چگونه تاتو موقت درست کنیم؟ ساخت برچسب تاتو با کاغذ

چگونه تاتو موقت درست کنیم؟ ساخت برچسب تاتو با کاغذ

آیا شما هم به تاتوی بدن علاقه مند هستید؟ در طی چند سال اخیر خالکوبی روی قسمت های مختلف بدن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به ویژه طرح های تاتو ظریف و رنگی دخترانه مانند طرح تاتو گل، قلب، طرح های کارتونی و … که جذابیت زیادی برای نوجوان ها و کودکان دارند. اما از آنجایی که کودکان نمی توانند از تاتو دائمی استفاده کنند، باید روش های دیگری را برای این کار در نظر گرفت، مانند تاتو موقت.

استاد تاتو بدن بشید!

مشاوره رایگان برای شما

آموزش تاتو بدن

به همراه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

خالکوبی به طور کلی به دو دسته دائمی و موقتی تقسیم می شود. تاتوهای دائمی برای همیشه روی بدن باقی می مانند و فقط به مرور کمرنگ تر می شوند. اما تاتو موقت همانطور که از اسم آن ها پیداست، موقتی هستند. چند روز دوام دارند یا با شستشو از بین می روند. تتوی موقت برای کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالانی که هم به تتو علاقه مند هستند و هم دنبال تنوع در طرح تتوی خود هستند مناسب است. این تتوها در طرح و انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند. اما ممکن است طرح های آماده باب سلیقه شما نباشند.

پیشنهاد ما به شما این است که خودتان دست به کار شوید و برچسب تتو موقت خودتان را درست کنید. اگر نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید، این مقاله را از دست ندهید. ما به شما می گوییم که چگونه برچسب تاتو موقت خودتان را با کاغذ درست کنید. همچنین، علاقه مندان به هنر تاتو می توانند در دوره آموزش تاتو بدن شرکت کنند و در این زمینه به مهارت کامل دست پیدا کنند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید:
اسکالپ سر چیست؟ و ماندگاری آن چقدر است؟

چکونه تاتو موقت درست کنیم؟

روش های مختلفی برای ساخت تاتو با کاغذ وجود دارد. شما می توانید اشکال و طرح های مختلف را روی بدن خود به طور موقت اجرا کنید. در ادامه با ۷ روش ساخت تاتو موقت با ماندگاری بالا با ما همراه باشید.

روش اول

ویدئو شماره ۱- آموزش زدن تاتو موقت با اسپری

ایتدا طرح مورد نظر خود را پرینت بگیرید و آن را برش بزنید. روی آن را با چسب شیشه ای کاور کنید و دور آن را قیچی کنید. در مرحله بعد با استفاده از ماژیک مخصوص نقاشی روی پوست نوک تیز طرح را از دوباره  بر روی چسب بکشید. محلی که می خواهید تتو بزنید را اسپری بدن بزنید و پاک کنید. برچسب تاتو موقتی که ساخته اید را به مدت ۳۰ ثانیه بر روی دستتان بچسبانید. سپس به دلخواه می توانید با استفاده از ماژیک های رنگی مناسب طراحی بدن، طرح را زیباتر کنید. بعد از اتمام کار کمی پودر بچه بر روی طرح بزنید و از فاصله ۳۰ سانتی متری اسپری مو بزنید تا کاملا فیکس شود. از این روش می توانید برای زدن تاتو روی دست، پا و تمام قسمت های بدن خود استفاده کنید.

روش دوم

ویدئو شماره ۲- آموزش تاتو موقت با خودکار

مانند روش قبل طرح را بر روی کاغذ پرینت کنید و چسب شیشه ای بچسبانید ولی با اندازه ای بزرگ تر ببرید. سپس طرح را دوباره با ماژیک بر روی چسب هم بکشید. با استفاده از یک پاک کننده قسمت خالی برگه را تمیز کنید و  طرح را بر روی آن قسمت تا بزنید. بعد از اینکه طرح مورد نظر آن طرف کاغذ هم افتاد، کاغذ را برش بزنید و طرح را پر رنگ کنید. با استفاده از اسپری پاک کننده بدن محل مورد نظر را تمیز کنید و برچسب را به مدت ۳۰ ثانیه روی پوست نگه دارید. طرح را با ماژیک مناسب پوست پر رنگ کنید و سپس ۳ بار پودر بچه بزنید و پاک کنید و در آخر با یک دستمال مرطوب روی طرح را کاملا تمیز کنید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید:
طرح تاتو حسبی الله + بهترین طرح تاتو حسبناالله روی بدن

روش سوم

ویدئو شماره ۳- آموزش تاتو موقت با پرینت

طرح مورد نظر خود را روی کاغذ پرینت روغنی چاپ کنید، مقداری ایپری بدن روی آن بزنید و سپس به مدت یک دقیقه در داخل آب قرار دهید. روی قسمتی از پوست خود که قرار است تاتو را بچسبانید اسپری بدن بزنید و با پد پنبه ای پاک کنید. کاغذ را از آب خارج کنید و به مدت یک دقیقه روی پوست خود بچسبانید. کاغذ را جدا کنید و بقایای کاغذ را از روی پوستتان با پد پنبه ای خیس پاک کنید. تاتوی زیبای شما آماده است.

روش چهارم

ویدئو شماره ۴- ساخت تاتو موقت با طرح دلخواه

اگر امکان پرینت طرح مورد نظر خود را ندارید، می توانید کاغذ را روی طرح بگذارید و دور تا دور آن را با مداد بکشید. سپس، با چسب شیشه ای آن کاور کنید و با استفاده از ماژیک طرح را دوباره بر روی چسب نیز بکشید. پوست خود را با اسپری بدن تمیز کنید و برچسب تاتو را به مدت ۳۰ ثانیه روی ناحیه مورد نظر بچسبانید. پس از برداشتن کاغذ، طرح شما روی پوستتان می افتد. در مرحله بعد، طرح را پر رنگ و به دلخواه رنگ آمیزی کنید. در آخر نیز برای فیکس کردن کار، پودر بچه بزنید و بعد از پاک کردن پودر بچه از اسپری مو استفاده کنید.

روش پنجم

ویدئو شماره ۵- فیلم آموزش زدن تاتو موقت

بر روی یک مقوا و با استفاده از مدادهای خطاطی نوشته ای بنویسید. مقوا را از وسط تا کنید تا طرح تاتو نوشته شما در طرف مقابل کپی شود. نوشته را پررنگ و قیچی کنید. طرح بر روی محل مورد نظر بچسبانید و یک دقیقه صبر کنید. سپس طرحی که روی پوست شما افتاده را با ماژیک مخصوص پر رنگ کنید و پودر بچه بزنید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید:
۱۰ سبک تاتو بدن معروف و محبوب

روش ششم

ویدئو شماره ۶- کشیدن تاتو موقت با ماژیک

طرح دلخواه را روی بدن خود با ماژیک دائمی طراحی کنید. رنگ این ماژیک ها ثابت است و به راحتی پاک نمی شود. همچنین بدون اسید، با بوی کم و رنگ غلیظ و شفاف هستند. به راحتی روی پوست کشیده می شوند و مقاومت بالایی دارند. بنابراین، نیازی به استفاده از پودر بچه و اسپری مو برای فیکس کردن آن ندارید.

روش هفتم

ویدئو شماره ۷- زدن تاتو موقت روی انگشت

با ماژیک مخصوص طرح را بر روی بدن خود طراحی کنید و پودر بچه و اسپری مو بزنید تا فیکس شود. این مراحل را دوباره از اول تکرار کنید تا ماندگاری طرح شما بیشتر شود.

برای نگهداری برچسب ها برای استفاده دوباره روی طرح را به خوبی تمیز کنید. پشت طرح را چسب شیشه ای بزنید و داخل بسته بندی مناسبی نگهداری کنید.