با این بازی تسلط خود بر نقشه‌ی الدن رینگ را محک بزنید

با این بازی تسلط خود بر نقشه‌ی الدن رینگ را محک بزنید

به نقل از دیجیکالا:

فقط با دیدن یک تصویر، آیا می‌توانید دقیقا مشخص کنید که در کدام بخش از سرزمین‌های میانه در الدن رینگ قرار گرفته‌اید؟ یک بازی جدید به سبک Geoguessr دقیقا این آزمایش را پیاده‌سازی کرده است.

کاربر Theedenchild در ردیت این بازی سرگرم‌کننده را به نمایش گذاشته است. ثمره‌ی کار دو نفر از طرفداران دو آتیشه‌ی الدن رینگ، باعث ایجاد اثری شده که شامل بیش از ۸۰۰۰ مکان از بازی است که طرفداران می‌توانند آن‌ها را روی نقشه حدس بزنند. شیوه‌ی انجام بازی به این شکل است که به بازیکنان یک نقطه‌ی تصادفی در بازی نمایش داده می‌شود و گفتنی است که امکان چرخش دوربین از همه‌ی زوایا نیز فراهم می‌شود تا حدس راحت‌تر شود.

در ادامه بازیکنان باید به درستی جای این مکان را روی نقشه‌ی دنیای بازی انتخاب کنند. امتیازها بر اساس سرعت و صحت انتخاب به بازیکنان داده می‌شود و پس از گذشت چندین دور از بازی، آن‌ها می‌توانند بهترین‌ها را مشاهده کرده و امتیازات خود را با دیگران مقایسه کنند. جالب است بدانید که طبق گفته‌ی سازندگان، برای ایجاد این بازی بیش از صدها هزار تصویر خام از بازی ضبط شده و یک نقشه‌ی ماهواره‌ای ایجاد شده تا حدس‌ها آسان‌تر شود.

الدن رینگ

از زمان انتشار الدن رینگ در اوایل سال ۲۰۲۲، این بازی نقش‌آفرینی در کانون توجه محافل مختلف بازی بوده و جوایز مختلفی را در مراسم‌ها کسب کرده است. الدن رینگ با داشتن یک دنیای عظیم با هزاران راز برای کشف، همچنان بسیاری از بازیکنان را با جزئیات خود شگفت‌زده می‌کند اما بدون شک بازیکنان به دنبال محتوای جدید برای این اثر هستند. خوشبختانه گمانه‌زنی‌ها خبر از معرفی اولین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی توسط فرام‌سافتور در سال ۲۰۲۳ می‌دهند. این بازی هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بخوانید: بهترین ترتیب رویارویی با غولآخرهای الدن رینگ (با نقشه‌ی کامل محل تمام باس‌ها)

در نهایت گفتنی است که بازی Elden Ring GeoGuessr به صورت کاملا رایگان در این نشانی در دسترس است. شما می‌توانید آن را با نقشه‌ی کامل تجربه کنید یا بازی را به مناطق خاص محدود کنید.

منبع: Polygon


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
بازی pes 2022 مخصوص xbox 360
۷۰,۰۰۰
تومان
خرید بازی کنسول

مشاهده همه

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ