۱۸ طرح فوق العاد جذاب برای نقاشی روی صورت کودک

۱۸ طرح فوق العاد جذاب برای نقاشی روی صورت کودک

فهرست مقاله
طرح های جذاب برای نقاشی روی صورت کودک
گریم صورت به طور کلی کار بسیار جذابی است، بخصوص که بر روی صورت کودک انجام شود. در هنگام نقاشی روی صورت کودک با توجه به فرم صورت و موها می توانید انواع شکل های حیوانات را روی صورت وی طراحی نمایید. توجه داشته باشید همیشه در آموزش چهره پردازی کودک تاکید می شود که طرح انتخابی باید با ویژگی های چهره کودک هماهنگی داشته باشد.

طرح های جذاب برای نقاشی روی صورت کودک
۱. نقاشی صورت کودکانه طرح سگ
نقاشی روی صورت کودکان
نقاشی صورت کودک طرح سگ
برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن طرح سگ باید ابتدا دست هایتان را شسته و روپوش مناسب بپوشید. قبل از شروع کار از تمیز و خشک بودن چهره مدل اطمینان یابید.

از فون قرمز، قهوه ای برای زمینه ی طرح استفاده کرده و کل صورت را رنگ آمیزی کنید. حتی روی ابروها نیز از این رنگ ها استفاده کنید تا ابروها محو شود. با استفاده از براش آرایشی مناسب،‌ از قسمت وسط دو ابرو، در دو طرف، خطی از قسمت روی ابرو به دو طرف در قسمت گوشه ی بیرونی چشم ها کشیده شود، به نحوی که حالت گوشه ی بیرونی چشم کمی به سمت پایین باشد. در قسمت زیر چشم نیز خطی به سمت پایین بکشید. خط بالا و پایین چشم را به صورت نیم دایره به هم وصل نمایید. از دو طرف، خطوط را امتداد داده و روی گونه بیاورید و حالت نیم دایره روی چانه بکشید. در ناحیه ی دور چشم از سایه استفاده کنید. قسمت های داخلی را برای تثبیت طرح ایجاد روی بینی و لب ها و ناحیه ای از پیشانی را روشن بزنید. قسمت سر بینی را سایه بزنید و در ناحیه پیشانی تیرگی و روشنی ها را در هم بیامیزید.

۲. نقاشی طرح اسپایدرمن
نقاشی روی صورت کودک مرد عنکبوتی
نقاشی صورت کودک طرح اسپایدرمن
۳. نقاشی صورت کودک طرح شیر
نقاشی روی صورت کودکانه
نقاشی صورت کودکانه شیر
۴. گریم کودک طرح خرگوش
نقاشی صورت کودکان دخترانه
نقاشی صورت دخترانه خرگوش
گریم خرگوش طرفداران زیادی دارد و بسیار زیبا است. اکثر بچه ها گریم خرگوش را دوست دارند. برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن نقاشی خرگوش، چهره را با فون قهوه ای کم رنگ یکدست کرده و از رنگ سفید برای نشان دادن دندان خرگوش استفاده کنید. با رنگ قهوه ای گوش ها و لب پایین و با رنگ مشکی نوک بینی و روی لب ها و قسمتی از لب بالایی و وسط لب پایین را با رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید. خطوط مشکی را روی چهره کشیده و سفید و مشکی را روی گونه ها به صورت خط و هاشور درهم کنید. مانند تمام طراحی های چهره پردازی کودک یادتان باشد که در پایان طرح نیز باید از پودر فیکس برای تثبیت کار استفاده کنید.

۵. نقاشی طرح میکی موس
نقاشی روی صورت کودک ساده
نقاشی صورت کودک دخترانه
۶. نقاشی صورت کودکانه هالووین
نقاشی صورت کودک برای هالووین
نقاشی صورت کودک طرح هالووین
۷. نقاشی صورت کودک طرح پروانه
نقاشی صورت کودکانه
نقاشی صورت دخترانه پروانه
گریم پروانه علاقه‌مندان بسیاری دارد، حتی خانم های جوان نیز به آن علاقه دارند زیرا طرحی جذاب و زیبا است. برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن طرح پروانه با قلم مویی با رنگ دلخواه پروانه ای را روی چهره طراحی کنید به شکلی که بال های پروانه روی دو چشم قرار بگیرد و بدن پروانه روی تیغه بینی به طرف وسط دو ابرو و پیشانی کشیده شود. پروانه را با رنگ های روغنی و دلخواه، رنگ آمیزی کنید. بهتر است از رنگ های براق و اکلیل برای این کار استفاده شود تا پروانه جلوه ی بیشتری داشته باشد. برای زیباتر شدن کارتان خط های افقی ظریف روی بدن پروانه بکشید. شاخک و چشم و دهان پروانه را بکشید و در پایان پودر فیکس براق برای تثبیت طرح استفاده کنید.

۸. نقاشی طرح جوکر
نقاشی روی صورت کودکان ساده
نقاشی صورت کودک جوکر
۹. نقاشی صورت کودک طرح شعبده باز
نقاشی صورت کودکان
نقاشی روی صورت کودک پسرانه
۱۰. طرح ببر برای گریم کودک
نقاشی روی صورت کودکان پسرانه
نقاشی صورت کودک ببر
برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن طرح ببر با فون نارنجی سطح چهره را پوشانده، بالای چشم ها و ابروها را با فون سفید رنگ آمیزی کنید. با رنگ صورتی نوک بینی را رنگ کرده تا برجسته نشان دهد. لب و خطوط دور لب را مانند پوزه ببر با رنگ سیاه طراحی کنید. سپس خطوط سیاه و سفیدی را بالای پیشانی و دور تا دور صورت بکشید.

۱۱. نقاشی صورت کودکانه طرح مار
نقاشی صورت کودکان دخترانه
نقاشی صورت کودک طرح مار
۱۲. نقاشی طرح بستنی قیفی
نقاشی روی صورت کودکان با گواش
نقاشی صورت کودک طرح بستنی
۱۳. نقاشی روی صورت کودک طرح میمون
نقاشی صورت کودکان ساده
نقاشی صورت کودک طرح میمون
برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن طرح میمون با فون زرد تمام سطح چهره را بپوشانید. با زرد تیره تر، اطراف چهره را تیره کنید و سایه بزنید طوری که با زرد کم رنگ درهم شود. با رنگ قهوه ای پر رنگ، روی ابرو، ابروی پهن و بلند بکشید. نوک بینی و خط اطراف دهان میمون را با قلم طراحی کرده و داخل آن را با رنگ مشکی یا قهوه ای پررنگ، پر کنید. خطی کلفت به صورت نیم دایره زیر چشم بکشید و خطوط دیگر را مانند تصویر سمت چب نقاشی نمایید. پس از کامل شدن طرح، آن را با فیکساتور ثابت کنید.

۱۴. طرح دخترانه تک شاخ
نقاشی روی صورت کودکان دخترانه
نقاشی صورت دخترانه تک شاخ
۱۵. نقاشی طرح کفشدوزک
نقاشی صورت کودکان پسرانه
نقاشی صورت کودکانه کفشدوزک
۱۶. گریم کودکانه با طرح قورباغه
نقاشی صورت کودکان با گواش
نقاشی صورت کودک طرح قورباغه

برای نقاشی روی صورت کودک جهت کشیدن طرح قورباغه با کشیدن دایره های سفید رنگ دور چشم ها کار را شروع کنید. این کار را با قلم مو انجام دهید. باقی شکل مرکزی را با رنگ زرد کم رنگ پر کنید.

می توانید با استفاده از اسفنجی مرطوب قسمت های باقی مانده صورت را با رنگ سبز پر نمایید، اما ابتدای کار اشکال زرد و سفید رنگ را با استفاده از قلم مو و به رنگ سبز خط کشی کنید زیرا این کار از اشتباه رنگ کردن جلوگیری می کند.

قسمت قورباغه ای صورت را با رنگ سیاه خط کشی کنید و در انتها یک دهان پهن را با رنگ قرمز به وجود آورید.

۱۷. نقاشی صورت دخترانه طرح کیتی
نقاشی روی صورت کودک کیتی
نقاشی صورت کودک طرح کیتی
۱۸. نقاشی روی صورت کودک طرح دلقک
نقاشی روی صورت کودک
نقاشی صورت کودک طرح دلقک
مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی چهره پردازی کودک از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید چهره پردازی کودک رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش چهره پردازی کودک آموزشگاه دترلند شرکت کنید.