهید چرا که در راهنمای خرید بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ ایرانی و خارجی دیجی کالا مگ، به معرفی و بررسی ۱۰ تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ برتر و پرفروش دیجی کالا خواهیم پرداخت تا خیلی سریع و آسان، ایده‌آل‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.


بهترین تلویزیون های ۴۳ اینچ


تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND

بهترین تلویزیون 43 اینچ ایرانی

آغازگر فهرست راهنمای خرید بهترین تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ خواهیم بود با معرفی و بررسی یک محصول پرفروش و پرطرفدار از برند جی پلاس یعنی مدل GTV-43PH618N-IND. این محصول که نسبت به قابلیت‌هایی که به کاربران ارائه می‌دهد، ارزش خرید بالایی دارد، مجهز به نمایشگر ۴۳ اینچی از جنس LED است که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسلی به کاربران نشان می‌دهد. انرژی این تلویزیون ال‌ای‌دی جی پلاس از جانب برق شهری تأمین می‌شود و از نسبت تصویر ۱۶:۹ نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون ال‌ای‌دی جی پلاس ۴۳ اینچ به صورت رومیزی قابل استفاده است، اما برای کاربرانی که دوست دارند تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنند نیز این امکان فراهم شده تا با استفاده از پایه‌ی مخصوص، این کار را انجام دهند.

سیستم‌عامل این تلویزیون به اندروید نسخه‌ی ۱۱ تجهیز شده و در داخل بوردِ اصلی تلویزیون، یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی نصب شده تا تلویزیون در اجرای برنامه‌های مختلف قدرت لازم را داشته باشد. به لطف این سیستم‌عامل، کاربران می‌توانند جدیدترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های روز دنیا را روی این تلویزیون نصب کنند. در این مدل علاوه بر وجود دو پورت USB 2.0، سه پورت HDMI و دو بلندگوی باکیفیت هم وجود دارد. تلویزیون مدل GTV-43PH618N-IND، مجهز به گیرنده‌ی DVB-T2 است که به واسطه‌ی این گیرنده شما قادر خواهید بود شبکه‌های دیجیتالی HD متداول را روی تلویزیون دریافت کنید. بنابراین، احتیاجی به خرید یک دستگاه جداگانه برای این تلویزیون نخواهید داشت.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی دوو مدل DLE-43K4200L

بهترین تلویزیون 43 اینچ دوو

در بین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی، دوو (Daewoo) به‌عنوان یک برند منحصربه‌فرد که محصولات فوق‌العاده باکیفیتی عرضه می‌کند، شناخته می‌شود و محصولات آن همواره جزو پرفروش‌ترین کالاهای موجود در بازار به شمار می‌رود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تلویزیون ال‌ای‌دی مدل DLE-43K4200L این برند اشاره کرد. این تلویزیون باکیفیت از یک پنل ۴۳ اینچی از جنس LED ساخته شده که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسلی برای کاربران به نمایش می‌گذارد. حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف این پنل بزرگ دیده می‌شود تا کاربران از تماشای تصاویر لذت ببرند. این محصول مجهز به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی نیز است تا کاربران نیازی به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نداشته باشند. این تلویزیون نسبت تصویر ۱۶:۹ را ارائه می‌دهد و مجهز به دو بلندگو با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات است.

این تلویزیون ال‌ای‌دی دوو ۴۳ اینچ از یک قابلیت بسیار کاربردی پشتیبانی می‌کند و آن هم قابلیت ماشین زمان (Time Shift) است. این قابلیت، به کاربر اجازه می‌دهد تا برنامه تلویزیونی دلخواه خود را روی حافظه داخلی تلویزیون، هارد دیسک یا فلش ذخیره کند تا بعداً نیز به آن دسترسی داشته باشد. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. در پشت بدنه‌ی این تلویزیون ۴۳ LED اینچ دوو سه پورت HDMI و دو پورت USB برای استفاده کاربران و وصل کردن لوازم جانبی تعبیه شده است. این محصول مصرف برق بسیار کمی نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43K4200L سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M

اسنوا یک شرکت بزرگ ایرانی تولید لوازم خانگی است و محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این موضوع در مورد تلویزیون ال‌ای‌دی مدل SLD-43NY13600M که در فهرست راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ قرار گرفته نیز به درستی صدق می‌کند. همانند دیگر محصولات معرفی شده، این تلویزیون نیز مجهز به نمایشگر ۴۳ اینچی از جنس LED است که از وضوح تصویر Full HD پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با دقت ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسلی به کاربران نشان می‌دهد. اسنوا در این محصول به پنل توجه ویژه‌ای نشان داده و آن را به صورت تخت و بدون حاشیه طراحی کرده تا زاویه دید گسترده این تلویزیون، امکان تماشای محتواهای ویدیویی را از زوایای متفاوت برای کاربران فراهم کند. این محصول همچنین مجهز به دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات است که از فناوری صدای دالبی نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ال‌ای‌دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M همچنین مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 بوده تا شما دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و به راحتی بتوانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند. در پشت بدنه‌ی این تلویزیون ۴۳ LED اینچ اسنوا سه پورت HDMI و دو پورت USB 2.0 برای استفاده کاربران و وصل کردن لوازم جانبی به چشم می‌خورد. همچنین به فناوری‌های این محصول باید تکنولوژی EPG را نیز اضافه کنیم که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه‌های مورد علاقه‌اش تعبیه شده است.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43C612N

ابعاد تلویزیون ۴۳ اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43C612N، به لطف بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته و داشتن قیمتی مناسب در راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ قرار گرفته است. این تلویزیون از یک پنل ۴۳ اینچی IPS با نور پس‌زمینه LED با پشتیبانی از نسبت تصویر ۱۶:۹، وضوح تصویر Full HD و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. قلب تپنده‌ی این محصول یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای است و به لطف داشتن سیستم‌عامل اندروید، کاربران می‌توانند برنامه‌های دلخواه خود را روی آن نصب کنند. در این مدل علاوه بر وجود دو پورت USB 2.0، سه پورت HDMI، پورت LAN و دو بلندگوی باکیفیت هم وجود دارد.

این محصول باکیفیت نکسار همچنین از قابلیت ARC نیز پشتیبانی می‌کند که شاید برای طیف وسیع‌تری از کاربران کاربردی باشد. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد تا در صورت نیاز بتوانید با نصب پایه‌ی مخصوص، از آن روی دیوار نیز بهره ببرید. تلویزیون مدل NTV-H43C612N، مجهز به گیرنده‌ی DVB-T2 است که به واسطه‌ی این گیرنده شما قادر خواهید بود شبکه‌های دیجیتالی HD متداول را روی تلویزیون دریافت کنید. بنابراین، احتیاجی به خرید یک دستگاه جداگانه برای این تلویزیون نخواهید داشت. این محصول همچنین از رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که برای اجرای روان بازی‌ها شاید چندان مطلوب نباشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43C612N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N

بهترین ال‌ای‌دی 43 اینچ

در راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ، برند جی پلاس نماینده‌های زیادی دارد که مدل GTV-43PU746N، یکی از بهترین آن‌هاست. این محصول برخلاف سایر مدل‌های معرفی شده، از وضوح تصویر ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پشتیبانی می‌کند و بنابراین کاربران از تماشای محتواهای تصویری در این تلویزیون لذت زیادی خواهند برد. همچنین باید به این قابلیت‌های این پنل LED، نسبت تصویر ۱۶:۹، قابلیت HDR10 و عمق رنگی ۱۰ بیتی را نیز اضافه کنیم. این محصول ۴۳ اینچی زاویه دید گسترده و کاهش‌دهنده نویز تصاویر نیز دارد و از گیرنده دیجیتال داخلی نیز پشتیبانی می‌کند تا نیازی به خرید گیرنده به صورت جداگانه نداشته باشید و همه‌ی شبکه‌های صدا و سیما را با کیفیت HD دریافت کنید.

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است که ۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای این محصول را در امر پردازش یاری می‌کند. بنابراین به لطف این سیستم‌عامل، شما می‌توانید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را روی این تلویزیون نصب کنید. تلویزیون ال‌ای‌دی جی پلاس ۴۳، مجهز به فناوری وای فای و بلوتوث نیز است و پورت‌های زیادی در پشت آن تعبیه شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دو پورت USB 2.0 و سه پورت HDMI نیز اشاره کرد. این محصول خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI دارد و از قابلیت کاربردی Mirror Quick نیز پشتیبانی می‌کند. حمل و نقل این تلویزیون چندان دردسرساز نخواهد بود؛ چراکه این دستگاه به همراه پایه‌اش روی هم رفته ۱۱ کیلوگرم وزن دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M

بهترین ال‌ای‌دی 43 اینچ

محصولی دیگری از برند موفق اسنوا یعنی SLD-43NK13000M، به لطف قابلیت‌های بسیار خوبی که به کاربران ارائه می‌دهد، در فهرست بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ قرار گرفته است. این تلویزیون از یک پنل ۴۳ اینچی از جنس IPS با نور‌ پس‌زمینه LED بهره می‌برد که تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا همان Full HD برای کاربران به نمایش می‌گذارد. نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۹ است و علاوه بر حالت رومیزی به صورت دیواری نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تولید صدای باکیفیت، این محصول از دو اسپیکر با خروجی ۲۰ وات بهره می‌برد که از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال (ِDolby Digital) و سوراند (Surround) پشتیبانی می‌کند تا صدا را در تمام جهات به گوش کاربران برساند. تلویزیون ال‌ای‌دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M، مجهز به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی نیز است تا کاربران نیازی به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نداشته باشند. روی بدنه‌ی پشتی این محصول نیز طیف گسترده‌ای از درگاه‌های کاربردی دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سه درگاه HDMI، یک درگاه کامپوزیت، کامپوننت و دو USB اشاره کرد. مصرف برق این محصول نیز بسیار پایین است.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی سام الکترونیک مدل UA43T5100TH

تلویزیون 43 اینچ سام الکتریک

سام الکترونیک، یک برند کاملاً ایرانی است که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند و تلویزیون مدل UA43T5100TH، جزو همین دسته از محصولات است. این تلویزیون مجهز به نمایشگر ۴۳ اینچی از جنس IPS با نور پس‌زمینه‌ LED است که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسلی به کاربران نشان می‌دهد. سام الکترونیک در این محصول تمرکز خود را روی پنل قرار داده و آن را به صورت تخت و بدون حاشیه طراحی کرده تا زاویه دید گسترده این تلویزیون، امکان تماشای محتواهای ویدیویی را از زوایای متفاوت برای کاربران فراهم کند. از ویژگی‌های نمایشگر این تلویزیون می‌توان به استفاده از فناوری تقویت گستره رنگ و قابلیت Clean View برای کاهش نویز و تداخل اشاره کرد. به لطف این ویژگی، تصاویر این تلویزیون بسیار شفاف و با کیفیتی فوق‌العاده با نمایش رنگ‌های طبیعی ارائه می‌شود.

این محصول همچنین مجهز به دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات است که از استاندارد صوتی Clear Voice نیز پشتیبانی می‌کند. سه درگاه HDMI و دو درگاه USB 2.0 روی پنل پشتی این تلویزیون LED تعبیه شده تا کاربران بتوانند لوازم جانبی دلخواه خود را به این محصول متصل کنند. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. تیونر دیجیتال از نوع DVB-T2 استفاده شده در این تلویزیون امکان دریافت کانال‌های صدا و سیما با کیفیت FHD را فراهم می‌کند و قابلیت ضبط برنامه‌های در حال پخش را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از این تلویزیون باکیفیت به عنوان مانیتور کامپیوتر در جلسات اداری و رسمی خود استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5100TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ا‌ل‌ای‌دی مجیک تی وی مدل MT43D1300

تلویزیون 43 اینچ مجیک

تلویزیون ا‌ل‌ای‌دی مجیک تی وی مدل MT43D1300، از جمله محصولات بسیار باکیفیت و قیمت‌مناسب موجود در بازار است که ابعادی ۴۳ اینچی از جنس IPS با نور پس‌زمینه LED دارد و با ارائه رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، کاربران از تماشای برنامه‌های دلخواه خود لذت خواهند برد. این محصول از دو اسپیکر بهره می‌برد که توان خروجی صدای هر کدام ۸ وات است و در مجموع می‌تواند ۱۶ وات صدا تولید کند. همچنین به لطف بهره‌گیری از گیرنده دیجیتال داخلی، کاربران نیازی به خرید و پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای گیرنده دیجیتال ندارند. با مجیک تی وی مدل MT43D1300، شما قادر خواهید بود برنامه‌های تلویزیونی خاصی که به آن علاقه‌ مند هستید را با قابلیت PVR ضبط کنید.

همچنین قابلیت Time Shift هم روی این تلویزیون تعبیه شده تا شما بتوانید برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را سر فرصت تماشا کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران به راحتی بتوانند به هر شکلی که دوست دارند، از آن بهره ببرند. دو درگاه USB 2.0 و دو درگاه HDMI روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون LED می‌توان به امکان استفاده از حالت هتل (Hotel Mode)، ماشین زمان، تلتکس و خروجی SPDIF اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی مجیک تی وی مدل MT43D1300 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۳KU7970

بهترین تلویزیون 43 اینچ سامسونگ

فهرست راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ را با معرفی و بررسی یک محصول پرفروش و پرامکانات از سامسونگ یعنی مدل ۴۳KU7970 ادامه می‌دهیم. این تلویزیون ابعادی ۴۳ اینچی از جنس IPS با نور پس‌زمینه‌ LED دارد و قادر است تصویر و محتواهای ویدیویی را با کیفیت ۴K و رزولوشن رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ به کاربران ارائه دهد. همچنین نسبت تصویر ۱۶:۹ موجب می‌شود تا زاویه‌ی دید بسیار بی‌نظیری را با این تلویزیون بتوانید تجربه کنید و از تماشای محتواهای تصویری با بالاترین کیفیت ممکن لذت ببرید. این پنل از قابلیت HDR pro نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف آن، رنگ‌ها با شفافیت و وضوح بسیار زیادی به نمایش در می‌آیند. تلویزیون ال‌ای‌دی سامسونگ ۴۳ اینچ به عنوان سیستم صوتی خود، از دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات بهره می‌برد که این سیستم صوتی نیز از قابلیت‌های پیشرفته نظیر Dolby Digital Plus و DTS پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل تایزن سامسونگ به صورت پیش‌فرض روی این تلویزیون هوشمند نصب شده و به شما این امکان را می‌دهد تا جدیدترین اپلیکیشن‌های روز دنیا را روی تلویزیون خود داشته باشید. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای این محصول نیز عملکرد بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI برای این مدل در نظر گرفته ‌شده و همچنین باید به یک رابط کامپوننت و کامپوزیت و پورت شبکه‌ی LAN نیز اشاره کنیم که برای اتصال به اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به غیر از این، شما با وای فای نیز امکان متصل شدن به اینترنت را دارید. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند می‌توان پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)، قابلیت تصویر در تصویر، قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG، پشتیبانی از زیرنویس، قابلیت خاموش شدن خودکار و قابلیت جست‌وجو کانال خودکار را نام برد. از این محصول می‌توان به صورت دیواری نیز استفاده کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 43KU7970 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال‌ای‌دی ایکس ویژن مدل ۴۳XC630

بهترین تلویزیون ایرانی

از دیگر محصولات بسیار باکیفیت و پرفروش موجود در فهرست راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ، می‌توان به تلویزیون ال‌ای‌دی ایکس ویژن مدل ۴۳XC630 اشاره کرد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای تصویری را با وضوح تصویر Full HD برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این محصول همچنین همچنین مجهز به نسبت تصویر ۱۶:۹، عمق رنگی ۱۰ بیتی، روشنایی ۳۸۰ نیت، کنتراست ۱۲۰۰:۱، قابلیت نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ و رفرش ریت ۶۰ هرتزی نیز هست. به عنوان سیستم صوتی، این تلویزیون از دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی ۲۰ وات بهره می‌برد که از استاندارد صوتی صدای دالبی نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ال‌ای‌دی ایکس ویژن مدل ۴۳XC630 مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 بوده تا شما دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و به راحتی بتوانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. روی بدنه‌ی پشتی این محصول نیز طیف گسترده‌ای از درگاه‌های کاربردی دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سه درگاه HDMI، یک درگاه کامپوزیت، کامپوننت و دو USB اشاره کرد. با این محصول می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی که به آن علاقه‌ مند هستید را با قابلیت PVR ضبط کنید. همچنین این تلویزیون ایکس ویژن قابلیت ماشین زمان را نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 سایز 43 اینچ

سخن پایانی

در راهنمای خرید بهترین ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ دیجی کالا مگ، به معرفی و بررسی ۱۰ تلویزیون LED باکیفیت و پرفروش دیجی کالا پرداختیم تا خرید آسان و بدون دغدغه‌ای را تجربه کنید. به نظر شما از بین محصولات معرفی شده کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
کدام تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ از کیفیت تصویر ۴K پشتیبانی می‌کند؟
تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N چنین قابلیتی را دارد.
آیا قابلیت نصب بازی در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ وجود دارد؟
آیا امکان اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون‌های ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ وجود دارد؟
قابلیت ماشین زمان در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی ۴۳ اینچ چیست؟