بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان را بشناسید

بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان را بشناسید

به نقل از دیجیکالا:

از آنجایی که استفاده از اپلیکیشن‌ها در تار و پود زندگی مدرن و امروزی انسان عصر دیجیتال نفوذ کرده، دانشجویان و دانش‌آموزان به نوبه‌ی خود می‌توانند از یک سری اپلیکیشن‌های کاربردی برای رسیدگی بهتر به امورات تحصیلی خود استفاده کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می‌کنیم که خواندن تا انتهای این مطلب را از دست ندهید، چرا که در این مقاله به معرفی و بررسی جدیدترین و بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان خواهیم پرداخت تا با بهره‌گیری از آن‌ها، به راحتی کارهای تحصیلی خود را پیش برده و از درس خواندن لذت ببرید.


اپلیکیشن‌های خارجی مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان


۱. اپلیکیشن Scanner Proo؛ اپلیکیشن هوشمند برای اسکن کردن

اسکن کردن، یکی از نیازهای همیشگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان در دوران تحصیلشان است. Scanner Pro، یک اپ اسکنر هوشمند است که می‌تواند در موارد مختلفی به دانشجویان کمک کند. گاهی اوقات اساتید از شما درخواست می‌کنند که پس از انجام یک پروژه، تحقیق و یا تکلیف محول شده آن را به صورت یک فایل PDF یا سایر فرمت‌ها به وی تحویل دهید. اینجاست که اپلیکیشن Scanner Pro اهمیت خود را نشان می‌دهد.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت باورنکردنی از برگه‌های مختلف توسط دوربین گوشی هوشمندتان عکس بگیرید و سپس این اپلیکیشن، آن تصاویر را به صورت خودکار به فایل PDF تبدیل می‌کند و شما می‌توانید آن را برای اساتیدتان ارسال کنید.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی این اپلیکیشن، توانایی تشخیص هوشمند متن‌ها و حاشیه‌ی صفحه است. در واقع این اپ، پس از اسکن از صفحات انتخابی شما به شکل حرفه‌ای قسمت‌های اضافی را برش می‌دهد، متن‌ها را واضح‌تر می‌کند و با تنظیم خودکار روشنایی و رنگ آن، کیفیت نهایی فایل PDF را به طور محسوسی افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این اپ می‌توان به قابلیت تنظیم دستی لبه‌های کاغذ، پیش‌نمایش بندانگشتی فایل‌ها برای تشخیص ساده‌تر آن‌ها و امکان اسکن بارکد و QR اشاره کرد.

دانلود از گوگل پلی

Logo | Myket

۲. اپلیکیشن Anki؛ طراحی و ساخت فلش کارت برای دانشجویان و دانش آموزان

Anki، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان جهت طراحی و ساخت فلش کارت آنلاین است که کار آن‌ها را برای امتحانات و مطالعه آسان می‌کند. در واقع Anki این امکان را فراهم آورده تا کاربران فلش کارت‌ها را بر اساس موضوعات مد نظر خود را طراحی کنند و از روش‌های مختلف یادگیری بهره ببرند. این اپ کاربردی از سیستم تکرار دوره‌ای به خوبی پشتیبانی می‌کند و کارت‌ها را قبل از این که فراموششان کنید، آنقدر برای شما به نمایش می‌گذارد تا محتواهای کارت‌ها ملکه‌ی ذهنتان شود.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن Anki، گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و آن‌ها برای همگام سازی فلش کارت‌های خود در چندین دستگاه، می‌توانند از سرویس همگام‌سازی رایگان AnkiWeb بهره ببرند. این اپلیکیشن از تصاویر، ویدیو، نوشته و حتی فرمول‌های علمی نیز پشتیبانی می‌کند و دارای ویجت‌هایی برای نمایش میزان پیشرفت کاربران نیز است. این اپ برای کاربران گوشی‌های اندرویدی در دسترس است.

دانلود از گوگل پلی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۳. اپلیکیشن Grammarly Keyboard؛ تصحیح متون و جملات انگلیسی

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

نوشتن صحیح جملات و متون انگلیسی برای دانشجویان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما طبیعتاً دانش زبانی همه‌ی آن‌ها مثل هم نیست و بسیاری از افراد در انجام این کار ضعف‌هایی دارند. در این زمینه Grammarly Keyboard، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مناسب دانشجویان است که می‌تواند نوشته‌های شما را با ۲۵۰ قاعده دستور زبان انگلیسی بررسی کرده و اشتباهات موجود را به شما نشان دهد.

این برنامه مجهز به سیستم هوشمند کامل‌کننده لغت‌ها برای افزایش سرعت تایپ و قابلیت تایپ متن تنها با کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش نیز است. این اپلیکیشن صرفا برای کاربران اندرویدی در دسترس است، اما کاربران سایر پلتفرم‌ها می‌توانند از Grammarly به عنوان افزونه روی مرورگر گوشی یا کامپیوترشان استفاده کنند. برای این حالت، کافی است با مرورگر خود به سایت Grammarly بروید تا آن را دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

۴. اپلیکیشن Rescue Time؛ مدیریت زمان برای دانشجویان و دانش آموزان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

برای دانشجویان و دانش‌آموزان مقوله زمان بسیار حائز اهمیت است، چرا که آن‌ها کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارند و معمولاً وقت‌های زیادی را در طول روز هدر می‌دهند. در این زمینه می‌توانیم به اپلیکیشن Rescue Time، به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت زمان مناسب دانشجویان اشاره کنیم که ابزاری پیشرفته برای افزایش بهره‌وری و کاهش اتلاف وقت در طول روز به شمار می‌رود.

در واقع این اپلیکیشن، روی اینکه از چه وب‌سایت‌ها و اپ‌هایی بهره می‌برید و چه مدت زمانی را در آن‌ها سپری می‌کنید، نظارت و بررسی دارد و آن را در قالب گزارش‌هایی به شما ارائه می‌دهد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید هر اپ و وب‌سایتی را در قالب پنج دسته بر اساس اولویت طبقه‌بندی کنید و به فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهید، امتیاز دهید.

دانلود از گوگل پلی

۵. اپلیکیشن My study Life؛ اپلیکیشن مناسب برای برنامه‌ریزی درسی دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

My study Life، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی مناسب دانشجویان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا خیلی ساده‌تر و آسان‌تر برنامه‌های درسی، برنامه‌های کلاس‌های دانشگاه، پروژه‌ها، تکالیف و سایر امورات تحصیلی خود را در فضای ابری ذخیره کرده و به آن‌ها در هر کجا و با هر دستگاهی دسترسی داشته باشند.

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب My Study Life، تقویم هفتگی آن است که کلاس‌ها را با رنگ‌های مختلف در بازه زمانی آن‌ها نمایش می‌دهد. همچنین امکان تنظیم یادآور پیش از شروع کلاس، امتحان یا در زمان انجام تکالیف نیز برای کاربران وجود دارد تا هیچ چیزی را فراموش نکنید. شما حتی می‌توانید به داده‌های خود به صورت آفلاین نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی

Logo | Myket

۶. اپلیکیشن Notion؛ برنامه‌ای برای مدیریت کارها و یادداشت‌برداری

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن Notion، یک اپ مدیریت کارها و یادداشت‌برداری بسیار پرامکانات و همه‌جانبه است که می‌تواند برای دانشجویان و دانش‌آموزان همراه بسیار خوبی در طول دوران تحصیلی باشد. این اپلیکیشن چنین امکانی را به شما می‌دهد تا روی چند پروژه درسی خود به صورت همزمان کار کنید.

در واقع شما با استفاده از این اپ، قادرید اطلاعات خود را در قالب‌های مختلفی مانند جدول، لیست، نوت و… سازماندهی کرده و از آن به عنوان یک محل تمرکز برای تمامی کارهای خود بهره ببرید. امکان همکاری با حداکثر ۵ کاربر دیگر روی پروژه‌ها، امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها و یادآوری کارها از دیگر قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن است.

دانلود از گوگل پلی

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

۷. اپلیکیشن Trello؛ ابزاری محبوب برای مدیریت و سازماندهی کارهای گروهی

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اگر قصد انجام پروژه‌ها و تکالیف گروهی با سایر دانشجویان کلاس را دارید، پیش از هر اقدامی اپلیکیشن Trello را نصب کنید. این اپلیکیشن، یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت و سازماندهی کارهای گروهی است که عملکردی شبیه به یک تخته وایت‌برد مجازی دارد و شما می‌توانید روی این تخته وایت‌برد اهداف پروژه، وظایف اعضای گروه و موارد دیگر را بنویسید و به صورت دقیق روی آن‌ها  نظارت داشته باشید. همچنین کاربران می‌توانند در مورد بخش‌های مختلف پروژه نظر بدهند و با یک دیگر مشورت کنند.

دانلود از گوگل پلی

۸. اپلیکیشن Sleep Cycle؛ مدیریت زمان خواب

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

داشتن خواب خوب و کافی برای دانشجویان و دانش‌آموزان به جهت یادگیری موثرتر مطالب درسی بسیار حائز اهمیت است. Sleep Cycle، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت خواب مناسب دانشجویان است که با تحلیل فازهای خواب شما مناسب‌ترین زمان یعنی زمانی که خواب‌تان به سبک‌ترین حد ممکن رسیده، را برای بیدار کردن شما انتخاب می‌کند و موجب می‌شود که بعد از بیداری، احساس کسلی و بی‌حوصلگی نداشته باشید.

دانلود از گوگل پلی

۹. اپلیکیشن Todoist؛ اپلیکیشنی کاربردی برای برنامه‌ریزی

اپلیکیشن‌های مناسب برنامه ریزی

برنامه‌ریزی یکی از اساسی‌ترین اقدامات دانشجویان و دانش‌آموزان برای موفقیت در دوران تحصیلی است و در این زمینه Todoist، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان است. شما با استفاده از این اپ، می‌توانید کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را به صورت مرتب یادداشت کنید تا Todoist در موعد مقرر انجام آن‌ها را به شما یادآوری کند.

با توجه به ابری بودن این اپلیکیشن شما می‌توانید آن روی کلیه دستگاه‌های هوشمند خود نصب کرده و از قابلیت‌های کاربردی آن نظیر دارای بودن یک ویجت اختصاصی برای دسترسی راحت‌تر به برنامه‌های خود لذت ببرید.

دانلود از گوگل پلی

۱۰. اپلیکیشن Mathway؛ اپلیکیشن فهم و حل مسائل ریاضی مناسب برای دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اگر در طول دوران تحصیلیتان با درس ریاضی سر و کار دارید و در حل برخی از مسائل به مشکل بر می‌خورید، اپلیکیشن Mathway یکی از بهترین برنامه‌های مناسب دانشجویان است که نه تنها به شما در حل مسئله‌های ریاضی کمک می‌کند، بلکه نحوه‌ی درک رسیدن به راه‌حل را نیز ارائه می‌دهد.

این اپ از هر نوع محاسبات جبری، ریاضیات پایه، ریاضیات پیشرفته، بردار ها، انواع ماتریس و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به رسم گراف معادلات برای درک بهتر جواب‌ها و نمایش مراحل حل سوالات به صورت مرحله به مرحله نیز بپردازد. شما می‌توانید روی این اپ، به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی ۲۴ ساعته حساب باز کنید.

دانلود از گوگل پلی

کارجوپلاس در آی اپس - کارجو+

Logo | Myket

۱۱. اپلیکیشن Exam Count Down؛ یادآوری دقیق زمان امتحان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

فراموش کردن زمان یک امتحان، یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای هر دانشجو و دانش‌آموزی امکان دارد که پیش بیاید. اما با استفاده از اپلیکیشن Exam Count Down، نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

Exam Count Down، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان است که از قابلیت شمارش معکوس بهره می‌برد و به شما می‌گوید چند دقیقه، روز، هفته یا ماه تا زمان امتحان باقی مانده است. کاربران می‌توانند یادداشت‌هایی را به امتحانات و تست‌ها اضافه کنند و قابلیت یادآوری نیز در این اپلیکیشن کاربردی در دسترس است.

دانلود از گوگل پلی

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۲. اپلیکیشن Brain.FM؛ مطالعه به همراه موسیقی بی کلام

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان هنگام مطالعه از موزیک‌های بی‌کلام برای افزایش تمرکز خود استفاده می‌کنند. در این زمینه، Brain.fm، یک اپلیکیشن بسیار کاربردی موسیقی مخصوص مغز مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران برای افزایش تمرکز و داشتن خواب بهتر کمک می‌کند.

موسیقی‌های این اپلیکیشن، براساس نیاز کاربران در دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر تمرکز (focus)، ریلکسیشن (relaxation)،  خواب (sleep) و مدیتیشن قرار می‌گیرند و هوش مصنوعی وظیفه‌ی اجرای آن‌ها را بر عهده دارد.

دانلود از گوگل پلی

۱۳. اپلیکیشن Duolingo؛ یکی از بهترین ابزار برای یادگیری زبان‌های خارجی

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اگر قصد یادگیری یک زبان خارجی را دارید، اما فرصت شرکت کردن در کلاس‌های آموزشی را ندارید، Duolingo، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان برای یادگیری زبان است که با ایجاد فضایی جذاب، شما را به گذراندن ساعات و دقایقی در روز برای یادگیری زبان مورد علاقه‌تان از طریق بازی و سرگرمی تشویق می‌کند.

کاربران این اپلیکیشن باید از بین بیش از ۳۰ زبان مختلفی که به آن‌ها ارائه می‌شود، دست به انتخاب بزنند. نکته مهم در مورد این اپلیکیشن این است که شما برای یادگیری زبان‌های مختلف باید تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید، چرا که این اپلیکیشن از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

۱۴. اپلیکیشن Smart Voice Recorder؛ اپلیکیشن ضبط صدای هوشمند

برنامه Smart Voice Recorderاپلیکیشن Smart Voice Recorder، یک اپلیکیشن بسیار مناسب برای دانشجویانی است که در طول کلاس‌های درس، صدای تدریس استاد را به مدت طولانی ضبط می‌کنند. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که با کیفیت بالا اقدام به ثبت و ضبط صدای محیط اطراف خود نموده و به آسانی آن را مورد ویرایش قرار دهید.

یکی از قابلیت‌های جالب و مهمی که این اپلیکیشن دارد، حذف خودکار بخش‌های بی‌صدا در ضبط است که می‌تواند در کاهش حجم فایل صوتی و دسترسی به صحبت‌های اصلی اساتید بسیار کاربردی باشد. از دیگر ویژگی‌های خوب این اپ می‌توان به امکان ضبط صدا در پس زمینه، ابزار کالیبره کردن میکروفون، امکان ارسال و به اشتراک گذاری صدای ضبط شده از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان


اپلیکیشن‌های ایرانی مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان


۱۵. اپلیکیشن هم درس؛ برنامه‌ی جامع مناسب دانش آموزان و دانشجویان

هم درس

هم‌ درس، یکی از جدیدترین و بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی مناسب دانش‌آموزان و تا حدودی دانشجویان است که سطح یادگیری آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و با ارائه‌ی سوالات زیادی که اطلاعات تمام مباحث درسی را دربر می‌گیرند و بر اساس سطح دشواری دسته‌بندی شده‌اند، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را اعلام می‌کند.

همچنین بعد از پاسخ دادن به سوالات، شما می‌توانید به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و نکته‌های مهم آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این اپ همچنین یک ابزار برنامه‌ریزی هوشمند دارد که به‌ صورت خودکار و با توجه به اهمیت دروس و زمانی که خود شما مشخص می‌کنید، یک برنامه‌ریزی دقیق از آن‌ها به شما ارائه می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن می‌توان به ‏امکان ثبت سوال توسط کاربران، یادآور زمان‌بندی مرور مطالعات بر اساس منحنی فراموشی، ‏استفاده از فلش‌ کارت برای تقویت حافظه و تمرین بازیابی اطلاعات و ‏امکان ارسال فیلم و عکس و صوت و چت با پشتیبانی اشاره کرد.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

۱۶. اپلیکیشن گاجینو؛ یادگیری و برنامه‌ریزی درسی برای دانش آموزان

گاجینو

اپلیکیشن گاجیتو، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی مناسب دانش‌آموزان برای برنامه‌ریزی و یادگیری مطالب درسی به شمار می‌رود که که توسط گروه آموزشی گاج طراحی شده است. این اپلیکیشن مجموعه عظیمی از فیلم‌های آموزشی متنوعی دارد که مطالب تمامی پایه‌های تحصیلی را پوشش می‌دهد و آزمون‌ساز پیشرفته آن نیز، دانسته‌های دانش‌آموزان را به خوبی محک می‌زند.

دانش‌آموزان با استفاده از این اپلیکیشن به منبع گسترده‌ای از کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت که می‌توانند از طریق جست‌وجو نام مولف یا نام کتاب یا حتی تاریخ انتشار، آن را تهیه کنند. همچنین در قسمت جزوه‌سازی، امکان ساخت جزوه شخصی‌سازی شده دانش‌آموزان نیز وجود دارد.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۷. اپلیکیشن دیکشنری تحلیلگران؛ دیکشنری با امکانات متعدد

دیکشنری آنلاین تحلیلگران

بدون شک استفاده از یک دیکشنری مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، می‌تواند سختی‌های فرآیند آموزش را برای کاربران بسیار ساده‌تر کند. دیکشنری ایرانی تحلیلگران، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان است که با استفاده از آن می‌توانید معنای فارسی لغت مورد نظر خود را پیدا کنید یا با تایپ کلمه فارسی ترجمه انگلیسی آن را دریافت کنید.

این دیکشنری علاوه بر توضیح معنای کلمات، به ارائه تلفظ (دو شکل American و British) و مثال‌های کافی برای کلمه‌ی مورد نظر شما می‌پردازد تا خیلی آسان‌تر آن را به خاطر بسپارید و نحوه‌ی استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف را نیز یاد بگیرید. معنای کلمات در این دیکشنری بر اساس لغت‌نامه لانگمن تهیه شده و حتی اشتباهات رایج کاربران هم به صورت یک لیست به شما ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن کاربردی، یک آموزشگاه مجازی نیز دارد که به صورت دوره‌ای مطالب جدید به آن افزوده می‌شود و مهارت‌های مختلف را پوشش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این اپ می‌توان به امکان استفاده از فلش‌کارت‌ها برای یادگیری لغات، آزمون تعیین سطح،‌ خودآموزها، مترجم آنلاین، نمایش ریشه زبانی کلمه، مشخص کردن لغات آیلتس و تلفظ آفلاین نیز اشاره کرد.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

۱۸. اپلیکیشن تیک طلایی؛ اپلیکیشن کاربردی برای کنکوری‌ها

برنامه تیک طلایی

این اپلیکیشن کاربردی برای دانش‌آموزان و دانشجویان کنکوری طراحی و توسعه یافته شده و با ارائه یک سری روش‌های مفید به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیر رسیدن به هدف خود را آسان‌تر طی کنند. تیک طلایی با توجه به رشته، گرایش داوطلبان و همچنین مدت زمان باقی مانده تا کنکور، یک برنامه‌ریزی درسی بسیار دقیق را انجام داده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین از دیگر از قابلیت‌های بسیار خوب این اپ می‌توان به آموزش مدیریت زمان، تکنیک‌های تست‌زنی، تکنیک‌های برنامه‌ریزی هدفمند و تکنیک‌های مطالعه‌ی سریع اشاره کرد.

 

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

۱۹. اپلیکیشن تراش؛ برنامه‌ی کمک درسی با امکانات فراوان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن تراش، یک اپ کمک درسی و برنامه‌ریزی تحصیلی است که به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از فرصت‌های ایجاد شده بهره ببرید. در این اپلیکیشن امکان تست‌زنی وجود دارد و در انتها سوال‌هایی را که درست یا غلط جواب دادید و یا اصلا جواب ندادید را به شما نمایش می‌دهد. اگر هنگام تست‌زنی وقت استاندارد شما تمام شود، در این مورد نیز به شما هشدار می‌دهد.

به غیر از برنامه‌ریزی و تست‌زنی، این اپلیکیشن یک سری قابلیت‌های مفید نظیر امکان ایجاد فلش کارت، تصحیح خودکار تست‌ها، گزارش آمار هر درس به صورت جداگانه و قابلیت ذخیره نکته‌های مهم در یک بخش جداگانه را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

۲۰. اپلیکیشن پادرس؛ دستیار ویژه دانش آموزان

اپلیکیشن پادرس

آخرین اپلیکیشنی که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، اپلیکیشن پادرس است. این اپلیکیشن که به نوعی دستیار دبیرستانی‌ها به حساب می‌آید، محتوای کلیه دروس را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد و در انجام دادن تکلیف و پروژه‌های محول شده به آن‌ها کمک می‌کند.

قسمت‌های رایگانی نظیر انواع جزوات، نمونه سوال‌ها (نوبت اول و دوم، میان نوبت)، بارم بندی، ویدیوهای آموزشی و موارد دیگر در این اپلیکیشن دیده می‌شود. به لطف این اپ، دانش‌آموزان قادرند اکثر مشکلات درسی خود را به صورت رایگان و سریع بر طرف کنند.

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان

سخن پایانی

در این مقاله ما به معرفی ۲۰تا از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان پرداختیم و قابلیت‌های کاربردی هر کدام از آن‌ها را به صورت خلاصه مورد بررسی قرار دادیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید خیلی ساده‌تر و راحت‌تر به انجام امورات تحصیلی خود بپردازید و دوران شیرین تحصیل خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید.

شما تجربه ی استفاده از کدام اپلیکیشن های معرفی شده را دارید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: immerse education و theninehertz

سوالات متداول
بهترین اپلیکیشن حل مسائل ریاضی برای دانشجویان کدام است؟
اپلیکیشن Mathway قابلیت‌های بسیار کاربردی در این زمینه دارد.
بهترین اپلیکیشن ساخت فلش کارت برای دانشجویان کدام است؟
برای انجام پروژه‌های گروهی کدام اپلیکیشن به درد دانشجویان می‌خورد؟
بهترین اپلیکیشن دیکشنری ایرانی برای دانشجویان کدام است؟