هر چه بیشتر به جلو پیش میرویم، روشهای جدید و کاربردیتری برای کسب اطلاعات و یادگیری معرفی میشوند.
به طور طبیعی همه ما برای یاد گرفتن مطالب نو به دنبال سادهترین و کوتاهترین مسیر هستیم و گوش دادن به فایلی صوتی در حین انجام کارهای روزمره، بهترین گزینه است.
پس ما تصمیم گرفتیم در قالب یک مجموعه پادکست، نکات مهم مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را با شما در میان گذاشته و به شما از پایه بازاریابی تخصصی و تکنیکهای آن را آموزش دهیم.
برای آشنایی بیشتر با پادکست، پیشنهاد میکنیم مطلب «پادکست چیست و چطور پادکست بسازیم؟» را مطالعه کنید.
پادکست 1: چرا بازاریابی؟
در قسمت اول پادکست شما با تخصص و تجربیات گوینده این مجموعه آشنا شده و متوجه میشوید چرا مارکتینگ و بازاریابی را باید یاد بگیرید. به نظر شما مهارت مارکتینگ فقط برای کسبوکارهاست یا در زندگی روزمره هم اهمیت دارد؟
در قسمت اول مسیر کلی را به شما نشان داده و به این سوال پاسخ خواهیم داد.
پادکست 2: بازاریابی کثیفه!
نگاه عموم مردم به بازایابی و مارکتینگ منفی است! اکثراً وقتی پای تکنیکهای بازاریابی در میان باشد فکر میکنیم هدف فریب دادن دیگران است، درحالی که واقعیت مارکتینگ این نیست.
چگونه مارکتینگ واقعی و درست رابطهای بُرد-بُرد برای کسبوکار و مشتری ایجاد میکند؟
پادکست 3: مفهوم مارکتینگ چیست؟
برای فهم معنای بیزینس و شناخت عوامل رشد و موفقیت، ابتدا باید تعریف درستی از بازاریابی و مارکتینگ داشته باشیم. تبلیغ زیاد باعث موفقیت شما نمیشود! قبل از هر چیز باید محدودیتها و تعاریف اشتباه خود را بشناسید.
پادکست 4: پنج فلسفه اصلی مارکتینگ
از گذشته تا الان در دنیای مارکتینگ ۵ فلسفه یا دیدگاه به وجود آمده است. خیلی از کسب و کارها در ایران همچنان با فلسفههای قدیمی مارکتینگ پیش رفته و به همین دلیل ضربه میخورند! در قسمت چهارم پادکست این مسئله مهم را همراه با مثال برای شما توضیح میدهیم.
.