۸ ایده برای ارسال کد هدیه در پیامک + راهنمای گرفتن بهترین نتیجه!

۸ ایده برای ارسال کد هدیه در پیامک + راهنمای گرفتن بهترین نتیجه!

چرا از ارسال کد تخفیف در پیامک نتیجه نمی‌گیریم؟ بله، طبق اصل زیان‌گریزی (یکی از اصول روانشناسی فروش)، تخفیف و هدیه یکی از رویکردهایی است که باعث می‌شود مشتری احساس کند ضرر نمی‌کند؛ ولی نه همیشه!

این مقاله، راهنمای ارسال کد هدیه پیامکی است تا به شما بگوییم چطور از دادن تخفیف و هدیه سود خوبی ببرید:

  • چه زمانی تخفیف دهید
  • راه‌های ارسال پیامک تخفیف
  • اهمیت ارسال کد تخفیف از طریق پیامک
  • گرفتن بهترین نتیجه

پس تا آخر همراه ما باشید تا چیزی را از دست ندهید.

 

ایده‌هایی برای ارسال کد تخفیف، هم جذب و هم بازگشت مشتری!

مردم تخفیف و هدیه را دوست دارند، حتی من و شما! ولی ارسال کد هدیه در پیامک وقتی به شما کمک می‌کند که دلیل خوبی پشت آن باشد.

در بخش اول راهنما می‌رویم سراغ ایده‌هایی برای دادن تخفیف و هدیه به مشتری!

نکته: در تمام متن‌های پیشنهادی ما (تصاویر پیامکی زرد) لطفاً «نام کسب‌وکار»، «شماره‌تلفن»، «کد تخفیف» یا سایر موارد داخل براکت ([]) را خودتان بر اساس چیزی که دارید، بنویسید.

 

ارسال انبوه کد تخفیف درصدی

زمانی که هدف جذب مشتری جدید است، باید سراغ همهٔ افراد (کسانی که می‌توانند مشتری شما باشند) بروید؛ چه مشتری شما بوده‌اند، چه نه.

مثلاً وقتی حراج بزرگی برای آغاز فصل جدید ترتیب داده‌اید و می‌خواهید ساکنان اطراف فروشگاه را جذب کنید یا اینکه افتتاحیه است و باید از صفر مشتری پیدا کنید.

در این حالت، به سراغ ارسال منطقه ای پیامک می‌روید. دربارهٔ اینکه مخاطبان را چطور پیدا کنید، پایین‌تر صحبت کرده‌ایم.

اسنپ برای جذب مشتری، از پیامک زیر استفاده کرده است؛ این پیامک هم کد تخفیف برای خرید اول (کاربر جدید) دارد و هم اینکه به مزیت اصلی (ارسال در کمتر از ۳۰ دقیقه) اشاره دارد.

نمونه ارسال پیامک کد تخفیف

می‌توانید از ۲ نمونه متنی هم که ما برای شما نوشتیم، الهام بگیرید:

نمونه پیامک برای ارسال پیامک کد تخفیف

یک نمونهٔ واقعی دیگر هم از «اتاقک» ببینیم:

نمونه پیامک کد تخفیف از اتاقک

پیامک زیر هم یک نمونه از ارسال انبوه پیامک کد تخفیف از طریق پیامک با هدف «جذب مشتری جدید» برای عمل لازک است:

نمونه پیامک کد تخفیف

شما پیشنهادی دارید؟ اگر آره، روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید و برای ما بنویسید:

هدفمندتر، ولی این دفعه در ۱۰ هزار اپلیکیشن 📱
هدفمندتر، ولی این دفعه در ۱۰ هزار اپلیکیشن 📱

وقتی پیشنهادی خوب به مخاطب درست برسد، احتمال استقبال از آن بیشتر است؛ چیزی که با تبلیغات در اپلیکیشن شدنی است. ۶۶ میلیون کاربر اندروید و آی‌اواس در ایران داریم که آماده‌اند با کسب‌وکارتان در محبوب‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های موبایل آشنا شوند. یادتان نرود آمارها نشان می‌دهند تعامل کاربران اپلیکیشن‌های رایگان با تبلیغات درون اپلیکیشنی بسیار زیاد است!

آشنایی با تبلیغات در اپلیکیشن arrow-left

ارسال کد تخفیف مناسبتی

مناسبت‌های تقویمی دلیل بسیار خوبی برای تخفیف هستند؛ هم برای ارسال انبوه و هم ارسال به مشتریان فعلی فروشگاه.

چه مناسبت‌هایی؟ روز پدر، روز مادر، شب یلدا، عید فطر، ۱۳بدر، ولنتاین، بلک فرایدی و… از آن دسته مناسبت‌هایی‌اند که مشتری منتظر گرفتن تخفیف و هدیه است!

یک نمونهٔ پیشنهادی از ارسال انبوه پیامک مناسبتی بخوانیم:

نمونه پیامک کد تخفیف

یک نمونه هم پیامک مناسبتی برای ارسال به اعضای باشگاه مشتریان یا خبرنامه پیامکی بخوانیم:

نمونه پیامک تخفیف

این هم نمونه‌ای واقعی از پیامک‌های تخفیف مناسبتی:

نمونه پیامک تخفیف مناسبتی

روز تولد مشتری‌های قدیمی مناسبتی عالی برای ارسال کد هدیه پیامکی و برگرداندن آن‌هاست. یک نمونه پیامک تبریک تولد و ارائهٔ کد تخفیف هم ببینیم:

نمونه پیامک تولد با کد تخفیف

اگر به دنبال راهی برای برگرداندن مشتری هستید، حتماً مقالهٔ «۷ روش کاربردی و موثر برای بازگشت مشتری در ۱۴۰۲» را بخوانید.

 

هدیه و تخفیف نقدی

گاهی می‌توانید تنوع ایجاد کنید و به‌جای کد تخفیف درصدی، هدیهٔ نقدی دهید. 

برای مثال، حساب کاربری مشتری را تا ۵ درصد از مقدار خرید قبلی شارژ کنید و مدت‌زمان مشخصی را برای استفاده از آن تعیین کنید. نمونهٔ زیر هم از یک رستوران است که به‌جای تخفیف، مبلغ مشخصی به مشتری خود هدیه داده است:

نمونه از ارسال پیامک کد تخفیف و هدیه

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید برگرداندن درصدی از خرید مشتری به حساب اوست. کالای بیشتر روی خرید هم نوعی هدیهٔ نقدی به‌شمار می‌آید.

مثلاً با خرید بالای یک میلیون یک کالای اضافه روی خرید او بگذارید یا جشنوارهٔ «یکی بخر، دو تا ببر» برگزار کنید. این ایده هم برای ارسال انبوه و هم ارسال به مشتریان مناسب است.

۲ نمونه از این مدل پیامک هدیه به مشتریان ببینیم:

نمونه پیامک یکی ببر دو تا ببر

یک نمونهٔ واقعی دیگر هم از تخفیف نقدی ببینیم:

نمونه از ارسال هدیه در پیامک

شما هم می‌توانید یک متن به نمونه‌های ما اضافه کنید! کافی است روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید:

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تخفیف با ارسال رایگان

تجربه نشان داده ارسال رایگان برای مشتریان گاهی از تخفیف هم جذاب‌تر است. حالا اگر این ۲ را ترکیب کنید، هزینهٔ خرید مشتری را به‌شدت کاهش می‌دهید و با استقبال خوبی مواجه خواهید شد. از این ایده برای ارسال انبوه پیامک و ارسال به مشتریان قدیمی می‌توانید استفاده کنید.

در پیامک زیر داروخانهٔ اسنپ برای جذب مشتریان جدید از این ترفند استفاده کرده است:

نمونه پیامک هدیه از اسنپ

یک نمونهٔ دیگر هم از ارسال پیامک کد تخفیف به همراه ارسال رایگان بخوانیم:

نمونه متن برای ارسال کد تخفیف در پیامک و هدیه به مشتری

یک نمونهٔ واقعی هم از تپسی ببینیم:

نمونه کد تخفیف در پیامک از تپسی

تخفیف مخصوص مشتریان قدیمی

هر مشتری که یک‌ بار از شما خرید کرده است، گنج کسب‌وکار شماست. باید او را با بهانه‌های مختلف دوباره برای خرید برگردانید و با ایجاد رضایت، یک مشتری وفادار بسازید.

هزینهٔ این کار از هزینه‌ای که برای جذب مشتری جدید باید بپردازید، بسیار کمتر است؛ یک پیامک شخصی‌سازی‌شده نیاز دارید و یک کد تخفیف!

یک نمونهٔ واقعی از کد تخفیف مشتریان قدیمی ببینیم:

نمونه متن برای ارسال کد تخفیف در پیامک برای مشتریان قدیمی

نکته: تخفیف یا هدیه را متناسب با رفتار خرید مشتری تعیین کنید. برای مثال، اگر مشتری دامن پشمی خریده است، روی بلوزهای بافت هماهنگ با آن دامن تخفیف دهید؛ نمونه پیامک این مثال را بخوانیم:

نمونه پیامک بر اساس رفتار مشتری

یک نمونهٔ واقعی هم ببینیم؟ این کد تخفیف بر اساس تعداد دفعات خرید گیفت کارت ارسال شده است تا هم از مشتری قدیمی (با وجود خریدهای دیگر) قدردانی کنند و هم او را به خرید مجدد تشویق کنند.

نمونه پیامک تخفیف

 

تخفیف روی محصولات جدید

این ایده مخصوص فروش محصولات جدید است. وقتی محصولات جدید آورده‌اید و می‌خواهید مشتریان را به خرید آن تشویق کنید، تخفیف دهید.

۲ راه دارید:

  • به‌صورت انبوه پیامک ارسال کنید
  • برای مشتریان قدیمی، مخصوصاً کسانی که قبلاً از این محصولات خریده‌اند، پیامک تخفیف بفرستید

۲ نمونه پیامک برای تخفیف روی محصولات جدید بخوانیم:

نمونه پیامک برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیمی

نمونهٔ زیر هم هدیهٔ کارگزاری مفید به مشتریان قدیمی برای محصول جدید است:

نمونه پیامک کارگزاری مفید

طبق تجربه، حتماً متن پیامک‌هایی را که برای مشتریان فعلی می‌فرستید، شخصی‌سازی کنید. گزارش سالانه نجوا هم نشان می‌دهد چنین رویکردی به افزایش ۲۲ درصدی نرخ کلیک منجر می‌شود.

 

هدیه به‌ازای اقدام

می‌خواهید نصب اپلیکیشن خود را بالا ببرید یا اعضای باشگاه مشتریان را بیشتر کنید؟ با ارائهٔ کد تخفیف یا هدیهٔ نقدی می‌توانید مشتریان را تشویق کنید کار موردنظر را انجام دهند. این ایده هم برای مشتری‌های قبلی و هم مشتریان جدید به کار می‌رود.

۲ نمونه پیامک برای این ایده ببینیم:

نمونه پیامک برای تخفیف به‌ازای اقدام

تصویر زیر هم پیامک «دارتیل» است که برای هدیهٔ خود یک شرط گذاشته است: خرید از طریق اپلیکیشن.

نمونه پیامک دارتیل

تمام ایده‌ها و پیامک‌هایی که بررسی کردیم، به ۲ روش ارسال می‌شوند:

  • ارسال به مشتریان قدیمی
  • ارسال انبوه

بیایید دربارهٔ نحوهٔ ارسال کد تخفیف در پیامک به هر ۲ روش بیشتر صحبت کنیم.

دانلود رایگان ایبوک ۲۰۰ ایده برای نوشتن متن CTA تاثیرگذار
دانلود رایگان ایبوک ۲۰۰ ایده برای نوشتن متن CTA تاثیرگذار

در این ایبوک نمونه‌های مختلفی از بهترین متن‌های CTA برای استفاده در تبلیغات و بازاریابی را گردآوری کرده‌ایم.

دانلود رایگان arrow-left

چه راه‌هایی برای ارسال کد تخفیف وجود دارد؟

اگر قصد ارسال پیامک کد تخفیف درصدی به‌صورت انبوه یا ارسال انبوه هر یک از ایده‌های زیر را دارید، پنل ارسال پیامک یکتانت به شما کمک می‌کند:

  • ارسال کد تخفیف مناسبتی
  • هدیه و تخفیف نقدی
  • تخفیف و ارسال رایگان
  • تخفیف روی محصولات جدید
  • هدیه به‌ازای اقدام

انتخاب ایده، تعیین هدیه و تخفیف و نوشتن متن پیامک با شما و آماده‌سازی مخاطبان و ارسال پیامک با ما.

برای مثال، واردکننده و عمده‌فروشی محصولات جانبی خودرو می‌تواند گروه مخاطب «خدمات مرتبط با خودرو» را انتخاب کند تا پیامک او برای شاغلان این حوزه ارسال شود.

گروه‌های مخاطب در پنل یکتانت

به‌عنوان یک نمونهٔ دیگر هم می‌توان به فروشگاهی اشاره کرد که می‌خواهد ساکنان یک محله را جذب کند. کافی است گروه مخاطب موقعیت مکانی خود را انتخاب کند.

گروه‌های استانی در پنل یکتانت

یک مثال دیگر هم بزنیم؟ فرض کنید می‌خواهید در کمپین بلک فرایدی یا ولنتاین، برای خرید لوازم آرایشی تخفیف در نظر بگیرید. گروه مخاطب «خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی» را انتخاب کنید.

گروه خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی در پنل ارسال پیامک یکتانت

برای شروع، کافی است در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و پس از شارژ اکانت، اولین کمپین پیامکی را بر اساس گیف زیر بسازید. توجه کنید پنل پیامکی یکتانت رایگان است و نیاز نیست خط اختصاصی بخرید.

اگر دنبال جذب مشتریان قدیمی با یکی از ایده‌های بالا مثل تخفیف به‌ازای معرفی مشتری جدید و تخفیف مخصوص مشتریان قدیمی هستید، به پنلی نیاز دارید که امکان ارسال پیامک به شماره‌های مشتریان را داشته باشد.

در پنل اس ام اس نجوا ۲ راه برای این کار دارید:

  • اول اینکه پنل را به سایت وصل کنید تا به‌صورت خودکار پیامک‌هایی مثل پیامک روز تولد و پیامک پس از خرید دوم فرستاده شود
  • راه دوم هم این است که لیست شماره‌های مشتریان را در پنل بارگذاری کنید

می‌توانید لیست‌ها را بر اساس ويژگی‌های خاص مثل «افرادی که به خرید کت و کاپشن علاقه دارند» یا «افرادی که بیش از یک بار خرید کرده‌اند» تهیه کنید و برای هر گروه پیامک‌های متناسب بفرستید.

یک مثال را با هم بررسی کنیم؟

فرض کنید روز زن نزدیک است و می‌خواهید لوازم آرایشی فروشگاه خود را با تخفیف ویژه بفروشید. ۲ گروه از مشتریان را می‌توانید در نظر بگیرید: مردان متاهل و خانم‌هایی که قبلاً به خرید این محصولات علاقه نشان داده‌اند.

ارسال پیامک کد تخفیف فقط برای افزایش فروش یا تمام‌کردن اجناس روی‌دست‌مانده نیست. در بخش بعدی می‌گوییم چرا هدیه و تخفیف را در برنامه‌های بازاریابی پیامکی خود بگنجانید.

 

چرا اصلاً باید به فکر ارسال کد هدیه در پیامک باشیم؟

اولین دلیل این است که ما باید کاری کنیم مشتری از ضررکردن نترسد! یعنی مطمئن شود خرید خوبی کرده است. دادن تخفیف یکی از همان کارهایی است که می‌تواند باعث ریختن ترس مشتری شود.

دومین مسئله هم نشان‌دادن قدردانی است. از چه کسی؟ از مشتریان قدیمی که یک یا چند بار از ما خرید کرده‌اند. هرچه این فرایند بیشتر تکرار شود (بر اساس رفتار کاربر)، بیشتر شاهد افزایش وفاداری مشتری خواهیم بود.

یک نمونه از تپسی ببینید:

نمونه پیامک تپسی

افزایش ترافیک سایت هم یکی دیگر از دلایلی است که باید به فکر دادن هدیه و تخفیف باشید؛ هدیه و تخفیف باعث می‌شوند مشتریانی که به محصول یا خدمت شما نیاز دارند، کنجکاو شوند تا با شما بیشتر آشنا شوند.

وقتی کد تخفیف خاصی را در پیامک می‌گذارید، می‌توانید شرایط و زمان استفاده از آن را کنترل کنید و عملکرد خودتان را بسنجید تا ببینید چه تخفیف و هدیه‌ای بهتر جواب می‌دهد!

وقتی کد اختصاصی برای هر مشتری بر اساس رفتار او می‌سازید، باعث می‌شوید حس منحصربه‌فرد و ویژه‌بودن القا شود که در افزایش وفادری مشتری نقش زیادی دارد.

از طرفی، چون طبق رفتار قبلی (مثلاً خرید سوپرمارکتی هر ۲ هفته) تخفیف می‌دهید، شانس بیشتری برای برگرداندن او دارید.

کد تخفیف باعث می‌شود مردم بیشتر بخرند؛ چیزی که احتمالاً مخاطب با خود می‌گوید: «اگر با ۲۰ درصد تخفیف از ۱۰۰ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان سود می‌کنیم، چرا ۵۰۰ هزار تومان نخریم تا ۱۰۰ هزار تومان تخفیف بگیریم؟»

این مسئله به‌خصوص وقتی پای ارسال رایگان، هدیه یا تخفیف بر اساس حداقل مبلغ خرید باشد، خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

در آخر اینکه چرا پیامک؟ ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش برای دسترسی به هزاران نفر همین پیامک است؛ به‌خصوص وقتی پای مشتریان فعلی در میان باشد. از طرفی با کمک وب سرویس پیامک هم می‌توانید سایت یا نرم‌افزار را به پنل وصل کنید تا بر اساس رفتار و اقدام مشتری، پیامک تخفیف بفرستید.

موارد بالا از مزایای ارائه کد تخفیف در پیامک بود؛ ولی زمانی سود می‌کنید که به تمام جوانب فکر کرده باشید. در بخش پایانی، نکاتی را به شما می‌گوییم که باید زمان ارسال کد تخفیف در پیامک در نظر بگیرید.

 

چطور از ارسال تخفیف در پیامک نتیجه بگیریم؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در ارائهٔ کد تخفیف در پیامک باید رعایت کنید، مخاطب تخفیف است. باید بدانید چه کسانی از تخفیف روی این محصولات استقبال می‌کنند.

برای مثال، تخفیف محصولات سوپرمارکتی فروشگاهی محلی برای هم‌محله‌ای‌های آن فروشگاه جذاب است یا تخفیف روی ابزارهای فنی به‌درد متخصصان این حوزه می‌خورد.

نکتهٔ مهم بعدی این است که از قبل، زمان ارسال کدهای تخفیف را تعیین کرده باشید و پیامک‌ها را برای ارسال در آن موقع، زمان‌بندی کنید.

مثلاً تخفیفات عید نوروز را حداقل از ۲ هفته قبل باید آغاز کنید؛ چون هرچه به تعطیلات نزدیک‌تر شوید، افراد بیشتری سفر می‌روند و دیگر خرید نمی‌کنند.

زمان از یک جهت دیگر هم اهمیت دارد: در ساعات خاصی افراد بیشتر به پیامک‌های خود توجه می‌کنند و در ساعات ۱۰ شب تا ۷ صبح، نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی بفرستید.

طبق گزارش سالانه نجوا، بیشترین میزان کلیک روی لینک‌های پیامک‌ها در سال ۱۴۰۲، در ساعت ۱۹ رخ داده است.

گزارش نرخ کلیک ساعت‌های ارسال پیامک

دربارهٔ نحوهٔ زمان‌بندی ارسال پیامک، مقالهٔ «آموزش ارسال پیامک زماندار به‌صورت تصویری» را مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید افراد بیشتری به کد تخفیف شما توجه کنند، آن را وابسته به زمان کنید. محدودیت زمانی احساس فوریت ایجاد می‌کند و موجب می‌شود افراد برای اینکه این فرصت را از دست ندهند، زودتر دست‌به‌کار شوند.

وقتی مشتریان بدانند مدت‌ها فرصت دارند از کد تخفیف استفاده کنند، احتمال خریدشان هم کمتر می‌شود؛ به‌جای اینکه به مشتری اجازه دهیم به آن فکر کند، باید حس فوریت ایجاد کنیم!

از طرفی، بهتر است حداقل خریدی برای کد تخفیف خودتان در نظر بگیرید تا به این ترتیب، میانگین سبد خرید  را افزایش دهید. میزان هدیه و تخفیف  را نمی‌توان برای تمام کسب‌وکارها یکسان در نظر گرفت؛ ولی برای کنترل تخیف و هدیه هم می‌توانید سقف مشخصی برای سبد در نظر بگیرید که بیشتر از آن شامل تخفیف نشود.

کد تخفیف هرقدر بر اساس رفتار کاربر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت. سبد خرید را رها کرده است؟ هر ماه از شما خرید می‌کند و این بار نکرده است؟ شلوار لی خریده است، ولی تی‌شرت مناسب با آن نخریده؟ به‌دنبال موجودی محصول بوده است، ولی آن را نخریده؟ تمام این حالت‌ها و رفتارهای مشابه برای ارسال کد تخفیف سفارشی مناسب‌اند.

سعی کنید لندینگ پیج تخفیف‌ها ساده باشد. شرایط استفاده از کد تخفیف را کاملاً شفاف ذکر کنید، مشخصات محصولات را به‌طور کامل بنویسید و خلاصه به هرچه قول داده‌اید، عمل کنید.

اگر هم برای فروشگاه حضوری‌تان تخفیف گذاشته‌اید، در پایان آدرس یا تلفن خود را بگذارید.

در هر صورت برای مخاطب روشن کنید چه کاری باید انجام دهید: روی لینک کلیک کند و پس از پرکردن سبد خرید کد تخفیف را وارد کند، اپلیکیشن را نصب کند و از خرید داخل اپلیکیشن تخفیف بگیرد، کد را به صندوق‌دار ارائه کند، شما را به دوستان خود معرفی کند و کد تخفیف بگیرد و…

کاهش تخفیف هم یک رویکرد مناسب برای تشویق مشتریان به اقدام است؛ اجازه ندهید مشتری گزینه‌های مختلف را مقایسه کند!

برای مثال، ۳۰ درصد تخفیف برای خرید تا آخر امشب، ۲۰ درصد برای خرید تا ۳ روز پس از دریافت پیامک و ۱۰ درصد تخفیف هم برای آن‌هایی که پس از ۷ روز از دریافت پیامک خرید می‌کنند.

این نکته هم سوغاتی آخر شما از این مقاله باشد: تعداد دفعات ارسال کد تخفیف را کنترل کنید. ارسال مکرر بی‌اعتمادی ایجاد می‌کند!

وقتی مشتری از تخفیف شما استقبال نمی‌کند، با ارسال دوباره و دوبارهٔ کد تخفیف، امکان استفادهٔ او را بالا نمی‌برید. یک برنامهٔ مشخص برای ارسال پیامک تخفیف خود داشته باشید.

برای مثال، اگر مشتری پس از ۳ بار دریافت پیامک، از آن استقبال نکرد، او را از لیست حذف کنید (از فلو خارج کنید).

مقاله پیشنهادی: چگونه اعتماد مشتریان را جلب کنیم (بررسی ۱۲ روش ثابت‌شده)

هدیه دهید تا مشتری بگیرید!

برادری خود را با هدیه و تخفیف به مشتری ثابت کنید تا او قدردانی خود را با وفاداری نشان دهد. یادتان باشد در تخفیف صادقانه عمل کنید تا با کمک آن مشتری بگیرید.

در این مقاله، با ایده‌های مختلف ارسال کد تخفیف در پیامک آشنا شدیم و مزیت‌ها و روش‌های آن را هم بررسی کردیم. اگر نمونه‌های بیشتری می‌خواهید یا سؤالی دارید، در بخش نظرات بنویسید. از گفت‌وگو با شما لذت می‌بریم 🙂

.