ادارات این استان ها پنجشنبه تعطیل شدند

ادارات این استان ها پنجشنبه تعطیل شدند

با توجه به افزایش دمای هوا و به استناد مصوبه شورای امنیت ملی کشور، ادارات بسیاری از استان ها در روز پنجشنبه (21 تیرماه) تعطیل اعلام شد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور و افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شهرداری‌های استان سمنان در روز پنجشنبه تعطیل شد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تمامی سازمان ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استثنا مراکز خدمات رسان، درمانی و نظامی روز پنجشنبه مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل است.

همچنین به گفته مدیرکل مدیریت بحران زنجان، با موافقت استاندار دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل مدیریت مصرف انرژی پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. همچنین تمامی دستگاه های اجرایی استان های کرمان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری در این روز تعطیل اعلام شد.

دو هفته متوالی

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کرمانشاه، روزهای پنجشنبه این هفته و هفته آینده ( ۲۱ و ۲۸ تیر) ادرات استان تعطیل شدند و روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده هم دو ساعت زودتر تعطیل می شوند. همچنین همه دستگاه های اجرایی استان یزد از تاریخ ۱۷ تیرتا ۱۵ شهریور ماه در روزهای پنچشنبه هر هفته تعطیل هستند.

در عین حال، اداره‌های خوزستان طبق اعلام استانداری خوزستان شنبه ۲۳ تیرماه به دلیل افزایش دما تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت. با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت تمام ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ ۲۳ تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان چهارشنبه (20 تیرماه) و پنجشنبه (21 تیرماه) تغییر کرده است.

همچنین فعالیت ادارات خراسان شمالی با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و به‌ منظور مدیریت مصرف انرژی در روز پنجشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شود.